Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-01-02 / nr. 1

.. Viorii târgului Cunii. No. 998. Fiindcă proveznția contractului hratului cantariului din acest târg, să împlinește la 17 a viitoarei luni Martie acest an, și de la aceiași vreme urmează asă în contractului pe un alt an, să publică spre înștiințare doritorilor mușterei de a lua asuprrăreși acest ifat, carii sa se înfățoșeze în presudofia acestei eforii spre târguire, la 20, 25 și 30 a următoarei luni Ianuarie. partă JUDECĂTOR DBOCĂ. Divanul Comnesc. No. 2205. Fiindcă procesul următor după pretențiia Dialogăi Plecsandru Miclescu, asupra Dlorsele Vornicilor Ioan și Iordachi frați Costăcești, și asupra casii răps. Todirașc Costachi, pentru avere de clirocomie, ce cere de pe buna Dsale, Băneasa Safta, soțiia laui Sandu Miclescu, din averea părintelui sau Pah Iordachi Costaci, ce acum să stăpânește de urmașii săi, Dlor Vornicii Ioan și Iordachi Costăchești, s'au rigularisti a să căuta de cătră acest Divan la 21 a curgătoarei luni Ianuarie; să punlică spre întințarea tuturor feoțelor împricinate, ca în arătatul termin pegrepit să se înfățoșeze aice, căci la din împrotivă, procesul să va lua în certetare pe temeiul art. 371 din Reglement. Judecătoriia ținutului Iașii. Secția I. No. 31471. Ca acettstă Judecătorie, urmează de apă înjghenată pentru averea rămasă de la răps. Grigoraș Avrămiu, asupra căriia cu duata răposatei Vfrosina Avram, sora răps. Avrămiu, au fost rănăuți epitrop Diitrie Firt; însă după lucrările înfiptite asum în urmarea poroncilorÎogoruției Dreptaății cu No. 70514, și a Coriniei Vlitropiceiști cu No. 80%, de cătră sfatul faminii casii răposatului s'au anes curator asupra averei pe Dlui Sard. Dimitrie Pica, ca Unul ce aisul epitrop s'au despănit a ave pricină cu casa: arepi adia pe de o parte s'au slobozit act de curatorie Csale Sardariului, și pe de 'ta să punlică spre înșriințaria tuturor acelor ce ver avpe amestec în avirea reposatului Aprăniu. seipune de aice din Roman, au cadut de veci lui Cazurg Gherrasim, o casă cu locul tot de aice, la mahalaoa Porruții. Zanisul fănzării s'au încredințaot premelnicește, dar de înștiințare tiuștilor pretendatori, să pubică în termn de 6 luni. No. 555 Spre înlesturare creditorilor Tomulești, s'au scos a să vinde di zar, 2 case ce muniții au în acel mahalaoa Arminească, iar alta di sus de târg în mahala, deci să publică spreștiințarea ieșuiților pretendatori și a doritilor mușterei de a le cumpăra, carii în terminăe 40 zile să se înfățoșeze la acest Tripunan Judecătoriia ținutul No. 5374. Potrivit cererei Judeczatoriei țint. Romanu, având a să lămuri în stârjini, și să prețăi Bacău. Dci un loc din hotarele Călugărenii și Pudurenii, acest ținut, pentru care urmea o pricină de judecată între Dimitrie Childescu cu Costachi și Dmmitrachi Tomuzini, să publică lare înștiințarea tuturor fețelor ce facu part în arătatul preței, care în termin de 15 zie (socotit de la data publicației), a greșit să se afle la fața locului, când avea să sărvârș o asemente lucrare de cătră Privighitorul de aci ocol. No. 5115. Fiindcă în câte rânduri au fot sorocit spre căutare, procesul pornit de Dlr Caminarii Coste Polieni și Anastasie Ioan, asupra D. Judecătoriia ținutul Mo. 4190 și 4191 prietate Dsale Spat. Mihanaci decăs dugeana de la un jidov Io Făhamul din târgul Făaticinii,Antacuzin, a- Volocan din miiște, dar spre îșștiințarea legiutori, să pubină în termin de 6 piudecătorim ținutulu No. 5530. Iduvarisvica fosta soție a înosatului fiților frați veci prin metârg, una în D- n