Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-07-22 / nr. 29

M 239. i și I.. 3 366 PRINCIATULUI Meș se ține în lnn la vlacție, în tineteri pe la l. Sanuși. Prețel leptru particulari este in calvăn pe an. MOLDAPRI. Duminică 22 IULIE 1848. Ce fone Ozic me esă odată pe săptămână, mai blănd libă și patre Suplemepturi pe luvu. ce . V - 2 PARTĂR admșioi RATIU Departamentului trevirilor din lăuntru. No. 13,984, comitetea Ventral, prin alcesul sub No. 16 au arătat că la ziua însămnată de a se striga mezatul încrierii binalelor de aice din capitalie, C Ionast. S1 Sptri Omn, pe vreme de trei ani începători de April 1 nu s'au înfăptoșet nici un muștereu, așadar potrivit juriului ce a închiat la 20 tre urei luni Iunie, se publică din nou crestelor binale Solecă: furiul stăriei cu 7 odăi de lângă el, 2 odăi în dos în ogradă, cu bucătariia lor, 5 dugeaiă cu odle în dosul ei flătoare lângă furi, lugeana cu o odae în dos martoare la ulița spre medean, și casele cu trăsma de din nou în col” suptele zidite acultul zidului Mornaschi) ca acii ce vor fi dortori ingerii, să se înfarșeze în are sul stria Comitetului la 23, 26 și 30 a vitearii luni Avgut, unde are a se svălruit mezatul cu legiuit, peritocică de 24 ceasuri. Ne. 6646 An Anarii Costandin și Vasile Onciu, lăcuitori din satul Solcea ținut Botoșenii, prin jailoba ce au dat cătră departaneat, iite că la 4 a curgătoarei luni, viind în capitalie, pe Ulița mare uzneraui pecete satească; deci se publică spre știința dregătorilor și a tuturor de oaște, atăt pentru aflarea șilrineteru acei picei aice Aa Departament spre desființare, fiindcă în locul ei s'au rigulari cu a se da satului alta cu lologire No. 2 deaupra de sat, precum și de a nu se pune temeiu pe încircurile e s'ar ivi sunt aceai perete cu data de la ziod vinerii încoace, ci mai ales pe unii ca aciia îndată să se dee în certetare locului cuvenit, spre a se descoperi chipul casterii șielor miseriuri, și prin urmare la cine anume se găsăște pecetea perdutz, visterița Măldaviei. No. 4778. Starettia muturui Putin si raportul cu No. 5979, au făcut cunoscut că din satul pomii Străbucenului, au rigie Un locuitor anume Simioan Unguriu, deci se publică spre obștea ca știință pentru aflarea și trimeterea lui la urmii. Secretariatul de stat. No. 1772. CE. agenție rin nota sub No. lee, împărtășăște Secretariatui ființă, că pe Wolf Tator, lăcuitor m șnitorie, centru ce cuvenitele sale lau depărtat de sunt așa pre avantire