Gazeta de Iassi, aprilie-iunie 1894 (nr. 37-72)

1894-04-01 / nr. 37

Iaşi Vineri 1 Aprilie 1894. Un număr 25 bani Publicaţiile judiciare te plătesc: Până la 50 linii 4 lei, mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pierre Petit, 3-Rue de Furstemberg,—Paris. — Singurul nostru representant pentru toată Francia. No. w^ GAZETA DEIASSI FOAIA PUBLICATIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IASSI ABONAMENTUL ■ laţi ai districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Şase nai, 6 lei noi plus porto 1 leu 20 bani« ANUNCIURILE CONMERCIALE Linia de traizeci litere treizeci bani departe: două zecpure de trei ori pe săptămână: Mercuri, Vineri şi Domn IN STRÂINATATE uă sihia Inserţiuni şi Întîia inserare, doau şi mai departe 30 bani. Citaţiunele de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 60 bani linia. EPUCAŢIUNI ADMINISTRATIVE ■..... ‘ ’ ' - ■ ÎPrtfectura poliţiei Iaşi No. 3304. Dl. Iţic sin Zalman de 42 ani, nalt, părul castaniu sur, fruntea gura potrivite, naiul lungăreţ ochii căprii, barba castanie deschisă, faţa smada lungăreaţă, cerând a se elibera o autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşma cu locantă in acest oraş desp. la strada Sf. Neculai No. 16. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut in vre-o pricină corecţională tras innaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, s’au pus sub privigherea poliţienească sau in recidivă de vini, sau crimi. Se publică spre cunoştinţa tuturor şi se roagăpe toate autorităţile respective şi pe om care nu cunoaşte pe numitul căzut in vreuna din categoriile mai sus menţionate se denunse acestui oficiu in termin de 400 file de la data foaei. No. 3327. Dr. Iosef Berci Segal de 24 ani, statura mijlocie, părul sprincenile castanii, faţa blondă, musteţile infernaze, ochii albaştri nasul lungăreţ, barba rade gura potrivită, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide o crâşmă cu locantă in acest oraş disp. 3-a strada Golia No. 56. * Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut in vre-o cauză corecţională, tras înaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crimi, sau sub privigherea poliţienească sau in recidive de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut in vreun din categoriile mai sus menționate, să facă cunoscut acestui oficiu până in termin de 40 zile de la data foaei. Coraiterul permanent al jud. Bacău No. 1163. In ziua de 28 Aprilie viitor a. c. la carele 3 p. m. urmează a se ţinea licitaţie in sala acestui comitet, pentru darea in antreprisă aprovisionărei a 1600 m, 3 cm, prundiş pe calea judeţană Bacău Moinesti de la chilometre 9 20 inclusiv. Valoarea totală a acestei aprovisionări este de lei 15054 bani 25. Doritorii de a participa la această licitaţie vor binevoi a adresa ofertele sub plic sigilat. Ofertele ca să fie valabile trebue se fie insoţite de o cauţiune provisorie de 4 la sută in numerar sau efecte publice asupra preţului din devis; cauţiunea definitivă va fi de 6 la sută asupra preţului resultat la licitaţie, ofertele se primesc numai pană in ziua de licitaţie, cănd la carele tre post meridiane se vor deschide. Supra oferte nu se admit. Condiţiunile antreprisei, devisele, actele, cadtul de sarcini sau ori ce informaţii se pot videa in orice zi lucratoare in grefa comitetului. No. 1211. In ziua de 2 Mai a. c. la oarele 3 p. m. urmează a se ţine licitaţie in sala acestui comitet pentru darea in antreprisă a construirei a 2 localuri de şcoala, unul cu una clasă in secţia Ferestrău şi unul cu 3 clase in secţia Grozeştii din comuna Grozeşti plasa Trotuş. Valoarea acestor lucrări după devise este de 10000 lei, pentru şcoala din Ferestrău şi 19800 lei pentru acea din Grozeşti. Doritorii de a participa la această licitaţie vor binevoi a adresa ofertele sub plic sigilat aratănd scala pentru care licitează. Ofertele ca se fie valabile trebue se fie insoţite de o cauţiune provisorie de 4 la sută in numerar sau efecte publice asupra valorei lucrărei după devis. Cauţiunea defintivă va fi de 6 la sută asupra preţului resultat la licitaţie. Ofertele se primesc numai pănă in ziua de licitaţie, cănd la oarele 3 p. m. se vor deschide. Supra oferte nu se admite. Condiţiunile antreprisei, planurile, devisele, cartele de sarcini