Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1894 (nr. 73-111)

1894-07-22 / nr. 82

No. 82. Iaşi Vineri 22 Iulie 1 89 4. lTn număr 2.) bani GAZETA DE IASSIn Iaşi şi districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 10 bani Şase luni, 6 lei noi plus porto 1 lei 20 bani. 1 VL.ît.,vy Apare de trei ori pe săptămână: Mercur!, Vineri şi Duminecă. Publicaţiile judeciare se plătesc: Până la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 8 lei.. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. ÎN stsăinătate Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pieere Petit, 3 Tine de Furstenberg Paris. — Singurul nostru representat pentru toată Francia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Initia inserare, Şase-zeci bani; a doua ,şi mai departe 30 bani. Gitaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 6O bani linia. FOAIA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN ABONAMENTUL „-ţ,. ANUNCIUEILE COMBRCl/tE IV'.l · Linia de treizeci litere treizeci bani. InserațieiLa (Jouă'scriai P-------"i v^» departe: douăzeci bani. V-f». *’ ’ Ministerul Agricultura, Industriei, Comerciului şi Domeniilor. PUIILICATIUNE Se aduce la cunoştinţa celor interesaţi că in ziua de lai August 1894, oarele II dimineaţă, se va ţine licitaţiune publică, conform art. 6, 21 şi următorii din legea vînzărei bunurilor Statului din 0 Aprilie 1889, in localul prefecturei judeţului Dorohoi, pentru vânzarea bunurilor miei mai jos aratate. Doritorii de a Ie cumpăra sunt rugaţi a se presenta in acea zi şi oară in localul prefecturei acelui judeţ, pregătiţi de garanţia arătată in dreptul bunului, cunoscând că supra oferte nu se mai priimesc. Se explică că după art. 98 din lege prețul bunului resultat la licitaţiune se va respunde de adjudecatar in termin de o lună de zile, calculat de la data confirmăreî publicată prin Monitorul oficial. 1 . Locul cu o casă ruinată din care a mai rămas 8 furci de stejar, de pe moşia Zamostea, in întindere suprafaţa totală ca de 1800 m. p., situat in comuna Zamostea, plasa Berhometele, fost pendinte de monaslirea Rişca, invecinăndu-se la nord cu Dumitru Ciobotaru, la est, sud şi vest cu Tănase Ciubotaru, este arendat cu sus zisa moşie pe periodul 1885-91», garanţia lei 10. Concurenţa incepe de la suma de lei 88. 2) . Locul împrejmuit cu o casă de bârne cu o odaie şi o tindă, de pe moşia Zamostea in întindere suprafaţa totală ca de 1800 m. p., situat in comuna Zamostea, plasa Berhometele, fost pendinte de monaslirea Rişca, invecinăndu-se la nord cu Dumitru Cărciumăriţa, la est cu loader Filoti şi la sud şi vest cu uliţele satului, este arendat cu sus zisa moşie pe perionul 1885-95, garanţia tei 20. Concurenţa incepe de la suma de lei 130. 3). Locul pe plan lit. M de pe moşia Zamostea, in întindere suprafaţa totală ca de 2 hectare, 1321 m. p., situat in comuna Zamostea, plasa Berhometele, fost pendinte de monaslirea Rişca, invecinăndu-se de toate părţile cu locuitorii foşti clăcaşi prin zarea dealurilor care cuprinde pariul Vercelii, este arendat cu sus zisa moşie pe periodul 1885- 95, garanţia lei 100. Concurenţa incepe de la suma de lei 973. 1). Locul împrejmuit cu ecaretele compuse, din o casă cu 2 odăi, o camară şi 2 tinzi şi un şopron, pe plan lit. O, de pe moşia Zamostea, întindere suprafaţa totală ca de 1081 m. p., situat in comuna Zamostea, plasa Berhometele fost pendinte de monaslirea Rişca, invecinăndu-se la Nord cu şoseaua comunală care duce la Zvoriştea, la est cu locul lui Mihaiu Stefan, la sud cu locul lui Gavril Botnărescu şi la vest cu biserica, este arendat cu sus zisa moşie pe periodul 1885-95, garanţia lui 50. Concurenţa incepe la suma de lei 420. 5). Locul împrejmuit cu coaretele compuse din o casă cu 3 odăi, sală şi un beciu dedesubt, un scrânciob, o altă casă cu o odaie şi tindă, şi parte din materialul unui bordeiu, pe plan lit. P., de laa moşia Zamostea, in întindere suprafaţa totală ca de 3670 m. p. situat in comuna Zamostea, plasa Berhometele fost pendinte de monastirea Rişca, invecinăndu-se la nord cu şoseaua comunală care duce la Zvoriştea, la est cu Gheorghe a Mariţei, la sud cu locul lui Manole Olăraşul si la vest cu Mihai Stefan, este arendat cu sus zisa moşie pe periodul 1885-95, garanția lei 100. Concurența incepe de la suma de lei 937. No. 45169. 1894, Iunie 27. - * ♦ ♦ ♦ • -—----- PUbllCAŢIUNÎ ADMINISTRATIVE Primăria com. Bivolari Jiul. Iaşi. No. 2109. Fiind că in ziua de 28 Iunie a. c. nu s’au putut da in antrepriză la licitaţiunea ţinută la comună, căt şi in terminul de 15 zile de la acea zi asupra licitaţiunei ţinută la Prefectura de judeţ, pentru construirea localului de primărie a acestei comuni, din causa lipsei de concurenţi şi a căria cost după deviz se urcă la suma de 33485 lei 30 bani. Subscrisul publică un nou termin de ţinerea licitaţiunei la aceasta in ziua de 6 August a. c. cărul urmează a lua in antreprisă asemenea construcţiuni să se presinte la cancelaria acestei comuni din Târgul Bivolari de la oarele 12 amiază pănă la 4 p. m., însoţiţi fiind de o garanţiune de 10 la sută din preţul devizului unde se va ţine licitaţiunea după condiţiunile, planul şi devisul ce pot fi văzute de cei interesaţi ori cănd le vor cere, cănd tot acolo se va videa afişat textul art. 68-79 din legea comprabilităţei generale a statului, iar ofertele de supra licitare se vor adresa onor. Prefecturi de judeţ in termin de 15 zile libere după licitaţia ţinută la comună, unde acolo se va ţine supra licitare şi definitivă adjudecare. Primăria corn. Cotnari Jiul. Iaşi. No. 4153. Fiind că la licitaţiunea ţinută la această comună in zilele de 4, 5 şi 6 Iulie c., conform publicaţiunei No. 3231 inserată in Gazeta de Iaşi No. 61 pentru care nu s’au presentat concurenţi spre a oferi preţuri mai avantajoase comunei. 1). Vânzarea materialului produs din dărămarea localurilor proprietatea comunei și anume :