Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-01-07 / nr. 1

i - ar veni în oraș, preotul i vorniceii și tacticii satelor, Polițmaiștiiii Comisarii târgurilor dee afară, hacgiții i crătimarii, starostii corporațiilor, și acii a oreslii evreești cu cahavii lor, vorniceii ceatiilor deopotrivă și vominarii cvartalurilor din oraș, care, nu Ae văzi cu toată scumpătate regulele prescrise mai sug, se supunuleri, asemănate cu greutate asupri slujbii, iar dialalți puni pedepsi după măsurile Polițieneși. Deci se publică într Prințipatul spre obșteasca șiință aceste măsuri. 1.. de Cor. 5. Pe lângă poza D- Euseville Vedeche No. 104, primind de la Secretariatul de Stat beratul și fermanul M. S. Bultanului, pentru un moșert numitul în calita de Consul Prusienesc la Galați, se publică în tot principalul spre obșteasca știință. Comitetul p Sănătății. No. 11359. . Starea sănătății lăcuitorilor din amăndoi Printinaturile, după științele adunate de pe la locurile cuvenite este bună, precum asemine și în a arepta parte a Dunării de la baleapuri încoace, se găsește furită despre molipsitoare spală; teii se publica spre obștesca știință. Comissia Epitroniceascăz. No. 990. Așa preciz pentru . Medelțiu. gheorghi vole fiiul și clironomul răposat. vaninar Ioan Cocea, pe temaul leciuirilor satornicite s'au încuviințat de cătră această Comisie a fi cunoscut pe .. de sosit îndeplinaș leșiuita vureta, și puternic a se ocărmui singur de sine și ași lua în stăpănire svere ce i se cuvine, se publică spre obșteasca știință. No. 997. Așa precum pentru . pinrun Costachi vasilescu (Pașalău), pe tepeurile știirilor statornicite, s'au încuviințat de cutră această comisie a fi cunoscut pe istorie de sosit în deplina și legiuita vârstă, și slobod de a se ocurui singur de sine, se publică spre obșteasca știință. Poprăvniciia pânatului Neamțu. No. 10,545. Privighitorul ocolului de sus, prin raportul cu No. 1080 au făcut cunoscut că în acel ocol s'au găsit de pripas la satul tărneși, și șuncan la păr galbăn, cu coarnele țapoșe, deci se publică spre înștiințarea de asemine vită. No. 101871. Această Iprăvnicie în urmarea poroncilor cinst. Departament, lui Pietrii, prin Privighitorul de ocosecfestruind la moșiia Sărbeștii 29 stopuri fân în mărimea de la epăn la 9 st. unul, și un coșer cu popușoi în care s'au socotit aproape de 400 merțe, a Dsale Vorn. Iancu Cantacuzin, în pretențiia Dsale Logi. Costachi Conachi, pentru 400 galbini ce D. Vorn, îi datorește, se publică spre obșteasca știință, ca acii ce vor fi f doritori m'șterei de a cumpăra asemine producturi, să se înfățoșeze la această teprăvnicie în termin de A40 zile, unde are a se face mezatul. Epitropiia monletirii ei ochului. No. 1401. 1. Anitropie primind 10 galbini de la o persoană nobilă, în agiutorul săracilor ce esă vindecați din ospital, fără închipuire , îmrăcăminte, asemine și de la biovraciea Catinca Nicolau, 175 dramuri seamă eupțire entru tenoreticii bolnavi, publică spre obștesca știință, niște așa faceri de bine și cuvenita din partei mulțămire, partă judecătoreecă, judecătoria țânutului Romanu. No. Aldo. Spre îndestulare Dsale Sard. Ioniță Copăscu, cu banii 200 galbini și alor dobândă, ce cu sine tare a lua de la jidovul Marcu Grosu, sub siguranție de amanet o dugeană și o giumătate din feredeul jidovesc, a datornicului, urmând a i se vinde prin mezat arătatele acareturi, se publică spre înștiințare acelor ce vor ave vreun fel de pretenție sau legimitorit de a plăti datoriia și să răscumpeare amanstul, ca în termin de 6 luni să se înfățoșeze aice. No. AIA7. Aur, chertuiale Miiorului Costachi Ghergiu, s'au scos a se vinde de veci prin mezat niște case a sale cu locul lor aflătoare în acest târg, deci se publică spre obșteasca știință, ca toți acei ce vor fi doritori muțierii sau vor alte vreun fel de pretenție, să se amnloiații unii aspre răspun-