Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-06-10 / nr. 23

ivului netopit în Austria, tocmai regulelor ră nici geasca știință. - General Consult No. 1497. Ibun. să se urmeză înpublică db- 1872, 1873 și 1987, le sau păzit pănă acum o modifcație, deci se No. 1278 și 1878. al Prusiei, prin 1760 făcut cunoscut secretariatului că pe Bernhain Cauper, ide Ber Țimet, Cicolai laconovici, Șonil Bendel și Mihel MaieVeniamin - ruviii, toți lăcători în capitație, neputănd dovedi maționalitate lor de Prusiană, indepărtat de la a Starea sa protecție, deci spre orbicva ca știință- Comitetul Sănătății. No. 583. sănătății lăcuitorilor din amăndoi Principatele, după științele locurile cuvenite adunate este vină, precum asemine și în a dreapta parte a Dundiii de la Balcanuri încoace, se găsește ferită despre molipsitoare poală; deci se publică spre obșteasca --------- Divanul Domnesti, ștință, partu culegătorăocă. 1) No. 14830. - prețesul următor între clirenomii răne. Scătărese Nastasiica Iamandi, și între cas. răps. Medelnicer răzășii de moșiile Colonegii i Sprima și D. Zoms. Nicolai Bagici, pentru părți din acele hotare, s'au terminat spre căutare de cătră „acest Dicanu, la 1 a viitoarei luni Noemvrie. 2) No.435. - Procesul următor între Dlui Coms. Costinț Stamatin, cu Dlui Guverechi Secretar grigori Ceapiov, pentru 2 pământuri din moșița Bătineștii, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 25 Iunii curgător” 4) No. Act. - Procesul următor între D. Cone, Toader Bosie și între răzășii de moșim Ogăneștii nimul Beldimănesc, și clironomii rănosatei Melelticerese Fomarinda Abaza, pentru 30 st. pământ din numita moșiie, terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 26 Lupnie curgător- Deni se publică spre margininear tuturor iepelor ce facu parte în arătatele procesuri, ca în însămnatele zile, negreșit să se înfățoșeze la acest Divan, cu lovezile ce vor fi a.. Mai în ființa părților stăruitoare, căci la din împrotiră, se vor căuta un Divanul de Apelație. No. 870, prima următoare din arte jidovului ceric sin Neia Șaim, asupra jidavcii Hava și sitropul orfanilor ei jidovul Șoivah Rozinvert, pentru o dugeană din tărgul Romanului, s'au terminat spre căutare l de cătră acest Divan, pentru cea mai de pe urmă dată la 3 a viitoarei luni Iulie, în privire că după lucrările înaintate, pe numita jidaucă nu s'au putut găsi spre a i se înmăna chemările, deci se publică spre știința tuturor fețelor împricinate, iar mai cu samă a numitei jidaule, că dacă și la însămnata zi nu se vor arăta la acest Divan, apoi pricina se va căuta pe temeiul art. 311 din Reglement. Judecătoriia ținutului Botoșenii. No. 2705. fumre moșiile clasificate a se hotări în vara anului curgător, fiind însămnată și moșiia Otarosilia a Dsale Cluci, vasili Adamaci, pentru înprejurari ce ar pătimi despre cele megieșite, între care este și moșiia Socrujlnii răzășască, se invlică spre înștiințarea tutureor sin-partașilor în acele hotare, ca la terminul de 11 Avgust viitor, regularisit de inginerul Statului, ne greșit să se afle la fața locului cu documentele și arbitri, însuși sau prin formalnici vechili, căci la din împrotiră se va înainti lucrarea și în peființele. No. 2738, la aceată Judecătorie urmănd proțes între D. Alecu Moțoc, cu mai miii săi frați Anica Tăutul, profira Bejan și Iancu Moțoc, pentru o parte din moiinla coșulenii, tratația acestei pricini s'au împedecit numai cu propunerile părâților că ei nu se pot înfățoșa pănă cănd nu vor priimi de la văluitor documentele atingătoare de averea părințască, care documente fiind că acum leau aduc în Trimărgininduse cel mai de pe urmă final „apoi la 30 Iunie curgător, pe de și ne umit terminil o parte s'au făcut cuvenitele chemări îmrelor nărți iar pe de alta se publică spre ființele ca în aratata 3zi negreșit să se înfățoșeze la acest Tribunal, căti la din împroură pricina se va căuta numai în ființa nărții stăruitoare. judecătoria ținutului Neamțu. No. 2195. Spre complectarisiră lucrerii cu înfățoșat de fănotele se publică pe la