Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1894 (nr. 112-150)

1894-10-02 / nr. 112

1894 Octombrie 2 GAZETA DE JASM mre pronunţată in audienţa dle la 24 Septembrie 1894. Hotărăşte : Admite cererea şi declară in stare de faliment pe Gheorghe Borlaş, comersant din Târgu-Neamtz. Fixată in mod provizor epoca incetării plăţilor la 22 Septembre 1894. Numeşte judecător-comisar pe d-nul Membru supleant şi sindic provizor pe d-nul avocat Grigore La.u. Ordonă sigilarea averei mobilă a falitului conform art. 747 cod. com, cu escepţiunea prevăzută la art. 748 c. c. Fixază ziua de 8 octombrie a. c. pentru convocarea creditorilor spre a fi consultaţi asupra numirei definitive a sindicului şi a membrilor comisiunei de supraveghere. Eixază termin pănă la 16 Octombrie a. c. in care creditorii trebue să presinte la grefa trib. declaraţiunea creanţelor lor. Eixază ziua de 29 Octombrie a. c. oara 11 a. m. spre a se procede la includerea procesului-verbal de verificarea creanţelor. Estract de pe această sentinţă se va publica prin gazeta de Iaşi şi se va afişa in sala tribunalului conform art. 705 cod. com. Sentinţa se va mai afişa la Primăria locală, la Camera de comerţ cu reşedinţa in Iaşi şi la secţiunea Camerei de comereiu cu reşedinţa in Piatra Această sentinţă se va executa provisoriu. Numele şi prenumele falitului se va înscrie in tabloul afişat in sala tribunalului şi in sala bursei de comerţ. Prezenta sentinţă va fi comunicată in copie HC 1 un Procuror local. Sentinţa este supusă apelului. Dată şi pronunţată in şedinţă publică astăzi 24 Septembrie 1894, No. 15,489, 1894 Septembrie., 10 Tribunalul judeţul Roman No. 6389. Dl. Alfred Corlen cu ultimul domiciliu la Roman şi acum cu domiciliul necunoscut in România, este citat ca la 11 a viitoarei luni Octombrie 1894, oarele 10 a. m. să se presinte in camera acestui trib, pregătit cu probele necesare la cercetarea atât a acţiunei comercială ce i s'au intentat de dl. G. Petujeanu pentru bani, cât şi a intervenţiunei făcută in acest proces de dl. avocat Laelu A. Bujceaiu in calitate de procurator d-lui Nicu Gr. Drăghici. Se anexază esemplaru! intervenţiunei care are cuprindere următoarea: Subsemnatul Luconi A. j.Buzoeanu in calitate de procurator d-lui Nicu Gr. Drăghici proprietar dom. in Roman, interveni in procesul intentat primăriei urbei Roman de către dl. Gr. Petujean industriaş domiciliat in Bacău, cer cu suma de 29208 lei 96 bani reclamată de dl. Petitjean contra primăriei şi care se cuvin societăţei de granit artificial in lichidare, pentru lucrările de pavagiu efectuate in comptul primăriei şi primite de dănsa, se va respunde clientului meu personal si in calitate de procurator d-lui Gorten deoarece dl. Petitjean nare nici un drept la primirea acestor bani după cum vom dovedi cu acte. Depun timbru legal si 2 esemplare spre a se inmdna d-lui Petitjean si Gorten. Cunoscând că la neurmare de a se presenta trib. va reservi causa in lipsă fără drept de oposiție fiind aplicat art. lol pr. civilă. i*iiimd"2,,rolU!«r TriSs. laşi. Mi iudaic de arestare No. 11034. Noi Primul-procuror pe lângă trib. jud. laşi, in basa art. 193 din codul de pr. criminala, in temeiul sentinţei Trib. Iaşi secţia 1-a, No. 982 pronunţat in audienţa publică din 14 Decemvrie 1893, prin care s’au condamnat pen-tru Băndulea, cu domiciliul necunoscut, la amendă de 26 lei in folosul statului pentru fapta de maltratare. Considerând că din procesul-verbal încheiat de agentul circumscripţia 9 resultă că numitul condamnat este in- solvabil şi prin urmare conform art. 28 din codul penal, amenda de 25 lei se converteşte in închisoare corecţională de termen de 5 zile. Cerem ca om agent al forţei publice se aresteze şi se conducă pe sus numiţii ln temniţa din Iaşi. Mandăm şi ordonăm directorului acestei închisori a primi şi reţine pe sus numitul condamnat la zisul peneteneiar pe tot timpul determinat mai sus şi calculat de încarcerare, când la espirare îl va elibera de va fi deţinut şi pentru alte cause. Cerem ca orice depositor al forţei publice să dea ajutor la cas de trebuinţă pentru executarea presentului mandat. No. 10267. Noi procurorul de pe lângă trib. jiul. Iaşi, in basa art. 193 din codul de pr. pen. şi in temeiul sentinţei Trib. Iaşi secţia, No. 982 pronunţată in audienţa dela 14 Decemn. 1893, prin care condamnă pe Theodor Arcăleanu cu domiciliul necunoscut la amendă de 20 lei in folosul statului pentru maltratare. Considerând că din procesul verbal încheiat de agentul circumscrip. 9 rezultă că numita condamnat este insolvabil și prin urmare conform art. 28 din cod. pen. amenda de 25 lei se converteşte in închisoare corecţională pe termen de 60 zile. Cerim ca orice agent al forţei publice se areste de să conducă pe sus numitul la temniţa din Iaşi. Mandăm şi ordonăm directorului acestei închisori a primi şi reţine pe sus numitul condamnat la zisul peneteneiar pe tot timpul determinat mai sus şi calculat de la incarcerarei când la espirare I îl va elibera de nu va fi deţinut şi pentru alte cause. Cerem ca orice depositari ai forţei publice să dea ajutor, la cas de necesitate pentru executarea presentului mandat. 511 I No. 9674. Noi Primul-procuror de pe lângă Trib. jud. Iaşi, in basa art. 193 I din codul de pr. criminală, in temeiul sentinţei Trib. Iaşi secţia 2-a, No. 365 pronunţată in audienţa publică din 23 I Maiu 1894, prin care s'au condamnat pe Iberscu Grimberg, cu domiciliul ne- I cunoscut la închisoare corecţională *pe I termen de 1 an pentru că a comis faptul de furt. I Cerem ca orice agent al forţei publice se aresteze şi se conducă p sus I numiţii la temniţa din Dobrovăţ,judeţulaşi. I Mandăm şi ordonăm directorului acestei închisori a piinii şi reţine pe sus numiţii la zisul penitenciar, pe tot limitiul determinat mai sus şi calculat de I la încarcerarea când esidrare se va libera de nu va fi deţinut pentru alte cause. ( Cerem ca orice defiositar al forţei I publice să dea ajutor la cazaţie necesitate pentu esecutarea [iresentului mandat. ) Procurorul trib. jud Slacău ! Mandat de arestare, I No. 3140. Noi Procurorul trib. jud. Bacău, văzind estractul de executare I No. 0S71 din 1894, emis de grefa trib. j local de (ie sentința No. 755 din 1 Oc- I tomvri 1893, prin care Vasile Crăciun, cu domiciliul necunoscut, este condamjnat la 3 ani închisoare corecţională pentru furt prin spargere, fapt prevăzut şi pedepsit de art. 306, 310 al. 2 şi 314 , al. 2 din codul p penal. Văzind art. 193 din c. p. : Cerem ca orice agent al forţei juilice se aresteze şi se conducă fie sus , numitul la Penitenciarul Bisericani din judeţul Neamţ. Mandăm şi ordonăm Directorului zisului Penitenciar de a primi şi deţine ijio sus numitul tot timpul cât este concondamat Pedeapsa începe de la data incaree- I rărei şi la espirare’l va elibera de nu va fi deţinut pentru a’te cause. Cerem tuturor leposilarilor forţei publice ca să dea ajutor la trebuinţă pentru executarea acestui mandat. "