Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-01-07 / nr. 1

ANUL CA. Arfetă Foae ofițială esă odată pe săptămană, mai dand încă pe lupă și lob Souplementuri, înmpreună și cu doă No. a Foiei de învățături folositoare. PRINȚIȘPATULUI MOLDAVIEI. pșii, ruminică 2 IANUARIE 181Ă. poetă adșștiotrativă, mentul trevilor din azuntru. No. 26,598. Po prăvnicia țânt. Fălciiu, triu reșortul cu N. 10,940, cere a se vinde prin mezat producu prin Dsale L.. de pe moșiia Părlita, în pretențiia Epitropiei averilor Sf. Mormânt pentru cuștiul Sf. Dimitrie a anului 1848, precum și a Sf. Gheorghi, i cuștul Sf. Dimitrie a anului trecut 18%4, pentru posesia acei moșii, potrivit contractului ce are în chiet cu Vaitropia; în urcare căriia cereri se publică spre Aștiințare deritorilor mușterei, ca la 1, 10 și 15 a viitoarei luni Fevruarie, să se înfățoșeze la acea Isprăvnicie, unde ave a se face mezatul. No. 26, 606, înalt presfințitul Mitropolit, vric acrecut cu No. 1881, arătând că de la sun Stareța Monast. Cemțul și Secul au primit ia tortul sub No. 492, în alăturare cu trcul șitropiei casii răpe. Rogf, dupa rin care se nepădă de posesia moșiilor, numite: urgul Memițului, Rruceștii și Oglinzii, ce de la mezatul în tărgul S Părunțului la 23 mai luni Mai, au rămas asupra răposat, cere a se publica darea lor în posesie pe vreme de cinci ași meșțteri de la 23 April 1828, în urma ziua căria cereri, se pubdică spre înștiințarea doritorilor mușterei, ca la 29, 30 și al a curgătoarei luni Ianuarie, să se înfățoșeze la tărgul , unde ave a se face și jupuiră. Jeri Moldaviei. No. 8976. După Înalta reoluție însămnată lesura jalobii Dsale Lascarachi Roseti din 2 Septemvrie, prin hrisovul sub 162, învoinduse privileghiul statornicirei de târg cu o zi de târg în fieșcare săptămână, precum și patru iarmaroace pe an, pe partea de moșie a Dsale numită Orășa sau Valtră dela țant. Bacăului, ce încă din trecutul an 1832 s'au fost legiuit maicei Dsale, și anume: 148, la D. an 2-le, la Sâmbăta lui Lazzări al 2-le, la prajini, Argest 6, și al A-le la Gf. Loan, Toemvrie 13, iar ziua de târg în fieștecare săptămână duminica, se publică spre obșteasca știință. No. 39035. Catagrafia lăcuitorilor . Muze pentru periodul al 3-lea sentimii viitoare, ce se începe odată cu anul 1839, spre a flă de încurcăturile și grefatorie ce au creat atea perioolului următor, din pricina acelor din lăcuitorii de pe afară, ce sânt obicinuiți ave . Prezunerația se face în Iași la Redacție, în țăruturi pe la LAd. Lame miri. Prețul pentru particulari este un galbăn pe ap.  SG