Foae sătească, 1849 (Anul 11, nr. 1-38)

1849-05-29 / nr. 22

. 27222223737  . 7 - 7 în fiecare  Dropinică, cu adaosurile ei. pART. ADMINISTRATIEĂ.Departamentul trepilor din năumntru. Manestr Dlui Iancu Chirianos prin jaloba ce au dat part. au cerut a să publica aflarea a dui aice la 16 mai i sau furat din biriul de e moșia Hadămbu pinut. Iașii, cu însămparea sembpilor at și a șelii, un cal negru de ham, tantat frunte, ca decro 6 ani, gugăniile zile li înlinte, un harmasar mult deschis cu coadespicată, la urechea stăngă o pișcătură deprară, și supt urecile amăndoă câte o tortură de căpestru, una să ungurească mâinile amăndoă de la o blănii văzute cu alată, 2 căpestre de cură, un frăți înpletit, acum și capătul dărlogilor înpletit, să fică spre obștească șrimță pentru a lor sare și aducere la iennăb. de Iași de unde poată pmiimi jăluitoriul. Teprăvnici a fiut. Dorohoiu No. 2885. Urmănd a să încontră dălui că săpiile, îngeriile și pităriile tărgurilor acestui țit și anume: Mihlilenii, Dorohoiu, Săvenii, dăuții și Mamormșnița, a cărora început mează a fi de la 1 Octomvrie anul urmăși pănă la 1 Octomvrie 1850, și pentru negreșit să se poată da sfârșit contracuivei unor asemine articole de obștelsca îndestulare pănă la luci August, să publică spre obșteasca știință darea în pomer unor asemine articolele, ca doritorii ce cor voi de a le lui asuprăle, să se înfățoșeze la zilele lice însămnate la fața locului în arătatele Dhua să fie se strigă tărguri, Unde Urmea în ființa dregătoriului zile și vemitocela după condițiile ce vint. să ver înfățoșa atuptea: pentru căsunile, mumigeriile, și pităriile tărgului Migrailenii la 1, 15 și 30 Iunie, asemine pentru tărgul Dorohoiu, la 5i 20 Iulie și la 2 Iulie, asemine pentru tărgul Radăuții la 8 123 Iunie și la 6 Iulie, asemine pentru tărgul Săvinii la 10 i 25 Iunie, și la iulie, asemine pentru tărg la Mamornița la 15 i 30 Iunie, și la 10 Iulie, căpd are a fi și peritoaca de 21 teasuri. Isoria orașului Terciciuc. No. 217, aflarel întediat pregatirii furajului cailor potarnicești din acest oraș, a un stog și giumătate 1910 ocă făn și A1 chile 15 dimerici orz, să punlicaă spre obșteasca șiință, ca doritorii ce vor voi de a lua asuprăle pregătirea zisului furanc, cari întovărășiți de cuvenitele chizășii, să se înfățoșeze la presudisifia aceștii vtorii în zilile .. de strigării ce au a fi, la 26 Iai, i la 12 și 20 Iunie, cănd are a fi și ngiuita peritoccă. . erA VmNIEe DĂĂ PRISCCIPIATULUI MOLDAVIEI. ilșii, dumiiă 29 MAL 1819. 7 JJZEZUJGUREERR zizrujiuzunzaeși JUGNEUL precum și o atăt a colilor HIll. C- - Aleastă Foie oficinlărgă odaGr . pe săntămarină .... Semeșii porci- GGGGGGG - A