Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1894 (nr. 73-111)

1894-07-01 / nr. 73

No. 73 laşi Vineri 1 Iulie 1891 In număr 23 bani Publicaţiile judiciare se plătesc: Până la 50 linii 4 lei, mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi imblicaţiunile după mărime. IN STEANA RATS Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pierre Petit, 3 line de Furatenberg,— Paris.— Singurul nostru representant, pentru toată Francia, inserţiuni şi reclame se plătesc: întiia inserare, şase-zeci bani, a doia şi mai departe 30 bani. Citaţiunele de hotărnicie şi publicaţiile socierbiţilor, 60 bani linia. FOAIA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN« „ ’ IV ABONAMENTUL ^ , ANUNGTURILE COMERCIALE.I n Iaşi şi districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Linia de trei zeci litere trei-zeci" bani. Inserarea a\lău Şase luni, 6 lei noi plus porto 1 leu 20 bani. departe: două-zeci bani. Aparet, de trei ori pe săptămână: Marcuri, Vineri și Witmincca. PUBLICAțiUNI ADMINISTRATIVE Prefectura jiul. Bacău No. 2433. In ziua de 30 Iulie viitor a. c.oarele 4 p. m. urmând a se da in arendă moşiea Chetriş proprietatea spitalului Pavăl şi Ana Cristea din Bacău pe un period de 5 ani începători de la 23 Aprilie 1895 pănă la aceeași dată 1900. Se publică spre cunoştinţa concurenţilor că licitaţiunea se va face orală in camera Prefecturei şi cu drept de supralicitare in termin de 3 zile libere in care termin se vor primi oferte, urmând apoi supralicitare intre ofertanţi de la preţul cel mai mare resultat din oferte. Pentru a putea fi admişi ca concurenţi, doritorii urmează se depună garanţiea provisoră fixă de 2000 lei in bonuri sau numerar. Ofertele pentru a putea fi primite urmează a fi insoţite de garanţiea prevăzută mai sus plus 10 la sută peste cifra adjudecatiunei. Nu vor fi primiţi la licitaţie acei condamnaţi la o osîndă infamantă precum nici arendaşii sau proprietarii moşiilor vecine. Garanţia definitivă va fi echivalentă cu o jumătate din arenda anuală a moşiei ce va resulta la licitaţie. Condiţiunile de arendare a acestei moşii se pot videa deamatori in orice zi lucrătoare in grefa Prefecturei (serviciu judeţian). Prefectura jud. Suceava No. 5639. Laprimăria comunei Dorna din jud. Suceava, s'a declarat de pripas un tretin in păr negru, coama coada negre, tunsă, forfecătură in urechea dreaptă şi o mică steluţă in frunte. Se publică aceasta pentru albirea proprietarului. Prefectura poliţiei Iaşi No. 6720. Dl. Zalman Rafailovich de 60 ani, statura mijlocie, părul castaniu (suriu), fruntea mare, sprincenile castanii, ochii albaştri, nasul gura potrivite musteaţa şi barba castanie sură, lala« roşcovană, puţin stricat de varsat, cerând a i se elibera autorizaţie pentru deschiderea unei crăşme cu locantă, in acest oraş, desp. 3-a str. Căpitan Păun, No. 13 Este necesitate a se şti mai intăi dacă numita nu este cazuta in vre-o pricină corecţională, trasă înaintea vre-unui tribunal renlin .ănueli de vini sau crimî, pusă .«.uo privigherea poliţienească sau in aecidivă de vini sau crimi.Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numita căruţă in vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 40 zile de la data foaci. Primăria urbei Husi No. 5297. In ziua de 10 Iulie a. c. urmează a se ţinea următoarele licitaţiuni: 1 . Pentru repararea localurilor scoalelor primare de ambele sexe, scoalei de croitorie şi gimnasiului, facerea de mobilier şi repararea celui existent şi imprejmuirele scoalei de băeţi No. 2 şi 3, care după devise se urcă la suma de 188 lei. 2) . Pentru darea in arendă a exploatăm pădurei de pe moşia Oniceni din jud. Roman, proprietatea Spitalului acestei urbe pe o intindere pe 45 hectare pădure mare. Se publică spre cunoştinţa amatorilor, care sunt invitaţi a se presenta la acest oficiu in citata zioarele 12 însoţiţi de garanţiile cuvenite spre a concura la licitare care se va ţinea conform art. 68-79 din legea comprabilităței generala a statului. Condiţiunile relative se pot videa in toate oarele de lucru in cancelaria acestei primării. Primăria corn. lloibora Jud. leşi. No. 2171. Se publică spre generala cunoştinţă că in ziua de 21 a viitoarei luni Iulie a. c. urmează a se vinde licitativ la reşedinţa Sub-Prefecturei plasei Codru, un cal harmasar, la păr murg, ce este de pripas la această comună incă din anul 1893, doritorii de a cumpăra calul sunt invitaţi a se presenta in mencionata zi la sus zisa Subprefecturi! pe la carele 10 a. m. însoţiţi de cuvenitele garanţiuni. Primăria rom. Rarinii jud. Iaşi. No. 2715. In ziua de 10 Iulie viitor urmând a se vinde prin licitaţie la reşedinţa Sub-Prefecturei Cărligătura din largul Frumos una vacă la păr plăvană coarnile ţepuşe grebleşe, inferată pe cornul drept cu lit. II ce au fost declarată de pripas la această comună prin procesul verbal No. 5265 din 1893, a cărui proprietar nu s'a ivit pănă astăzi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală. Amatorii sunt rugaţi a se presenta in ziua şi locul arătat însoţiţi de garanţiile legale. Totodatăse aduce' 'la cunoştinţă că publicaţia No. 245 inserată in Gazeta de Iaşi No. 66 Cemănc anulată. * « 1’» Primăria rom. Poţuşca* jud. Dorohoi. No. 701. Fiindcă la terminal de 19 a currentei, din causa lipsei de concu As *