Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-09-15 / nr. 37

Arul V. 3 Pabestă Foae oficială esă odată și patru Suplementuri pe lună. pe săptămână, mai divind încă Prenumerația se face în Ilași la Redacție, în ținuturi pe la DD Sameși. Prețul pentru particulari este un galbăn pe an-. stului moldavi . lașii, Dumșică la supremvriu tutlu. e-. 25 „est Af3 (f- .572 - 5222 S paetău administrativă, departamentul trevilor din lăuntru. No. 70049. Isprăvniciia ținutului Votoșenii, prin raportul cu No. 8974, înștiințiză că un arman catolic numit Anghea, ce se dusesă în acel orași din târgul Focșenii, pentru niște petre de moară. Fiind în gazdă la jidovul Iosip sin Avram, după prelungirea boalei de o lună s'au savârșit din viiață la 12 Avgust trecut, pe care au și la catoliceasca biserică din Cotnari; deci se publică spre obșteasca știință, ca cine ar fi rude a mortului, să se înfățoșeze cu dovezi, unde se cuvine, spre a primi rămasele lucrurii. No. 20,969. Isprăvnicia ținutului Bacău, prin raprtul cu No. 13,844, înștiinaza că lăcuitorului Vasili făcătușul sau Corpeanul din satul Cetățuia acel ținut, la 10 Avgust trecut i s'au furat de puimașul acei moșii. Un armasar la păr sur, cu un negel la urecha dreaptă, și o vipă murgă-mnchisă cu mânza ei roabă; leci se publică spre obșteeca știință pentru negreșit aflare acelor vite, i spre descoperire și prindere furului. 1) No. 20044. - Isprăvnicii a ținut, Vacuu, prin raportul cu No. 12447, înștiințeză că la 14 Avgust trecut, au fugit o țiganuă a I. Pah. îrimitrachi Ioan, anume Paraschiva lui Ioan Vezeteu. 2) No. 20352. - D. Iordaci Pluru, prin jalobă cătră departament au făcut arătare că aflăm , în capitalie, la 30 Avgust trecut, sau fugit un țigan al seu surugiu, anume în vârstă de 25 ani, la stat de mijloc, la față smolit, rătund, părul capului și ochii negri, îmbrăcat cu bebe lungă, sucman, mintean, poturi și colțuni cusuți. 3) No. 20,457. - Dlui Aga Costachi Tomazici, prin înscris cătră epartament au făcut arătare, că în zilele trecute, iau fugit 2 țigance a Dsale, surori anume Marița, la stat naltă și groasă, părul capului și fața neagră, și Ilinca, la etaj mică și slavă la tron, la față albineață, părul capului negru-castaniu. 4) No. 20,513. - Isprăvniciia ținutului Tecuciu, prin raportul cu No. 7719, înștiințeză că la 25 August trecut, au fugit din ograda caselor Dsale Coms. Iancu Gheorghiiadi, o țigancă la stat de mijloc, paină la trup, gace, părul capului și ochii negri, la piciorul stăng, are sămn la fană rotundă, de bubă „tsuma fauerului, furând un vold de brânz, un capot de cu alb cu farsara, un capot de Anton, SGen5