Foaia poporului, 1912 (Anul 20, nr. 3-51)

1912-09-15 / nr. 36

Nr. 36 FOAIA POPORULUI Pag. 15 Moșie de arândat. In urma morții soțului meu esarandez urgent moșia de circa 580 jug. cat, depărtarea de tren 3 chilometri. Doritorii sunt a să adresa, eventual a să presenta la Mapîa Salca în Boarta (Mihályfalva), gara și posta ultimă Șeica-mare (Nagyselyk). 712 2—3 De vânzare. In Jasinip (Asszonynépe) se află devânzare 20 jugere eventual 115 jugere pământ comasat într’o tablă, aproape de sat. Condiții tare avantagioasă. A se adresa la Stefan Colceriu in Asinip (Asszonynépe, u. p. Magyar-Lapád). 714 2 -2 Casă de vânzare. In Ocna-Sibiiului, strada BăiiOP 1ST3. 2, se află de vânzare o casă, constatătoare din 3 odăi de locuit, bucătărie, curte, etc. De casă se ţine şi un local pentru prăvălie şi alt local pentru atelier de lucru. A se adresa la proprietar acolo. 71623 Deschidere de prăvălie. Prin aceasta ne permitem a aduce la cunoştinţa onoratului public, că ne-am deschis o Prăvălie de haine pentru domni, băieţi şi copii in Sibiiu, strada Ocnei Nr 11/a. In urma chiriei mici, noi suntem în stare a vinde haine şi stofele cele mai fine pe lângă preţurile cele mai ieftine. Orice costum cumpărat la noi se îndreaptă gratis după măsură. Despărţământ separat pentru lucru dupămăsură după croiala cea mai modernă. Mare alegere în stofe moderne indigene şi străine pentru dame şi domni. Orice costum după măsură se poate lifera în decurs de 48 ore. Pentru lucru cu gust şi bun se garantează. înainte de ce cumpăraţi haine gata sau după măsură, vă rugăm a va convinge la noi despre calitatea stofelor şi preţurile ieftine. Ca toată stima 706 8—3 Fr. Samu & comp. Inserateler numai atunci au valoare mare, dacă să răspândesc pretutindenea, in toate ţările,in toate cercurile sociale. Pentru acest scop să ofere Îndeosebi inserarea în „FOAIA POPORULUI“. Informaţii vă dau şi comande să primesc la administraţia FOII POPORULUI. Mare atenţiune! Dr Sam. Wagner. Prima turnătorie de fer Sibiană, Fabrică de maşini agricole, Atelier de mori şi prăvălie de fer. Recomandă cu cea mai mare căldura bogatul seu asortiment de tot felul de ST51»OtOEiile dela prima fabrică, dela cel mai mic şi pănă la cel mai mare; asemenea şi maşini de treerat din renumita fabrică Hofhepr dela cea mai mică şi pănă la cea mai mare; numai puţin recomandă şi tot felul de article pentru edificări precum: Cement de Portland şi Roman din Beccin, Traverse, Trestie, Carton cătrănit pentru învălit, Pânză de sârmă pentru îngrădit, precum şi orice fel de ferărie aparţinătoare la edificări. Toate pe lângă cea mai strictă garanţie cu preţuri foarte moderate şi condiţiuni de plată avantagioase Nu vă grăbiţi a comanda din alt loc, — pănă nu veţi vizita prima linie aceasta mare şi bine asortată fabrică. Efectuarea se face prompt şi conştienţios. 581 18— Feriţi-vă stimaţi agricultori a nu cumpăra imitaţii şi vă feriţi de escroci. ■ ■a 500.000 de paşi poate umbla cu aşa o păreche de papuci sau cizme, cari sunt cumpărate din atelierul meu sau prevăzute cu numele George Limpede. Gratis reparez orice încălţăminte socotind de la cumpărare 3 luni, dacă în acest timp e 680 140 de lipsă ceva reparare. George Limpede Sibiiu, Piaţa Brânzei Nr. 9. Prima neguţătorie mare de vinuri Ludwig Fronius SIBIIU, Pivniţa „Mönchhof“. Fabrică de licheruri şi ferbătorie de rachiuri. Mare neguţătorie de rachiuri de Drojdii, Trevere şi Prune. Specialităţi: Ţuică veritabilă, fierbere proprie şi Romuri Jamaica direct importate. cazin de la fabrică Fraţii Gömöri X^ience Reprezentanţa generală pentru Ungaria a fabricei de maşini şi turnătorie de fier K. & R. Jezek In I , Budapesta, IX., Bokkostér Nr. 2, Blanske. Recomandăm maşinile de sămănat, construcţie tare, cu aparat de săpat şi sămănat cucuruz, sistemul cel mai nou, care corespunde întru toate timpului de faţă. Maşinile de îmblătit cu motor, instalările de mori şi maşinile de sămănat, pe care le-au literat firma FRAŢII GOMORI sunt bine primite în toată ţara, de aceea ne recomandăm onoraţilor economi. Mai departe recomandăm următoarele maşini speciale: tăvăluguri pentru zdrobitul pietrişului cu suluri de peatră şi cilindru cernător, spre a se folosi la petriş mărunt şi mai mare, cum şi a se mâna Garnituri de îmblătit cu motor distinse cu numeroase premii prime, literăm pe lângă deplină garanţie şi condiţii avantagioase de plată. Pentru instruirea în purtarea maşinilor de îmblătit trimitea gratis un monteur la faţa locului, cu apă, abur sau motor. Maşini pentru fabricarea de cărămidă. Instalări complete pentru ţiglării, maşini pentru producerea cimentului şi spargerea pietrii. Cumpărători serioşi, cari se interesează de maşinile noastre, îi cercetăm noi acasă personal pe spesele noastre, prin ceea ce cumpărătorii cruţă proviziunea agentului, ajung deci mai ieftin în posesiunea mașinei și sunt siguri de cel mai imn sender.