Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1894 (nr. 73-111)

1894-07-01 / nr. 73

1894 iulie 1 GAZETA DE IAŞI 825 cu o tavă cu stăturul, o puşcă cu o tavă, o tavă de puşcă cu oţelele lor fără strat, o baionetă de fer aşazată ntr 'un băţ de lemn, o furcă cu doi colţi de fer aşazată pe un băţ de lemn, 3 topoare, două mari şi unu mic cu cozele lor, o bardă de fer cu coda de lemn, 4 părimite de fer cu cozele de lemn, 4 baltage de fer cu cozele lor de lemn, 2 baltage mai mari de fer cu cozele lor de lemn, 3 sfredile de fer cu mănunchiie lor de lemn, 1 ciocan de fer mare cu coada de fer, 4 pistoale cate cu două ţevi, 3 pistoale cate cu o tavă, 2 revolvere lerose cu cate şase focuri fiecare, 4 cântare de fer cu boambele lor, o pilă de criţă, o bucată cârcei de ter, 10 bucali măsuri de cântărit din care 13 de scînje şi 3 de liniehe, 8 poreclii cumpene de liniehe, 4 torbe de vânat din care 3 de bursuc şi una de piele, o puşcă cu o ţavă, o puşcă cu o ţavă, o puşcă cu o ţavă, o puşcă cu o ţavă, o puşcă cu două ţevii cu stralu rupt, o puşcă cu două ţevi cu strain rupt, o puşcă cu o ţavă cu stralu rupt, o ţavă de puşcă 2 pistoale mari cu câte o ţavă, 2 pistoale mici, 1 baltag cu coada de lemn, 2 rezuşe de fer şi o bucăţică de petică, 1 ferbe iiferat vile, 2 bucăţi petice, 2 lăcăţi, 8 chei, 1 par, 3 săculeţe cu ovăs, 1 ţuhali, o lacală, 1 pistol cu două ţevi, 1 cuţitaş, 1 corn de praf, o curăluşă, 1 cuţitaş cu stricnele, o sapă, o cură, 1 pachet coarjă de lemi, 4 ulcioare din care două cu rachiu, o balercă mică, o oală mare, 1 sfredel, o pilă, 2 bucăţi pînză vălătuci, o cură de şea, 1 taflur de piele, o păreche poclăzi, I biciu de piele 1 baston, o biciuşcă (biciu), 1 băţ, I cojocel de piele, o măciucă de lemn, o sapă de fier, o părechi ciubote, o bărdiţă, 1 suman, o sfară, 1 ceaun de schijă, 0 jaletcă ruptă, o piele de vilă dubită, 2 ciomege, I notis, o faţă de masă impletită, 0 şipuri, 2 gavanoşele şi nişte afişuri, 1 pistol cu două ţevi, 1 toc de piele, 1 prosob, o lacaşă, o camaşă, 1 părechi ismene, 3 beţe , sac cu mai multe bucăţi de cămeşi rupte, 2 camaşe de pânză, o căciulă, o părechi pacheşti, 1 portofel de piele, o broască, un cuiu, 2 port-monede, 8 pălării vechi şi rupte, 3 brac vechi şi rupte, 13 traiste vechi, şi rupte, 1 gheme de lână, un gugiu cu puţină lână, 7 părechi ilari vechi şi rupţi, 1 geamantan de piele vechi şi stricat, 3 desagi vechi şi rupţi, 0 lăicere de lână vechi, 1ocăciuli vechi şi rupte, 2 caţaveici rupte,2 perechi ismene vechi şi rupte, mai multe bucăţele de peticl vechi murdare şi rupte, 10 piei de oae şi mici, 1 perină mică implură cu puf, 1 cojoace vechi şi rupte, 3 părechi meşini, vechi şi rupte, o dinurlie de ter veche, 2 taste vechi şi rupte, 10 cămăşi de pânză vechi şi rupte, 10 bucăţi diferite haine hărbăleşti vechi şi rupte, 7 sumane vechi şi rupte, 40 bucăţi haine femeeşti, 3 săi vechi şi stricate, 2 piei nedubite una de cal şi alta de porc, 40 de saci vechi şi parte rupţi, 2 balerci miei vechi, un ştiubei pentru albine, o putină de brad vechi, 7 sape de fer, 7 măciuci de lemn, 10 beţe, 3 ţăpoae, 3 coase, 2 cozi de casă, diferite bucăţele de curele vechi şi rupte, o balansă mică, o oală de lut cu puţină ceară nucă şi 0 roată de ciară galbenă, 2 părechi coarne de închinăciune evrieşti mai multe bucăţi de opinci, ciubote şi botine vechi rupte şi stricate mai multe bucăţi de frânghii mai multe sticle pahare etc. parte stricate, 2 cofe de brad vechi şi stricate, 3 bucăţi pănze de var, mai multe bucăţi mărunte, lăcăţi stricate, chei de lăcăţi etc. 1 fer de calcat (maşină), 2 lădiţe cu diferite erburi şi medicamente, mai multe taclituri, tesmele, pânze şi bucăţele de cit, o pungă de pănză cu 480 creiţari arama austriaci, o legătură de pânze cu 12 monede de arama şi 18 piese argint nemţeşti şi ruseşti, o pungă piele (nouis port moned) cu 11 piese creiţari austriaci, o petricică zisă ai de diamant, o pungă piele proastă cu 00 creiţari aramă şi 0 piese argint nemţeşti, o casetă foarte mică de fier cu şase piese de aramă, 1 inel de tiniche rupt, 4 ceasornice de părete din care trei mari şi unul mic stricate, o cutie cu sticle de ceasornice, o faţă de ornic de părete de aramă, 177 gramatici Ruso-Romăneşti, 2 imamele de ciubuc şi o rule, 1 inel de argintcu piatră albă cenuşie, 6 perechi cumpene de cântărit galbeni, 1 revolver vechi, 3 cuţite proste, 1 pistol cu două ţevi vechi, o bucată de inel pare a fi de argint, 1 briciu vechi şi stricat, 1 medalion mic de metal, o bucată lanţ de metal,137 bucăţi de monezi din care 20 de aramă şi 8 de argint, 2 cruci şi o iconiţă mică de metal, 8 cartuşe de metal incarcate pentru puşcă 1 bold de bronz, 2 inele proaste, 1 lanţ de bronz, 2 incuitori de argint pentru mărgele, o cutie cu o perechi cercei de aur, 1 ceas de argint cu lanţ şi cheie, 1 şuer de plumb, 8 chei şi un belciug, o geantă de piele cu două chei 1 revolver cu iasca lui, 1 medalion de aur cu smalţ albastru, 1 portofoliu cu 11 monezi argint şi 23 aramă. No. 1033. Pentru îndestularea d-nei Haea Lola Sega, văduvă, domiciliată in Dorohoi, in calitate de tutrice de drept a minorilor sei Iii, ramaşi pe urma def. Takie Segal Botseneanu, cu suma de 800 lei capital, cu procente de unu şi jumătate la sută pe lună, de la 0 Noemvrie 1891, pănă la numerar, ce are a lua de la Leizer Blumenfeld, fără profesiune, domiciliat in Dorohoi, in virtutea obligațiunei hipotecare autentică de acest tribunal sub No. 037 din 12 Noemvrie 1890, și înscrisă No. 99 din 1890, investită cu formula esecutorie No.36 din 15 Mart 1894, de pe care acte s‘a comunicat debitorului întocmai copii odată cu comandamentul ce i s’a făcut sub No. 218 din 1894, de la primirea căruia a trecut peste 30 zile libere și numitul debitor n’au fost următoreu a- I chitarea banilor, și nici s'au conformat art. 302 pr. civ., acest tribunal după cererea creditoarei, prin jurnalul cu No. 2080 din 21 Iunie 1894, au ordonat vînzarea silită e caselor cu tot locul si atenansele ei, proprietatea lui Leizer Blumenfeld, a cărui situatiune, după procesul-verbal No. 1034 din 1894, al agentului de urmărire este după cum urmează : una casă înscrisă sub No. 780 situată in Dorohoi, strada Fântânei, compusă din 3 camere si o sală, construcţia de cărămidă acoperită acoperită cu şindilă, vecinată la o parte cu casele lul Iosub Erichel Blumenfeld şi pe de alta cu a lui Iancu sin Leiba, lumini cu o hudiţă ce serveşte de intrare in ogrăzile vecinilor, iar faţa cu strada Fântânei, cu loc de ogradă in lungime ca 7 stânjeni aproximativ sau 13 m. 01 cm. 2 stânjeni aproximativ sau 4 m. 40 cm. lăţimea locului la fund şi 2 şi jum. st. sau 5 m. 57 cm. lăţimea la faţă aprocsimativ, locul este imprejmuit cu zapb.7 de scânduri, ca atenanse sunt un şopron de scânduri. Sarcini asupra acestui imobil nu esistă afară de aceasta pentru care se urmăreşte, după cum asigură grefa locală prin raportul seu. Se publică deci vînzarea imobilului descris mai sus, şi se invită pe concurenţii amatori de a cumpără să se presinte la licitaţiune cu garanti cerute de lege in camera de şedinţă a acestui trib, la 0 Octomvrie 1894 ziua Joi, oarele 12 din zi spre a concura, urmând a se adjudeca asupra acelui ce va oferi un preţ mai mare, privind pe cumpărător şi toate cheltuielile pentru ocoaterea ordonanţei de adjudecare. Totodată se somează pe toţi ace ce ar pretinde vreune drept de proprietate, usufruct, servitute chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra bunului urmărit, ca înaintea adjudecaţei sa se presinte la tribunal spre a’şi va fi da pretenţiunele lor sub pedeapsă dea nu li se mai ţinea in samă. No. 1031). Pentru îndestularea d-lui doctor V. Mihailescu domiciliat in orașul Dorohoi, cu suma de 5000 lei noi, capital cu procente de unu și jumătate la sută pe lună, pănă la achitare, fără prejudiciul cheltuelilor de urmărire și timbru ce are a lua de la dl. Vasile Ioan Grigoriu Prodan, comerciant, domiciliat in oraşul Dorohoi, in virtutea obligaţiunei hipotecare autentică de acest tribunal sub No. 712 din 1892, şi înscrisă sub No. 128 din 7 Noemvrie anul 1892, investită cu formula esecutorie sub No. 03 din 4 Mart 1894, depe care acte s’a comunicat debitorului in