Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-10-07 / nr. 40

- leva 7 Prepumerația se face în Iași la Redacție, în ținuturi pe la Ad. Saceși” Prețul pentru particulari este un galvăn pe apă, mai dând „eu ci m Suplementuri pe lupă, procisatului hhilașii, pușnică tortomvriu lulu. . . - - - * cam rătund și plin, îmbrăcat cu spențăr și pantaloni de postav alvastru, prost, cu șapcă și cibote nemțăști. No. 18, ful. Poliieie muriile prin isprăvniciia ținutului Fălciiu au făcut Dlui Camn Vasili Tutovă, însămnănduse aice fisionomii a lui Mihalachi Drăgulin, ia fentii lui Ilinca și a fiiului lor Marin, camiila Patrecutei luni Sept, furănd niște lucruri din ograda Ds ale jăluitorului din târgul Hușii, s'au făcut nevăzuți, se publică spre oaștea ca știință pentru a lor aflare. Fisionomia. Mihalachi țiganul, în vârstă ca de 50 ani, la față smolit, părul capului sur, ochii negri, la stat de mijloc, și șchiop de un picior, îmbrăcat cu epențer și pantaloni de șalac, nemțăști, cojoc lung de oae, căciulă neagră și cinote moldovenești. - Femeia lui la egat mică, la față uscăcioasă, ochii negri, părul canului negru, în curetă ca de 40 ani, îmbrăcată cu rochie decit și boșmachii în picioare. - Fiul lor în vârstă de 5 ani, la față negru, părul capului negru, îmbrăcat cu cămeșă și cațaveică de micaton albastră, solbote în picioare. No. 181I. pirgă a AM ȘSTrat VĂ. departaneptul trevilor u No. 18,502. Isprăvituia ținutului Vaslauiu, prin raportul cu No. 7182, în urma re împresului vechilului Dsale Pah. Șefan Anghiuță, înștințează că la 2 noaptea spre 3 a trecutei luni Septemvrie Dsale Pah, „nume Catrina, în țigan a - le lii Lipan, acu alt nuam de i căteva buccele, s'au făcut nevăzduți, deci însămnăndu -se aice fisionomiia și portul; se publcă spre obșteasca știință pentru negreșit aflarea , prinderea și trineterie lor în suna pază prin competenta leprăviicie laare de Vasluiu, împreună cu toate cele ce s'ar găsi la dănșii. Fisionomiia. 11. Catrina încârstă ca de 17 ani, la stat de mișnloc, părul capului, ochii și sprintenile negri, la față .. și puțin cam neagră, aici deasupra din areata depainte este mai fară la dinți, îmbrăcată cu cămeșă și fustă de pânză de america, pestescă de citreș. . Ioan butnarul, în vârstă ca de 20 ani, la stat de mijloc, varba rade, mustețile mici, negri, nasua și 2 potrivite, la față o țigancă a MOLDAVIEI Potrivit cererii ce prin Stărostița ținutului - -