Foae sătească, 1849 (Anul 11, nr. 1-38)

1849-01-02 / nr. 1

- 3AA.JALU..  A. rovenăi rene. Nicolai Regutina. Deutepantuluii 6) No. 2623. - 14 Ghenari, vrimiear Costachi Oatul fiiul și elireponul răns. Ban matoare între Dlui Sard. Manodaci Ioan Oltunl, Costaci și vrani Gorodor, și Dei Vlencu Hristodor cu laui Vornieești fiii și clirenomii reps. Cinn. Teodor Iorgu Razu pentru 4 pogozine de din c. Goroveiu, Ioan Teolori fiul și crironomul Rugineștii. răns. monah Filaret Saca, Coetaci și Scar 7 Ne. 2570. da 165 geciare, pricina ,, lat Ghiduleni fiii și ciirapomii răpoftmi matoare întru clironomii rens. Hăralamu Ha- Ghiluleanu, și Ciul, Gerghi Enornio fiia și retu cu Dlui Canul Ceculai Vlegecin clironomul răps. Grăle, Iocină Enachie, ben. cine. tru care să face on niște știet. 4) No. 3262. - da 17 muinauruomitetul Fănăntăaii, l)ăutoare între Dei Smaranda Gologan. No. 1793. Slug. Simion Oaprișanu pentru niște st. lie Starea secetelii locuitorilor plin tot cuhetarul moșiei Radeștii ,prinsul Prinținatui, este cină și firită de 2) No. 32185 și 3224. La 18 ga eire perineiteare poate ehnmri, despre opricina următorre nere dnu Veni Iordachi re să fane orginte știut. Beldiman cu Veoncia Hursii pentru o ruma:nărtă mărecătorui o cu tate din moșii „luii. Precum și pricina urmatoare între Dlui Vorn Ierdaci Veldiman Givanda Dlfnegu cu răzășii de moșia Văuleștii 3 (Tr'nirile terminate rere opiuneri de cetră moșie, acest Divani. 10) No. 3218 și 3228. - La 19 ghiare, 1) No. 3669. - Ca U Gheșirie curgător, prisnicina următoare N Dni Vorn. teraci cina următoare între Dlui fard Costachi Ron- Beldiman cu grigori și Pleceanaru Gălușieră cu răzeșii neamul Mihăncepe pentru apăilați li lor pentru părțile ce car cucuimăni din moșia Galbinii și Tușiii. Nestor din urmă din hotarăle lunca Bantai 2) No. 34169 și174. La 19 Gheclre, Ciortova și Iudeie de sus. Pre pricina uruztoari întri Dei Vorae. Vatinca i pricina următoare între Dler ri și Balș păscută Dimachi, cugocărmitariul evirii gălușea cu Ștefan Dănavii a satului Șteberenii ganțți pentru alunii. Precum ternuri entru niște stîmn ooșii Certov.. și pricina următoare , eagtropil 11) No. 3220. - La 20 Gnuarie, funear Sf. Morarit cu Dezi Spat, Nicolai Bontuș, măteere între laui Varn, Iordaci Beldimi răzășit de moșia pentru înpresu cu răzășii de moșii Arheereștii - - rarea moșiei Cărvunești despre moșia Găvreana. te din moșii pejerinii. 3) No. 3578 și 3678. - la 11 Genarie, 17) No. 3268 și 3278. - da fi geme pricina următoare între Dlui Coaga, Alastaei slijina următoare între elitroni averilor 97. Bașotă cu cuvioșia sa Arțimandaritul Ciofre- Mercănt, cu l. la u Aslan, untr ne egușenva Monast. Teodorinii tentru în pre. înpr vrarea moșiei numită satul Coișinului surarea moșiei Suhareu despre moșii Leșoi, despre moșia Cnaricinișii, au 2-le priuinal, al 2 -le pricina urmetoare între dlui vomne, măteare între epitropia casii acum Ba Voine Șonuturiu șiu Taui pe prăcuiul Cheetachi nul Dimirie EAulipescu ci Dei Irencu Hampil gadelca, eu Dner Ftol-Aerigi și ura țui cu o vie. tul Costachi frați Cotești, pintru înpresura No. 3264 și 3312. - 4 Ganșiera moșiei Foleștii de cătră moșia Roșiecii. priviia următolre între Dnez 11 minte De 1 No. 3828. - La 12 Gheșarie, pricina ur. Ca și soția Delle Veres na, cu D. Age Ioan mătoare între Dlui Postac Isichi Măciucă cu Pasul pentru, oi din moșia, văniții Tre gheorgii și flepca fii lui pisan Mănucă pen. cum și trilini uraltoare lutre Momet. De 3etremăntAin moșia Șemșii „rriuus culruzășii de moșia venii și alții creaca. 3) No. 3744. - lată Ghenarie pricina uri clirononii rănst. Cragiica Ileșna cu și Drept - înpresurarel uui lre. * rituu pentru înpresurarea moșiei tălharuiii. Deci să punaică spre notrivițare tuturor acelor ce facu parte în arztatile pricișni, a îni fine, să se . . „ Dli -