Foae sătească, 1848 (Anul 10, nr. 1-52)

1848-05-16 / nr. 20

ue. pri, la facă palan. 3. Năgu Soli, dat de partida satelor cu 47, la sfat mic, părul negru frunză mare, sprincenile negri, din cărți, nasul potrivit, gura mare, mustețile negri, dinții mărunți, la față smolit. 4. Ioan sin Sava Potrivi, dat de partida satelor cu No. 67, la sfat mic, părul capului și sprincenile castanii, nasul ascuțit, mustețile în fireză, dinții regulați, la față smad. 5. Țefan Milișcanul dat de partida satelor cu No. 80 de la ținutul Bacăului, la sfat mic, părul capului castaniu, fruptea nasul și gura potrivite, sprincenile și ochii ne gri, mustețile în fireză, dinții regulați, la față smolit. 5. Zaharia Moisa dat de partida birnicilor cu No. 65 de la ținutul Tutovii, la star mic, părul capului și sprincenile castanii, fruntea rotundă, ochii albaștri, nasul și gura potrivite, mustețile galbine, dinții mărunți la fațăa balan. 7. Ioan sin Mihai Civotarul, la sfat mic, părul capului, sprincenile și mustețile castanii, fruntea mică, gura mare, dinții mărunți, desupra lipsă, la față smad. 8. Grigori Topoliceanul, de partida No. 6, părul capului și sprincenile castanii, ochii căprii, frunză, nasul și gura potrivite, dinții regulați albi, la față albinei, are la gât supt oarbă un negel. 9. Toaler sin Vlad dat de partida satelor cu No. 16, părul caisului și eprincenile ne gri, frunte și nasul mic, ochii căprii, mustețile înfiptu, dinții marunți la față smad. 10. Ilie sin Crăciun Băru sau Costandin Bărză, părul capului negru, frunte mică, sprincenile castanii, ochii tulburi, nasul lungăreț, mustețile înfirează, gura potrivită, dinții regulați, la față smad. 11. Ioan Chelarul dat de partida satelor cu No. 59 de la ținutul Putnii, părul capului și sprincețile castanii, fruntea rotundă, oci verzi, pastia și gura potrivite, mustețile galbine, dinții regulați, la față palan, barba rade. 12. Radu sin Vnachi dat de partida satelor cu No. 40 de la ținutul Putnii, la stat mic, părul capului negru, sprincenile și ochii ne gri, fruntea mică, mustețile castanii, gura potrivită, dinții regulați, la față smad. Visterița Moldaviei. No. 1990. Dlui Logi. Costachi Conachi prin dov hrisoave unul din 1814 și unul din 1827, având statornicite la moșia Diale Pupănii din ținutul Tecuciului, o zi de tărg în toată saptămâna sâmbăta, precum și șasă iarmaroace pe an, și anume: 1-iu Duminică în săptămâna a tria din postul mare când este prăznuial 2-le la a doa săptămână cari să numește a Miroposiților; al 3-le la vioa Sf. Dumninic Chirica Iulie 18, al 2-leia tăerea cinst. cap a sf. Ioan Botezătorul Avgust 29), al 5-le la vioa Precuvioasii Paraschva Octomvrie 14, și al S-lea Sf. Andrei Noemvrie 30, Eforia Capitalei. No. 574. Cătră 18 Ianuarie anul viitor 1849, împlinindusă terminul contractului eraturilor acestei eforii, și anume: polina rachiului, a vaselor cu vin ce întră în oraș, a tiutimului turcesc, a tabacului, a vinațelor străine a păcurii sau a dohotului, venitul cântarelor, a trăsurilor de birăz, și vama săului ce să ecsportează peste hotar, urmează a să înotcup iarăș pe trei ani. Deci se publică spre obșteasca șriință, ca acii ce vor fi doritori mușterei, să se înfățoșeze la 5 și 20 Avgu în presudsifia Zroriei, iar la 6 Septemvrie în presudstrfia Departamentului din lăutru. Eforia târgului Romanu: No. 1033. Pentru 10 cai potarnicești, urmănd a să da în poareat teslimariuire adoă stoguri făn de mătură, i 52 ciile 30 ocă orz și ovăs, (după condițiile ce la strigările mezatului să vor ceti) trebuitoare pe anul viitor de la 11 Avgust acest an, se publică spre obșteasca știință, ca seritorii ce vor fi de a lua asupră de teslemarisirea de asemine furaj să se arăte la Eforie la 10, 20 și 30 Iunie. Vioriia târgului Bacău. No. 200. Potrivit poroniii cinst. Departament, urmează a să da în podreat furajul trepuitor la 12 cai poșarnicești, pe vreme de un an de la 1 Septemvrie acest an, săcotit câte 7 ocă făen și 3 ocă a- în 24 ceasuri de fieștecare cal, deci se implică obșteasca ființă, ca acii ce vor fi doritori mușterei să se înfățoșeze aice la 18 și 30 Iunie i la 15 Iulie. rea Sfcrului, după paști - en. a .i. , L. . 134M. Zș jț M 2