Foaia poporului, 1907 (Anul 15, nr. 1-52)

1907-09-15 / nr. 36

Par. 474 Nr. 36 Vânzare de casă. Casa în strada Rosmarin Nr. 11 este de vânzare pe lângă condiţiuni foarte bune, casa posede o grădină de poame şi legume foarte mare, o curte foarte mare şi regulată în care să află mai multe edificiuri. Casa aduce 1100 Coroane anual chirie. Informaţiuni şi condiţiuni de vânzare dă în or şi când Dl Fischer Bernhardt Neustift Nr. 28. 2011—1 Lemne de foc să află de vânzare in Tălmăcel, cam 850 stângi şi metrici lemne uscate de fag. Licitaţiunea publică verbală împreunată cu oferte în scris să va ţinea Duminecă în 22 Septemvrie a. c. la 3 ore d. a. Preţul strigării loco pădurea 18 K. loco staţiunea căi ferate în Tălmaciu 24 Cor. Cu desluşiri serveşte Dumitru Oancea 202 1-2 Nr. 253. Picuri castorei cari alungă vânturile, alină sgârciurile Un mijloc care s’a valorat din anul I 1884 şi care deşteaptă apetitul şi pro- movescă mistuirea. 143 u—251 Preţul per sticlă Cor. 1.— Mai puţine de 2 sticle (Rambursa Cor. 2.50 inel. lădiţa) nu să trimit pe poştă. A mă procura prin: Farmacia lui IULIU BITTNER în Gloggnitz (Austria de jos). „Arieşana“ institut de credit şi economii societate pe acţii în —= Turda. ===== Acorda împrumuturi atât ipotecare cât şi cambiale pe lângă 7%. iss 3-3 Direcţiunea: Carol Albert croitor de cavaleri = Subitu = Strada Faurului Nr. 2 recomandă p. t. publicului m³ noutăţile m³ sosite chiar acum, pentru haine de bărbaţi stofe englezeşti, franţuzeşti şi indigene, cu deosebire deposit mare de stofe englezeşti, din cari se execută după măsură cele mai moderne vestminte, precum: Sacko, Jaquete, fracuri şi haine de salon, cu preţuri foarte moderate. In caşuri de urgenţă confecţionez un rund complet de haine în timp de 24 ore. 159 50—52 Pentru tipar responsabil Henric Meitzer, Institut indigen. Banca de asigurare TRANSILVANIA“ 3 31-62 99 din Sibiiu -------- Întemeiată la anul 1868 In Sibiiu, strada Clanfidlei sarul S (edificiile proprii), asigure că în cele mai avantagioase condiţii, se contra pericolului de incendiu şi esplosiune,»* edificii da orice fel, Biblie, lirhri, vite, Mireţuri şi alte producte ecoponice etc. MT asupra vieţii «araiul -tn In toate combinaţiile, capitale pentru caşul morţii şi cu termin fix, asigurări de copii, de studii, de zestre, rente , vieaţa întreagă etc. etc. Asigurări poporale fără certifiare medicala MT Adgurări paspsaa de împrafintare ca solvirsa laedlată a capitelului Valori asigurate contra lapendiului: Aj Capitale dgurate asupra vieţii: 84.675.284 poroa.no. ţi 8.213.185. poroăne De la întemeiare institutul a solvit: petru despag. de Incendii 4,295.120-15 c. pentru capitala Isig pe vieaţă 3.760.810,21 e. Oferte şi ori-ce informaţiuni se pot primi dela: Direcţiunea în Sibiiu, str. Gisnădiei nr. 5 stagiu I., curtea I, şi prin agenturile principate din Arad, Braşov, Bistriţa şi Cluj, premia şi dela cele agenţi din toate ceaunele ksi nari. în interesul propriu damele şi domnii îşi acoper lipsele în confectiune de dame, domni si băieţi »ii în prăvălia de artieri de confectiune R. GRUNBERGER Piaţa mare Nr. 3, In noul palat al institutului Bodenkredit = Cel mai bogat asortiment, artieli cei mai fini. = Preţuri strict fixe. Cu distinsă stimă 262 38-52 = R. GRÜNBERGER = prăvălie de artieli de confecţiune. Mare asortiment în mantale pentru teatru şi soarele. Atelier de curelărie, şelărie şi cofetărie ORENDT G. & FEIRI Wit (odinioară Societatea curelarilor.) Str. Cisnădiei 45. SIBIIU. Heltauergasse 45. Magazin bogat în articole pentru căruţet, călărit, vânat, sport şi voiaj, poclăzi şi procoviţuri, portmonee şi bretele solide şi alte articole de galanterie ========== cu preţurile cele mai moderate. 11 16—26 Curele de maşini, curele de cusut şi legat, Sky (vârzolei) permanent în deposit. Toate articolele din branşele numite şi reparatura lor se execută prompt şi ieftin. Liste de preţuri, la cerere, se trimit franco. Comandele prin poştă se efectuesc prompt şi conştienţios. Mare deposit de hamuri pentru cai de la soiurile cele mai ieftine pănă la cele mai fine, coperitoare (ţoiuri) de cai şi cofere de caletorie. Cerneala de imprimat Otto Baer, Presda— Budapesta.