Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-05-04 / nr. 18

- 150 ta, Maria fiica lui Costandin Zota și Stegarul Vasili Sorehtan, pentru pământ din moșia Armineștii și coticul, eau terminat stărutare de cutră acest Divan învade de 50 zile, să socotit de sa se înfățoșeze la acest împlinirea data publicației, Divan însuși sau prin leștuiți vechili cu toate dovezile ce vor fi având, căci la din împrotiră se vor căuta pricinile numai în ființa porților stăruitoare. No. 3510. Pricina următoare între Mapnolagi Caline, cu Costandin Teodoru, pentru bani, sau mai terminat spre căutare cătră acest Divan în cea mai de pe urmă dată la 29 Mai curgător; deci se publică spre înștiințare tuturor iepelor figuralisitoare întru aceasta, ca în acea zisă Divan, cu lovezile ce vor fi având, însuși sau prin ae se înfățoșeze la acest giuiu vechim, căli la din împrotră să va căuta pritina numai în ființa părții stăruitoare. 2) No. 3032. După cererea Judecătoriei țint. Iașii secția I, întemeiată pe jurnalul închiet de ofatul familiei casii răps. Iconom Ioan Miluam, înbunătățit și de catră Comisia Vpitropiceacă, sau scos a se vinde de veci prin mezat un loc stărp rămae de la răposatul, aflător aice în capitalie la mahalala Muntenimii de jos. 2) No. 3034. - După cererea Judecătoriei ținut, Iașii secția I, întemeiată pe jurnalul înviet de oratul familiei casii răpe. Beizade Nicolai Sturza, înbunătățit și de Comica Vnitropiceecă, sau scoe a se vinde de vecin prin mezat o a cinte parte din trunul moșiei Zapolojenii de la ținutul Iașii, mărginită în 126 fălci , preștini. Deci se publice spre opștea ca fivnță, ca acii ce vor fi doritori mușterei să se înfățoșițe la acest Divan en termin de 40 zile, asimine și acii ce vor avi vreun den de pretenție, săși porcească a lor reclamații la judecătoria ținutului tot în curgirea acestui termiln, îngiințând și pe Divan, judecătoria ținutului Iașii. Frecția P. No. 2900. Piter Triibunan vread a rigulariei șle de cuviință pentru toate inflamațiile creditorilor falitului Rada Luca, dăcut lutreminte în acta obiectului, și văzăndusă că între alți creditori unui este unul și spre înștiințare tuturor oareceniilor mortului jidov, Luca la 30 Mai curgător, fățoșeză titlul personal în viață de mortul, să înzișa pritenție, asupra falitului, pentru o somă bani, căci la din împroură aca încchihăndusă se va trimete la Arhiva Statului. Judecătoria ținutului Bacau. No. Iudu, această judecătorie, primindusă de la inginerul ținutului anta local șii Comicii, pentru dispatarea împrisurării moșiei Geoagiile cătră moșia Săzeștii pi moșia Birigii a Monast. Berzuneului, sau termin spre făutare în vade de 20 zile, deci se publică spre înguințarea tecurei fițelor și ferecitoare înatentă pric nă, ca la împlinirea lui termin socotit de la data publicației, să se înfățoșeze la acest Tribunal cu devezile ce vor fi având, căci la din împretnă se va hotări pricina numai în ființa cărților stăruitoare, pe temeiul legilor. 1) No. 1885. La această Pudenterie sau arătat cucerire unele dinrdelele răpe, Sang. Costachi Duhalm, titanit și Bontăș, precum lui nu au rămas nici un catrensm meșean, apoi abereli sarcubenilori în urmat curia ceriri. Judecătorii pe de o parte au învinuit cuvenita lucrare cu cemări fără clire pomii cunoscuși, ci de alta spre a se ști dacă nu mai sânt și alții, achota spre înștiințare unor asemine, ca la 80 Mai curgător, să se înfățeșize aice cu dovezi, se publică prin Judecătoria pânui. Putnii. No. 1921. Prin aceata se guglică sre fdargrea mironomilor răne Vatria sopil Pindai Ponopici dn sat d țudiii ceard aspiiziniu lit de lreptofili pemnntii în șeșterul tr mat cu Ilinca Torrieez, pentru pege și cu loc le casă, ca în termin de 30 zile de la data publicațiii, să se înfațoneze aice, spre a se înainti cu penita lucrari Deci se publică spre înștințare celor ce facu parte termin tuturor în aceste pricini, arătatului ca ala și jidovul CLeiba dorneanu acum că întinsă în mort, se șteliarăt. „-tu- Că așa