Foae sătească, 1844 (Anul 6, nr. 1-53)

1844-06-25 / nr. 26

---- -4 Panziti Disginile cu o sumă vani ce are alua de la numitul, sub sguranție de amanet acea log; deci să sublină spre îștiințarea leguiților pretendoteri și a loritorilor mustrei, carii în termin de 6 luni să se îifățoșeze la acest Dicon, are mai departe lui rnge 1) No. 2502. - Dlui am., Nicolai Dresul, prin 3 zapise, particulariic au vândut de vecin Dsale Doftorului Adolf Blaustin, Marcu Holuman și Meisi Cașșir, lonul pe care 38 fost hanul răos. Spotar Cestaovi Pomir. de aice din capitalia Iașii la Ulița podului Veiu, sunul vizmănului cătră Monast. Sf Slava și Sf. Viniri. 2) No. 25646. - Buni jid. Uca soțiia jidovului Herșeu Smil, particulariic au vândut de veci Dsam Petrea Simionovici, o dugeană a sa aflătoare aice în capitania Iașii la unița târgului de Sus, pe loc un bezmăn a Monast. Sf Sava. 3) No. 2675. - Milorul Avram Ghiber, a văndut de veci Dsale Froși Mălainia, 3 st. loc ce are aice în capitalia romii la ulița Păvurștii. 4) No. 2820. - Daui B-nul Iordați Fundăcescu, porti DUlarnic au vândus le veci Diane Ciuc, Costachi Gafencu și soției sale Catinea, piște case a sale cu lovul lor a fost oare capitalil roșii la șuiid Sf. Anrin, tămplare, răspunderea sa privească în zăstrea Dsale Cucanei). Zanisul vânzarii s'a încredințat vremelniciște, dar spre înștințarea legiuților pretendatori, să publică în termin de 6 luni. șia Steișăști cu săliștile ei de la țunt. Fălciului, proprietar răposatului, s'au scos a se vinde de veni prin mezat arătata moșie în puteri documinturilor; deci să publică spre îngiințarea miluiților pretendatori și a doritorilor mușterii, carii în termin de 6 luni să se înfățoșeze la acest Divan. No. 2839. Fiindcă prețesul următor după pretențiia D. Algoretecii Anica Roset Roznovanu, asupra fostului posesor a moșiii Bogdăniștii D. Costandin Stoian, pentru nige pani, s'au sorecit din nou a se căuta de cătră acst Divan, la 20 a viitoarei luni Angust, să puplică spre înșriințarea fețelor împricinate, ca în arătatul termin să se înfățoșize la acest Divan, căci la dimorotivă procesul să va cerceta numai în ființa părții stăruitoare. Șșudecătorie țânutului Iașii. Secția I. No. 2661. Dlui Hagi Șascan sin Hagi Doniu, au vândut t veciorii oiei Croitoriul, o casă a sa aflătoare în acest orași la mehalaua Breștini, despre grădilna lui Periș. Zanisul de vânzare s'au încredințat vremea niciște, dar spre înștiințare pretentatorilor, să publică în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Doreojhotu. 1330. Pentru 50 st. pamânt din trupul moșiei Docovița de sus, ci Victoria Colească vândusă parpebularnic Dsali Sangeliului Iorlachi Brahcă; și acum iau răscumpărat maica ei Dei Saiga titohăn cu dritul propimisului, adăogândusă înformăjire zapisului vremelniește pe numele Dsale Șahun, să subjină în termin de Sluni spre înștiințare legiuiților prepondatori. Judecătoriia ținutului Botoșenii. No. 2728. După cerirea lui Carabet sin Todira și Hamaș, s'au scos a se vide de obeci prin mezhat, o casă a sa cu locul ei în mărime de 42 st. 1 palmă și 7 palmate împingiur, aflătoare în acest oraș, deci să publică spre înștiințare legiuiților pretendatori și a loritorilor mușterei carii în termin de 40 zile să se înfățoșeize ala acest Tribunal. No. 2808. Dii Cc. Zaencu Ciornei, particulariic au pândut de vici Dsale Vaslli Buzilă, o jumătate de sat din moșiia Pungenii de la acest țănut, în priț de 1000 galumi blanc. Zapisul pvânzării s'u încredințat vremea niște, dar spun în 2 misete acestor vânzări s'lu No. 2715. Sare îndestularea Dsale răps. (acum) Iorgu Costachi, melniciște, catori să nu blisă în Divanul Apeleativc Li Cor. Soltani Chostachi Ventăra, de 95.000 lei, boerului Cornic Gheorghiem Sturza, lua della răpe, ei ciști) toci particularnic H gi Iordachi,cu îporea au cânaut o sandana J- însă termina pării No. 2613. '. atura cu aceasta 6 luni, aice în încrecințat de soțiia ca la predar spre înștiioțarea peruștinor pretei de Mios. Deale Agăi orice înConisiii Caitronide veci Dsangandin Galu, în oreștc. Catinca fiica fosta soție cu zăstru ce are un soț, ce este ogarnisită în mo