Foaia poporului, 1928 (Anul 36, nr. 1-52)

1928-07-22 / nr. 30

WAW PIQRQRέLUS Nr. 30 AVIZ 19911 Dl Pompiu G. Popescu Hotar Public şi directorul Secţiei Străine a Băncii The City Trust & Sav. Bank din Youngstown şi Campbell Ohio, Statele Unite Americane, va vizita Sibiul şi se va afla în decursul ultimei săptămâni a lunei Iulie la reşedinţa părinţilor săi, Piaţa Prinţul Carol No. 13 în Sibiu ^tenţiulx« economiei Se primesc toate reparaturile de Motoare, Tractoare, boruri de strong, Sodora Autogenă, cu preţul solide, la Atelierul special de autoachile şi motoare tractoare M. SCHUSTER Sibiu stp. Turnului 33 Divizia 18-a Serviciul Intendenţei Publicaţiune Se aduce la cunostinţa generaliei le cina de 7 August 1928 orele 10, se va ţine licitaţie publică la Comandamentul Diviziei ÎS a Serviciul Intendenţei In garnizoana Sibiu Strada Regina Mara nr. 4/6 etaj I in camera Nr. 51 ca oferte Închise pentru aprovindmarea a: 18 (opt) vagoane e vis pentru Regimentul 91 Infanterie din garnizoana Orlfţtie. 2) 6/. (sue şi jtm.) vagoane evie pentru Regimentul 96 înlănţuie din garnizoana Caransebeş. Se primesc şi oferte pentru cantităţi parţiale. Tot in acelaşi zi şi oră se va ţine licitaţie publică şi in garnizoanele Orăştie şi Caransebeş fiecare pentru cantitatea ce-i necesită. La licitatie se va avea in vedere art 92-88 L. C. P. Concurenţii se vor prezenta cu garanţia legală socotit 10% din valoarea ofertei. Condiţiunile şi eaetul de sarcini se pot vedea la Comand. Diviziei 18, Serviciul Intendenţei In orice zi de lucru intre orele 10'30-12 30, precum şi in garnizoanele Orăştie şi Ouanstbts iau amintire serp active. Supra oferte nu se primesc Şefei Serv. Intendenţi Div. 18-afctendsnt Maior (ss) Mihalache 9964 Costume, pantaloni, eilte, pdpuel, mantale etc. de BAIE Trasurlel, de închis pentru copil, trasurlel dulap englezeşti etc. aflaţi cu preţurile cele mai ieftine la M. BRECKHER 9981 __________ De închiriat la Sibiu Strada Allenberg Laterală nr. Hr. 13. Locuinţă complectă. 9946_______________________ Plicuri cu Munie pentru scrisori 100 plicuri şi cu 100 hârtii în cutii . Preţul: Leî 35*— şî » pntra boltuşii dela sate se află la LibPlila »Foaia Poporului“ Registre comerciale pentru comercianţi şi meseriaşi, aaa rom prescrie noua lege a ga află de vânzare cu puţuri ieftine la Oferirii „foaia Poporului“ Sibiu, strada Mitropoliei No. 12. Cereri la armată pentru aminare, din cauză de studii, te afli de vânzare la Librăria „Foaia Poporului“ De vânzare din mâni liberă din cauză că sunt două garnituri • BATOZA de 900 milimetrie fabricaţie Ehe maghyír gazdasági gépgyár. Se poate vedea in lucrare. Motor de 10 H. P. cu putere fabricaţie Heller şi Hertz in stare fonte buni, in D. Toma Coniţa comerciant, in Cunta p. Cunţa jud. Sibiu. ____________9959____________ Căutăm agenţi încasatori pentru vârzarea maşinilor de cuiut .Singer, pentru Ribin, Silişte, Ocna Sibiului şi Nocritic. Oferte la: BOURNE & Co. SIBIU, str. Avram Iancu No. 8 9945 Circa 7 vagoane vin din cal bun din 1927 loturile Fetiţa (Mădchentraube), Muscatei, Riesling, vinde cu totul sau pro butoiu Johann Schuller producent de vin, Agârbiciu Nr. 76, jud. Târnava Mare. 9944________________________ De vânzare Una casă cu 12 camere, grădină mare cu poame, ieftin, cu condiţiuni foarte bune de plată, se liberează imediat Mai multa case ieftine in oraş şi afară din oraş, la AgenturaSchkler Strada v.. Târgului (Milktg) Nr. 6. ____________9962___________ Doi practicanţi cu 6 clase primare sau şcoala elementară de comerţ se primesc in condiţiuni favorabile la vechea prăvălie: toam D. Bârsan Sâlişte. 9968 închiriez caii cu 4 odăi, şi prăvălie, la poziţie buni, lărgi bietică şi în târg, msgizni de bucate. Elisabeta Mersuresu, Gurarăului. __________1948_________ CASA cu o odaie şi bucătărie şi o odaie cu intrare separată, se vinde cu condiţiuni favorabile. A sa adresa la Dr. Klein, Sibiu str. Tribunei 18. 9968 Cărţi de expediţie genur cheii şi case comerciale, vsftfli I« vânzare cu preţuri moi alata la folbrima „Foaia Ponorul«)din Sibiu. I Vând casă nouă ■ la poziţie, compusă din 2 prăvălii, 2 camere, 2 apuse, 2 pivniţe, şi sili. Procctat băcănie şi restaurant, preţul 400.000. Condiţii avantijloase de plată. Adresa la Administraţia ziarului. 9962 Cel mai ben isgrisement agricol (pentru pământul roditor) dând rezultate repezi, bune şi de durată este. Gunoiul natural de peşteră, zis „6U9N0 - FOSFflTTRflHSIlSăHIfl" din peştera „CIOCLOVIHâ" Îndoieşte eentitatea şi ridică calitatea tuturor roadelor pământului. E cu 40’/» mai ieftin, ca ingrăşemintele de fabrică. Conţine 16—? 8*/« Acid fosforic Mai conţine carbonat de calciu, azot şi elemente organice Preţul: 12 Lei per °/e kgr. adsă Material de 16'/, cu Lei 192 per 100 kgr. = vagonul Lei 19.200. Material de 18'/, cu Lei 216 per 100 kgr. = vagonul Lei 21 600. loco gara FUI, jud. Hunedoara. Saci cu prețul de cost. — Plata în numerar. — „CIOCLOfllNr Soc. In comasdită pentru exploatarea de ingrlşeminte agricola PUI. 9947 MAGNETE I ivanţie pentru reparaţie Müller & Lorenz SIBIU, strada Şaguna 15. 986 Motoare 1. Motor benzină Oser Bauer 10—18 c»L a. Motor 80 cai, benzină Deutz. 8. Motor 86 cai sau gass, Deutz. Se afli de vânare In atelierul Vicelaru calea Guşteriţei No. 17 SIBIU. 9926 Şcoală de şofer 3#g. Jtd. WoBdra$th«K Lecţiunea teoretică şi practici. Cursul durează o lună. Intrarea silnic. Sibiu, Strada Ocnei 82. 9922 950 Beţia □ne voeşte a leipe de patima aceasta urieroasă că Întrebuinţeze „Antibetinul Vartea” murit legal, preparat de mult incarnat, care desgusti beţivul da băuturi spirtuoase. Fiind fără gust poate da pătimaşului fără ştirea sa. Mii şi alti scrisori de recunoştinţa 2 flacoane 860 lei. Spesele postale si ambalaj In regie propria la Farmacia .Victurii Alb*1 Strigoi, No. 84 Banat Dr. loan Popa advocat fi-a mutat cancelaria advocaţiala din Strada Carmen Sylva în localul vechili din strada Avram, Iancu (fost Orezului) 9954 JVr. 25. — Sibiu. „IllsBibil" institut de credit şi de economii, SIBIU O lămurire necesară De un timp încoace cu început să opereze în mai multe oraşe din Ardeal, unde institutul nostru are Sucursale, reprezentante a unei bănci de asigurare, fondată de dată recentă, din Brăila numită „Albina“ sau şi As ignorarea „Albina“. Ţinem să lămurim on public, că această societate nu este o fondare a institutului nostru şi nu are nici un fel de legătură cu banca noastră. Ne simţim obligaţi să dăm această lămurire pentru a preveni eventuale abuzuri, ce s-ar putea face cu numele de „Albina“. Rugăm totodată on public să ne aducă la cunoştinţă toate cazurile, nu cam ştie, că organele „Asigurării Albina“, pentru ca să îndemne publicul să contracteze asigurări prin mijlocirea lor, s’au dat drept reprezentanţi ai băncii noastre. Aceasta pentru a putea lua imediat măsurile ce se impun. Direcţiunea institutului de credit şi de economii „ALBINA“ Sibiu 9921 Aparate de radio gratis! Firmă germană de expediţie dă pentru scopuri da raclamă şi recomandară a mai departe în România un număr mai mare din aparatele sale de primul rang de prins radio, pânâ la aparate cu patru lămpi interesaţilor, ca proprietate. Nici un fel de obligăminte, nu sunt legate de aceasta. Spesele minimale (de transport, ambalaj, etc.) are să le supoarte primitorul. Interesaţii să-şi trimită pe o carte poştală adresa scrisă precis şi legibil la : Hadrovers and E. Brib E E. Rottloff Abdft. X. Barlin N. 4, Gartenstr. lOO. =0= Osii pentru scuturat paie şi osii de trieur touts sistemele construeşte in 24 de ore şi ţine in depozit Karl K. Tultselmer 9870 SIBIU. Strada Rosmarin 13. Păstori Ate nţiuna I »644 Medicamentul inventat de Simion Oniciu farmacist în Abrud şi tunossut dinainte de risboin, se fabrică dia non rob vechiei neme PĂRĂSIŢI N in contra ailbftzer I»ol şi la vita mari Oaza atuativă pentru o oaie costă 22 lei, pentru o vită mare 110 iei. In aceste preţuri sunt cuprime şi toate spesele de tranaport postal. Se trimite contra ramburs is orice parte a ţării. Comenzile se pot face prin carte poştală sau telegrafe: ne vimde muma al la Pibica da Parasitin Abrud