Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1894 (nr. 112-150)

1894-10-14 / nr. 117

No. 117 Iaşi Vineri 14 Octomvrie 1894. Un număr 25 bani Apare de trei ori pe săptămână: Merouri, Vineri şi Duminecă. In Iaşi şi districte pe un an 12 Lun. plus porto: 2 lei 40 bani .Şase luni, tiilei noi plus porto 1 lei 20 bani. Publicaţiile judeciare se plătesc: Până la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. ÎN STRĂINĂTATE Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pieere Petit, 3 Hue de Furstenberg,—Paris. — Singurul nostru representat pentru toată Francia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Iniiia inserare, şase-zeci bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 60 bani linia. GAZETA DE IaSSI FOAIA PUBLICAŢIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE AP^ttpSASI ABONAMENTUL 4?f mT,T - ANUNCIUEILE COREgCI^fcE^ Linia de treizeci litere trei zeci bani. fnser; departe: două zeci lani. î_zî/'l lîfara trai_zî/l Ilim IXIGl Publicaţii Administrative Primăria urbei Huşi No. 802 In ziua de 20 Octombrie a. c. oara*12 urmează a se tine licitaţie in sala percepţiei acestei comuni pentru vânzarea a 67 kg. cate, 2 lădiţi cu ceai 27 kg. amândouă şi un cufăr in care au fost aceste obiecte, aduse de câtre agenţii comunali ca contrabandă de la dl. Avram Finchelstein. Amatorii sunt rugaţi a se presenta in mencionata zi in zisa sală, însoţiţi fiind şi de garanţiunele cuvenite spre a concura la licitaţie, care se va ţine conform art. 68-79 din legea comptabilităţei publice. Primăria'' com. Belceşti jud. laşi. No. 6318. Fiind că după mai multe termine fixate pentru darea in antreprisă a construirei a 4 fântâni in cuprinsul acestei comuni nu s’au presentat concurenţi. Se publică că s'au fixat ultimul termin pe ziua de 23 Octombrie curent oarele 12 din zi in aceasta privinţă, aducăndu-se la cunoştinţa publicului amatoru de a lua această antreprisă, că onor. Prefectură a judeţului (Serviciul Judeţian) după avisul Corpului tehnic a urcat cu 7 lei metru cub peatră, peste cel de 43 lei prevăzut in deviz. Primăria com. Şendriceni jud. Dorohoi. No. 1406. Prin procesul Verbal No. 2101 s’au declarat de pripas la această comună, una capă in păr neagră, coama coada negre, pete albe pe spinare, ste in frunte şi o pată albă pe bot. Se publică termen de 6 luni prevăzut de legea poliţiei rurale pentru aflarea proprietarului, a se presenta cu dovezile legale spre aşi primi capa. Primăria com. Manoleasa jud. Dorohoi. No. 1744. In ziua de 16 a lunei curente urmează a se ţinea la oficiul Sub- I Prefecturei respective şedinţă in tărgul Săveni pentru vânzarea a unui cal, la păr roib, coama şi coada roaibe surie,ste in frunte, o pată albă la grebăn, puţin păntănog de piciorul drept dinapoi, şi inferat la şoldul stâng de dinainte cu un fel nedescifrabil, declarat de pripas prin procesul verbal No. 752 din 8 Aprilie a. c. cunoscut dv. prin adresa No. 754 din a. c. Se publică spre cunoştinţa concurenţilor amatori care să se presinte la acest oficiu însoţiţi de bani sprea concura. Publicaţle judecătoreşti Curtea de Apel din Iaşi Secţia 2-a. No. 681. Şedinţa publică din 20 Septembrie 1894. Preşedinţa d-lui I. Th. Burada Preşedinte. Consilieri presenţi Dl. M. B. Cantacusin, Al. Gh. Ilvina. Ministerul public representat prin dl. Procuror Sadoveanu. Venind astăzi la rând judecarea ape- lului declarat aseminea de dl. procuror General contra sentinţei trib. Iaşi secţia l-a No. 508 din 1894, prin care inculpatul Zeilic sin Leiba este condamnat pentru furturi numai la 15 zile închisoare corecțională. La apelul nominal făcut nu s’a presentat inculpatul deşi legal citat. S’a cetit lucrările din dosar. Dl. procuror a cerut mărirea pedepsei. Curtea: Având in videre apelul declarat aminima de dl. Procuror General contra , sentinţei trib. Iaşi secţia l-a No. 508 din 1894, prin care Zeilic sin Leiba este condamnat pentru furturi numai la 15 zile închisoare corecţională. Avănd in vedere că din examinarea lucrărilor de instrucţiune urmate in cauză se constată că sentinţa apelată este întemeiată in fapt şi in drept si deci adoptând notele expuse in ea. Considerând insă că faţă cu gravitatea faptelor comisede inculpatul, pedeapsa aplicată de prima instanță este prea mică. Pentru aceste motive In unire cu conclusiunile d-lui procuror. In numele legei Decide: Primeşte apelul d-lui Procuror General, reformă sentinţa trib. Iaşi secţia 1 No. 508 din 1894, şi condamnă pe Zeilic sin Leiba la 7 luni închisoare. Cu opoziţie şi recurs. Dată şi cetită in şedinţă publică azi 20 Septembrie 1894. ss. I. Th. Burada, M. B. Cantacusin, Al. Gh. Ilinna. p. Grefier V. G. Vrabie. Tribunalul jud Iaşi secţia 2-a comercială No. 13398. Se publică spre cunoştinţa generală că la No. 4832 din registrul firmelor individuale s-a inscris firma Nusem Emil pentru comerciul de băcălie şi lipscănie cu sediul in comuna Gropniţa. No. 13393. Se publică spre cunoştinţa generală că la No. 4831 din registrul firmelor individuale s’a inscris firma Iordachi Papadopol pentru comerciul de băuturi spirtoase şi precopie cu sediul in comuna Gropniţa.