Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-01-04 / nr. 1

Caliian, cu Răduleanu Creitoriu, pentru înpresurarea unui loc din Iași. Deci se publică spre înștiințarea tuturor amasi ce facu parte în arătatele pricini, ca însămnatele zile, negreșit să se înfățe la acest Divan, cu dovezile ce vor fi căci merie având, însuși eau prin legiuși vechiai, la din împrotică se vor cerceta pricinile numai înființa stăruitorilor, fără a rămăne cuiva vreun cuvânt că n au fost încunoștiințați. 1) No. 3384. - răzașii de moșiia Glodenii ot Bereasa, cu Mo Pricina următoare între nastirea Ponjuții din Botopeni, pentru împrisurarea numitei moșii, despre moșiia Bonoaia a zieii Monastiri, s'au terminat spre căutare în vade de 50 zile. 2) No. 3439. - Pricina următoare între casa răps. Comis Pavăl Cercez, cu Postelnc, Ioniță Negruț, Deiz și Dlui petrasi fiul Pah. Pentru niște părți din moșia Osărșanii, cărdăreasa Pastasia Carp, Costandin Gorgos, sau terminat spre căutare în vadi de 50 zile. 3) No. 3455. - Pricina următoare între vstronomii răps. Sgoloțic Kostandin Giosanu, cu Dlor Vostandin și Iordachi Surchi, i ai lor răzăși de căuseșăni, sau terminat spre căutare în vale de 50 zile. 4) No. 3166. - Hotărârea Domnescului Dival, dată în pricina următoare liptre Toader Graur, Ioan Grăciun, și ai lor răzăși de Dileni, curgători din Todosia Omdi de fata Urătei Din nepoata lui dupan Slugerul, cu răzășii neamuil Ciudhesc și neamul Dănești curgători din Ifgenii ficior Urâtii, pentru pămant, întorcăndusă cu înaltele observații cuprinsă prin ofisul cu No. 209, sau și terminat din „u spre căutare în vade de 50 zile. 5) No. 3173. Pricinma următoare între Dior cliropenii răps. Sardar Iosăn Găță, cu Dlui BVanul Costachi Vilarișci Peanghi, fica lui Vasili Ciocărlan și Ioan Gălățanu, pentru penant, sau terminat spre căutare în vade de 50 Zini. Deci se publică spre înștiințarea fețelor figuralisitoare în a este pricini, ca la împlinirea ariătatului termic neocotit de la data punlichiției, negreșiți să se înfățoșeze la acest divin ci toite dovezile pe vor fi avănd, înacini sau prin foraianici vecini, coăni la din înzeptivă săe voi hoieri pripni numai în ființa apardilor ce ar steri. Dicanul Apaslativ. 1) No. 9915. - Prmina următoare înt Dlui teoder Vlahu, curatoul mesii credole a morților frați Crinștainiești, cu soloviile pentru bani, sau terminat spre căutare la 3 Fevruarie. 2) No. 10,074. - pricina urmatoare în clironomii răps. GheorgiRizu, cu supusul Vasi Creesc Dmitrie Pavăl, pentru venitul un loc, cu pivniță și binare pe dânsul, sau minat spre căutare la 5 Fecrurgie. Deci se publică spre înștiințare tuturor celor ce facu parte în arătatele pricini, în însămnatele zile, negreșit să se înfățoșeze la acest Divan, căci la din împrotiră, se vor hotări numai în ființa stăruitorilor, potrivit degilor în aseminel No. 9166. Jilovul Herșcu Șmil, la 1834 Avgust, primind din depozitul disființatului acum Divan a Țării de Jos, 4221 lei 20 parale, cei deotore răps. Sarl, verdeci Isari, cu condiție că dacă prin concurs s'ar lămuri că pui să cuvine, apoi să aibă ai întolai, țșii fiindcă în urmă prin hotărărea Domnescului înalt întărită dată în pricina creditorilor răposat, sau încuviințat a să îndestula mai Dican întăi din averea lui Isari, pe creditorii amai netari, și pentru că cu vanii prinși răpo, Schilet, pentru A00 galuri cu forma acii ce vor fi doritori mușterei, la Judecătoriia ținutului, tot în curgerea arătatului termin, în cunoștințănd și pe Țivan. No. 9588. Dlui Vlug, Vasili Simionescu, când să găsă în viață, împrumutăndusă cu 150 galvini !una mie lei de la Dei Rucsanda Picolau, și le la Di Vecaterina Critici, ncu 30 galvini sin Avram și Ițic Perlic, tui jidov Herșcu, le de pretenție, ci și porntocă uare casa 6 a toată nau agiuns știință, spre îndestularea zișilor a lor dobândă, să la mahilioa Sărăriei, și acii ce vor ave vre acest Divan toților pani prin mezat au regularisit din cantalie malnic sinet. se înfățoșeze la acest Divan luni. Asemine se publică pe vănaverea datornicului mănitoare niște casă cu locul lor deși Deci ca prditori; se vândi spre plata arăa lor reclamanți ce pumi are depusă amanet un aca la spre onștesca în termin de stă fellineri mai