Foaia poporului, 1907 (Anul 15, nr. 1-52)

1907-09-15 / nr. 36

ftg. 472 FOAIA POFORULUI Nr. 36 Specialităţi preservative ,original franceze şi americane de gumi. Recomandate de medicii Garantate ca sigure ! Beşici de gemi şi de Peşte în pachetare originală! Preţul per duzină Col. 2,4,6,8,10,12. Novitate senzaţională? Silk Finish Nevertear“ Gumi de mătase original american, întrece în fineţă, siguritate şi elasticitate toate cele de pănă acum! Preţul per duzină Cor. 8,12. (De imitaţii să ne ferim!) Bouts americains (scurt) per duzină 6, 8, 10 Cor. Mijloc de scutire pentm dame, după prescripţia medicală, Pessarium oclustrum, după profesorul Mensinga 3—5 Cor. instrument de introducere la el 3 Cor. Burete de sigurartă, pentru dame per duzină 6-12 Cor. Mn|. T Auto Vaginal Spray, recomandat K|n»i I nUU • de medici, specialitatea higienică *’uu * cea mai sigură și mai comoadă pentru dame Prețul 15 Cor. Biolete, şpriţuri pentru domni şi dame iigatoare etc. cum şi toţi antichi higienici aparţinători îngrijirii şi comfortului bolnavilor, cu preţurile originale de fabrică. vereti gratis şi franco lista de preţuri cea mai nouă detaiată a făbricei. X urtlf tp Iflf BUDAPESTA IV. ■ ■■■”"i* • “ Koronahtrzegutcza 17. înființată în anul 1863. Espedarea cea mai directă ! Scrisorile de comande să nimicesc. Fiecine, care comandă și să provoacă la arest inserat -primește la cumpărarea articlilor de gumi 20% rabat' 95 A 5-18 Vânzare de casă. O casă parter, cu pământ de grădină mărginaş cu ea, în estensiune de 2 iugăre (potrivit cu deosebire pentru grădinărit) este de vârdut, eventual de dat în arândă. Informaţii mai de aproape să dau în "Wollgasse Nr. 6. 1952—a Vindecarea deplină a boalelor secrete. Să nu pregete nime intr’o chestiune atât nuu gingaşă a se presenta odată in persoană, pentru că cu ajutorul instrumentelor speciale aduse din străinătate poţi afla punctual locul, causa, răspândirea şi starea boalei, oricât de adânc ar fi boala înrădăcinaţi la organism. Fe basa acestei examinări poţi cu siguranţă afla şi calea, pe care ajungi la vindecarea răului, ceea ce fiecare o poate face acasă fără de a-’şi împedeca ocupaţiunile. Dacă cineva mi poate veni l« persoană, atunci se’şi descrie boala cu deamănistul şi după ce va fi esaminată va primi desluşiri!« de lipsa ţi leacurile trebuincioase pe lângă ţinere« In ce! mai mare secret. In scrisoare să pună marcă de răspuns. După încheierea curei scrisorii« se ard sau la cerere espresl se retrimit. Un astfel de locuitor şi curăţitor e institutul special al drului Palócz, medic de spital (Budapesta VH, Rákóczi-út 10) unde cu bunăvoinţă şi conştienţiositate capătă oricine (bărbat sau femeie) desluşiri asupra vieţii sexuale,unde ’i-se curăţă sângele bolnav, nervii ’i-se întări stropul întreg se eliberează de boală şi sufletul de chinuri Fără conturbarea ocupăţiunilor zilnice Dr. Palaci vindecă de ani de zile cu siguranţă, repede şi din fundament cu metodul seu propriu de vindecare şi caşurile cele mai neglijate, boalele de beşică, da ţeve, de fisticule, de şira spinării, de nervi, urmării conaniei şi ale sifilisului, boala albă, boale de sânge, de piele şi toate boalele ce se ţin de organele secsuale femeieşti. Pentru femei e sală de aşteptare şi Intrare separată. Consultaţiunile le dă însuşi Dr. Palócz di la 10 ore a. m. pănă la 6 ore seara (Dumineca pănă la 12 ore la ameazi). Adresa: Dr. PALOCZ, medic specialist de spital, Budapesta VII. Rákóczi-út 10. 28 21 t . ............................. - -.......- - -■■■...................— I X. CORNEL DOSMSTER | —■■-----| farmacist la Szászváros......■. Preparate cosmetice. Cream de benzole mugilale. Creamul de benzoe mygdale servește pentru conservarea, înfrumseţarea şi albirea mânilor şi feţei, dând odată şi o fineţă deosebită. Delăturează tot felul de necurăţenii de pe mână şi faţă, precum: pete, bubiţe, zgrăbunţe, pistenii (mitesser) precum netezeşte şi zbârciturile. Conţinutul creamului acestuia e nestricăcios pentru faţă şi mâni. Preţul 60 fii. Săpunul de benzoe mygdale. Săpun escelat pentru toilette. E preparat din ingredenţii foarte fine, şi din mirosuri plăcute de flori. Albeşte şi netezeşte pielea. Preţul 50 fii. Poudre Veturien. Acopere foarte bine încât nici nu să observă că faţa este pudrată. Intrebuinţată pudra cu creamul de benzoe mygdale, scuteşte de urmările neplăcute, ce altcum ar cauza vântul, razele soarelui. Este în culoare albă, roza şi galbină. Preţul 1 Cor. Veturien Partenin. Vera violetta, cel mai fin parfum de viorele, lăcrămioare şi scumpie (Iorgovan). Preţul 1 Cor. 60 fii. „Ideal" cel mai nou parfeum, 2 cor. Apa de gură „Cremelor“. (Albă sau roşie). Prin întrebuinţarea apei acesteia nu devin dinţii, găunoşii, îşi delăturează durerea dinţilor, precum să şi întăresc dinţii şi gingiile. Prin întrebuinţarea apei acesteia, să deliturează mirosul neplăcut şi greu dirn gură. Prin întrebuinţarea apei acesteia cu pravul de dinţi »Kremsier« devin dinţii foarte frumoşi, albi. Preţul 80 fîleri. Pravul de dinţii „Kremsier“. Prin întrebuinţarea pravului acestuia devin dinţii frumoşi şi albi. Preţul 70 fii. Perii de dinţii fine. Alegere mare în diferite preţuri. Esenţă, de China. Contra căderii părului cu rezultat foarte bun. Preţul 1 Cor. 20 fîleri. China tannopomada. Pentru creşterea părului. Preţul 70 fîleri. Uleu de nucă Extract de nuca oleica, pentru consevarea părului 1 sticlă 80 fii. 158 b 3—3 Cwfiin rin vmaipq V Curat numai din suc de zmeură de pe munte, preparat cu zăhar Oyi UJJ UD t.llflui a rafinat. 1 coli postai de 5 kilo 6 cor. 50 fii. 1 INSTRUCȚIUNI. Extracte pentru prepararea fumului, a diferitelor ]'queruri și altor beuturi. Cine voeşte a-şi prepara rum şi licheruri foarte fine, bune şi ieftine să întrebuinţeze din aceste extracte. Preţul pentru a prepara 1 litră costă 40 fii din oricare extract. Rum de beut. Rum fin pentru thee. Şlivoviţoi. Rachiu de drojdie. Beutură dulce de vişine. Rachiu de bucate. Borovăica Rat Mu de prune. Extracte de bieber. Allasch. De Pere. De Cireşe. Marasquino. De Familie. Chee foarte fină! Pachet cu 20 fii., 1 cor. şi 2 cor. Kilogramul cu 3, 10 şi 20 cor.X 1 H9 Gustav Dürr mechanic. Magazin de maşini de cusut şi de velocipede, Sibliu. Piaţa-Harc mp. 19. Recomandă deposited sea mare şi bine asortat în toate felurile de maşini de cosunt mai renumite din hibrid străine şi indigene pe lângă un preţ foarte moderat 173?— Ca specialităţi m rasotaandi maşinile da cusut: wr* Seidel â Nanismim, 8. i. Pfaff. Toate acaretorile «răşinilor de casat de ori-ce lei precum see, carele, eleviri fine şi altele se află întotdeauna In deposited mea Reparatorii« la maşinile de casat de ori-ce iei sânt esecuîate prompt, ieftin şi conştienţi«)« ea garanţie. Pentru fiecare maşină nouă de casat cumpărată dela mine dan 5 ani garanţie. IULIU EROS Sibiiu — Nagyszeben. Navitaţi în toate soiurile de oroloage, juvaere, articii de aur şi argint, cadouri de nuntă şi botez, inere de finanţare gata, cercei, lanţuri de oroloage, brăţare, utentilii pentru biserici şi masă, obiecte de lux de toate soiurile în ■ aur şi argint. ■ ■ Nr. 4017 A. Orologiu de argint Remontoir pentru dame, cu coperiş duplu tare 12 cor. Detto în aur 42 cor. — Nr. 4017 B. Orologiu de argint Remontoir pentru domni, cu coperiş duplu tare, cu diametru de 45 milimetri, 14 cor. — Nr 4017 C. Orologiu de argint nou Remontoir pentru domni, cu coperiş duplu tare 7 cor. 50 fii. — Nr. 8800. Cercei de aur veritabil 14 carate 8 cor. Detto ceva mai mici 6 cor. Detto în argint, foarte gros aurit 8 cor. — Nr. 9190. Inel de aur veritabil, 14 carate cu carate veritabile sau cu diamant, rubin etc. imitaţie cor. 11. Detto în aur nou de 6 carate 6 cor. Detto în argint şi gros aurit 2 cor. 50 fii. — Fiecare obiect de aur sau argint e examinat oficios şi proba oficioasă, vizibilă exact, afară de aceea se garantează în scris, că obiectul e veritabil. Trimiterenumai cu rambursă. Preţ curante ilustrate la cerere gratis și franco. 9190 9 «' 9 9'»'9 9 V9 V »911 » * M »