Foaia poporului, 1901 (Anul 9, nr. 1-52)

1901-09-15 / nr. 36

Nr. 36 FOAIA POPORULUI Pag 431 Ianov, T. Milin, P. Balos, T. Voicău, I. Miloș, N. Voicău, N. Coată, S. Baia câte 20 b. S. Imre 16 b., B. Ardelean, I. Voicău, S. Gaiu, P. Arion câte 10 b., I. Baia 8 b. Au mai dăruit și grâu pentru preacum următorii domni: F. Voicău, Liţă I. Coată, N. Surdan, T. Voicău Ciacu, S. Coată, M. Milotă şi IT. Voicău Miou, câte 1 apene de grâu. Dela vinul, care s’a adus şi vândut în favorul sfintei noastre biserici, s’a scos un venit curat de 36 coroane. Venitul întreg a fost de 90 cor. şi 4 bani în bani gata, car’ grâu spre înmagazinare 7 epeni. Acum vin a vă aduce tuturor dăruitorilor cele mai sincere şi călduroase mulţumite pentru bunătatea inimei şi pentru multul sprijin ce-l avem de la d-voastră fraţilor. T. Voicău Micu. POSTA REDACŢIEI ŞI ADMINISTRAŢIEI. Dlui Alex. Murgu, Feni. Am spus de nenumărate ori, că tot ce e bun, publicăm, numai pe rând. Dacă vom răspunde la fiecare în poşta red. despre poesii etc. primite, ne-ar trebui o coloană doar numai pentru asta. Pentru cele trimise vă mulţumim. Dlui V. Roşea, Tusin. Pentru de a sta măsura cu instrumente inginereşti, trebue se înveţi anume. Şi e vorba, pentru ce fel de lucruri vă trebue ? Dlui Petru Baciu, B. S. Micleuș. Darea de cătănie trebue plătită, ori e cineva acasă ori ba. Dlui Nicolae Moisin, Siliște. Aproape nu trece număr din foaie, în care să nu îndemnăm pe Români să sprijinească pe meseriașii români. Am sbiciuit pe unii, dar’ să publicăm mereu cu numele, e greu, căci noi nu putem controla de aici, întru cât are vr’unul dreptate. De altmintrelea în privința aceasta vom mai scrie. Dlui Iosif Marian, înv. Ohaba sârb. Cu numărul viitor începem să publicăm tractatul d-tale despre viţa de vite. Partea despre soiurile strugurilor de masă lipseşte. Pentru redacţie şi editură responsabil: Victor Lazăr. Proprietar: Pentru »Tipografia«, societate pe acţiuni: Iosif Marschall. Atelier pentru oroloage nouă, reparaturi şi optică etc. Şi cea mai neînsemnată comandă se execută prompt şi cu reîntoarcerea poştei şi totdeauna cu garanţie. Prospecte bogat ilustrate gratis şi franco. Cercei double veritabili de aur fl. 1.50. Deşteptător dela fi. 1.60 in sus. Oroloage de buzunar dela fi. 2.30 în sus. Oroloage de părete dela fi. 2.10 in sus. Cercei veritab. de argint dela fl.—.50 în sus. Cercei ver. de aur dela fl. 1.50 in sus. Inele veritabile de aur dela fl. 2.50 în sus. Lanțuri ver. de argint dela fi. 1.— în sus. Inele veritabile de argint dela fl.2.50 in sus. Sibiiu, strada Cisnădiei nr. 5. Cel mai mare deposit de oroloage, juvaericale, argintării şi aurării din Transilvania, recomandă ieftin şi bun toate productele ciasornicăriilor, juvaergiilor şi opticilor. Nr. 196 A. Orologiu de dame verit, de aur, 14 carate, foarte frumos fl. 90.75, acelaşi foarte tare fl. 27.60. Nr. 123 A. Orologiu de oţel negru, frumos şi cu garanție fl. 3.40, același cu mașinerie foarte buni fl. 4.60, același cu coperement duplu fl. 4.60, același cu coperenent cu mașinerie foarte buni fl. 7.60. Nr. 194 A. Orologiu de dame verit, de argint cu coperement duplu fl. 6.75, același cea mai fină calitate fl. 10. Nr. 200 A. Orologiu de dame verit, de aur, 14 carate, 80 mm. diametru, frumos gravat, cu coperement duplu fl. fl. 20.—, același in calitate mai bună fl. 80.—, același de argint fl. 7.60. Nr. 187 A. Orologiu de domni remontori de molt (Neusilber), cu 3 copereminte tari și frumoase, 50 mm., și esact fl. 4.50, acelaşi in calitate mai bună fl. 6.60, acelaşi de argint fl. 6.76, acelaşi Nr. 183 A. Orologiu de nichel remontoir, 60 mm., calitate bună fl. 8.40, acelaşi de calitate mai bună fl. 4.10, acelaşi cu 8 copereminte tari fl. 4.40, acelaşi cu trei copereminte de calitate mai bună fl. 6.76. de argint mai bun fl. 8.60. oTu 1 u; uŢUTîuŢoT<uitjyjŢtJjJŢoŢunj JyoytJTJjoTiTu ju roVuŢou j Franzbranntwein-ul lui BRÁZAY cel mai răspândit şi mai neescepţionabil mijloc de cură In casă. Se espedează dela fabrica lui Coloman Brâzay, Budapesta, IV., NnzenmkUrnt ur. 83. Căderea părului. Franzbranntwein-ul e un mijloc escelent, pentru spălarea părului, căci întăreşte pielea şi rădăcinile , părului, Impedecând astfel căderea acestuia. In scopul acesta spălăm părul bine cu el seara înainte de culcare şi dimineaţa după sculare. 52 7—52 MT* Feriţi-vă de imitaţiuni. Fiţi cu atenţiune la marca de apărare. Se capătă în ori-ce apotecă şi în celelalte prăvălii. Pentru facerea de vin din poame şi struguri recomand escelentele mele Teascuri. Mori de poame şi struguri de ori-ce mărime, susc cu preţurile cele mai moderate şi de o executare ireproşabilă. Andrem Rieger, fabrică de maşini agricole, turnătorie de fer şi magazin de ferărie în Sibiuu.