Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-01-06 / nr. 1

4) - - -- - - A - C. Rodla ră împedecare de la locurile de arat sau hrana boilor de plug, după stringerea rodurilor de pe miște. 14. Prescriselor mai sus îndatoriri, este posesorul supus furii nici o abatere sau cât de puțină împrotivire de neurmare. partă juducător dacă Divanul Domnesc. 1) No. 3314. - Pricina următoare între D. Costachi Murguleț, cu D. Aga Iancu Fotă, pentru o parte din moșiia Dincenii, potrivit înnaltei rezoluții pusă pe jaloba Dsale Costachi Murguleț, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan la 23 Ianuarie curgător. 2) No. 3282. - Procesul următor între Dlui Medelnici Vasili Frunză, cu răzășii de moșiile Buciumeștii, Mașnicii și altele, curgători din bătrănii Vasili Ioan Verza, și acelor din bătrânul Boat, pentru împărțirea dinlăuntru a acelor moșii, întorc fiind cu înaltele observații, cuprinse prin ofisul No. 187, s'au terminat spre căutare la La viitoarei luni fevruarie. 9) No. 3293. Procesul următor între Dlui Medelnici Costachi Cocriș, cu clironomii răps. Postelnicel Toader Gologan, și Dlui Opat. Nicolai Bontăș, pentru părți din moșiia Rogoazele, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, la 9 Fevruarie viitor. 1) No. 3329. Hotărirea acestui Divan dată în pricina dintre Epitropiia averilor Sf. Mormânt, cu Monnet, Rânca, pentru împresurarea moșiilor Păltinești, Pogoșanii și altele, despre moșiia Bărleștii, sau Hărmăniștii, întorcănduse cu observații prin înaltul oraș sunt No. 191, s'au terminat din nou spre căutare de cătră acest Divan la 12 Februarie viitor. Deci se publică spre înștiințare tuturor acelor ce facu parte în arătatele procesori, ca în însămnatele zile pe greșit să se înfățoșeze la acest Divan? cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin legiuiți vechili, căci la fin împretivă, pricinile se vor căuta numai în fața părților stăruitoare, potrivit art. 371 din Reglement. No. 3307. Pricina Următoare între fomn, Prapandopolu, Jenn Mariia Fegrino, și Dei Paraschiva Ciură, cu răzășii de moșiia Păuneștii, pentru 56 st. 4 palme pământ din numita moșie s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan, în vade de 50 zile socotite de la data publicației. 2) No. 3824. - Prizma următoare între obștiia răzășilor de moșiile Iveștii, Ulenii și Cucutenii, cu Dlui Sard, georgi Gociu, casa ruu Varl, georgi Tamiș și alții, pentru părți din moșiia Iceștii, s'au terminat spre căutari de cătră acest Dvan, în Cade de 50 zile, socotite de la data publicației. Deci se publică spre înștiințar tuturor acelor ce facu parte în aceste procesuri, cu adăugire că dacă la împușirea arătatului termin, nu se vor înfățoșa la acest Divan, cu toate dovezile ce vor fi adânci, însuși sau prin legiuiți vechili, apoi pe temeiul art. 371 din Reglement, Divanul va da hotărire numai în ființa părților stăruitoare. Judecătoria ținutului Neamțu. 1) No. 53785. - Procesul următor din parte diiaconului Vnadhi, Firescul epitrop casii răps, preot Gavria, pentru o somă bani ce are a lua casi de la Gheorghi sin Nicolai Cibotarul sub siguranție de amanet un loc al seu din târgul Pietrii, pe proprietate răzășască, la care face parte ca creditoare și iftimiia fosta soție a răpe. Iordachi Păslarul, s'au terminat spre căutare de cătră acest Tribunal în vade de 15 zuile, socotite de la data publicației. 2) No. 5376. - Pricina următoare între jidovii Strul sin Avram, (acum mort)i Marcu Croitorul și Marcu Căciularul, pentru o latorie de bani, și un loc din târgul Neamțului, vândut de cel al doile cătră cel din urmă în tovărășie cu cel întăi, s'au terminat spre căutare de cătră acest Divan în cea mai de pe urmă dată în cade de 15 zile socotite de la data publicației. Deci se publică spre înștiințare în priciniților, ca la împlinire arătatului termin, negreșit să se înfățoșeze la acest Tribunal, cu rezni ce vor fi avându însuși sau prin lețiuiți vechili, căci ca din împrotivă, pricinile te vor căuta numai în ființa părților stăruitoare. Redacter .... „UIl. - a-