Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-03-24 / nr. 12

ANUL VIP . LArip notă foae oficială esă odată pe săptămannă, mai dănd încă și patru Suplementuri pe lună Prenumerația seface în Iași la Redacție, în ținuturi pe la DD. Sa meși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an PRIPIPPPTULUI MOLDACVIRZI. IAȘȘII, DUMINICĂ 24 MARTIV 18146. PARTĂ ADMINISTRATIVEĂ. Departamentul trevilor din lăuntru. No. 5620. Dlui Spat. Costachi Mavrodi, prin înscris cătră Departament au făcut arătare, că având tocmit cheiar în ogradă pe un Ioniță Bernevic din satul Grumăzoaia ținutul Fălciiului, precum și pe femeia sa Anița din satul Oțălenii tot acel ținut, după ce au slujit o lună, luănd 100 lei din hacul seu, și furând mai multe lucruri s'au făcut nevăduți; deci însămnânduli se aice fisionomiia și portul, se publică spre obșteasca știință, pentru negreșit aflarea și trimetere lor prin competenta ieprăvnicie aice la Departament. Fisionomis. Ioniță bercevic, la stat de mijloc, părul capului galbăn și tuns, la față roșcovan, ochi galbini, la nas cârn, mustețile galbine, împrăcat cu cojocel scurt de mel și bercevici migri. Anița femeia lui, la stat de mijloc, părul capului galbăn, la față roșcovană, ochi tulburi, îmbrăcată cu rochie de culagiverde, cataveică genunchere de micaton albastru plănită cu blană de iel alb, și panici. No. 6034. Dlui Șatr. Costachi Șumpeanu, prin înscris cătră Departament au cerut a se obști aflartețiganului Ioan Ole sin Vezeteu, (la sfat mic, la față negricios, pletos, vorbește răpede, meșteșugul lui este cibotar), fugit din ograda Dsale Hat. Nastasachi Bașotă, în urmarea căriia cereri, se publică spre obșteaca știință pentru aflarea și trimiterea lui aice la Departament. Visteria Moldaviei. No. 2054. Stărostița ținutului Putnii, prin raportul cu No. 2062, face cunoscut că un lăcuitor din satul Răstoaca acel ținut, anume Barbu Olteanu, s'au făcut nevăzut împreună cu soțiia sa armancă; deci se publică spre obșteasca știință pentru negreșit aflarea și trimiterea lor la urmări. Departamentul averilor Bisericești. 585. În urmarea publicației întinsă pentru împosesuire moșiei cu balta Bratișul a Sf. Mitropolii, Depart. acesta priimind împărtășirea Secretariatului de Stat prin adresa supt No. 484, întovărășită de chizășiia ce Dlui Privilegie au dat pentru siguripsirea căștiurilor, după care au urmat înalta poroncă recomenduită Sfatului, că de vreme ce Dlui Privileghie