Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1894 (nr. 112-150)

1894-12-04 / nr. 139

No. m laşi Duminica 1 Decembrie 1804. Vu număr 2 bani GAZETA DE IAS FOAIA PUBLICAŢII ANELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURŢEI DE ABONAMENTUL ANUNCIURILE O Apare de trei ori pe săptâmână: .Mereuri, Tineri ţi Duminecă. In laşi şi disbiete pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Şase luni, 6 lei noi plus porto 1 lei 20 bani. Publicațiile judeciare se plătesc: lănă la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 1 lei. Ori ce alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca si publicații mile dupa mărime. ÎN STRĂINĂTATE Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pieere Petit, 3 Hue ele Furstenberg,—Paris. — Sîngurul nostru representat pentru toată Francia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Iniiia inserare, şase-zeci bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţii mile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 60 bani linia. .......1111 ■ 1 1 15 Linia de treizeci litere treizeci banuiţţ^Ni departe: două zeci Publicaţii Administrative Prefectura poliţiei Iaşi No. 12303. D-na Rubla Leia Ilers de 55 ani, statul de mijloc, lata şatenă nasul gura potrivite, sprincenile castanii, părul capului castaniu inchis, ochii căprii, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide o crâşmă in acest oraş disp. 4 a str. Socola No. 131. Este necestate a se şti mai intăi daci numita nu este căzută invre-o pricină corecțională trasă înaintea vre-unui trib, pentru bănueli de vini sau crimi, sau pusă sub privigherea poliţienească, sau in recidivă de veni sau crimi. Să publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numita căzută in vreuna din categoriile mai sus menţionate, se facă cunoscut acestui oficiu până in termen de 40file No. 10594. Dl. Iacob Iosopovici de 48 ani, statura mică, părul sur, ochii căprii, nasul gura potrivite, faţa smadă, musteţile barba castanii închise şi sure, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide o crâşmă cu locantă in acest oraş disp. 3 a str. DAmbu No. 10. Este necesitate a se şti mai intăi dacă numitul nu este căzut in vreo pricină corectională tras înaintea vreunui trib, pentru bănueli de vini sau crimisau pus sub privigherea poliţienească, sau in recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numiţii căzuţii in vreuna din categoriile mai sus menţionate, se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 40 zile Comisia de spia, din Iaşi No. 3214 Conform adresei No. 11705 a judecătoriei de pace No. I Iaşi. Pentru ziua de 7 Decembrie a. c. oara I p. m. este fixat terminal de vânzarea averei mobilă sechestrată de la dl. Petru Hagiu in pretenţia ru lui Neculai Martei, vânzarea se va face la faţa locului stradela Cerchez. Se publică spre cunoştinţa concurenţilor. Publicaţiuni judecătoreşti Tribunalul jud. Botoşani No. 2090. La terminul de 2 Septembrie a. c. după cererea părţilor amănăndu-se licitaţiunea vănzărei moşiei Lehneşli-Râzeşi, proprietatea d-lui Dimitrie Motoc, proprietar domiciliat in Botoşani, urmărită de dl. Theodor Dimitriu, proprietar tot din Botoşani, pentru suma de 3000 lei noi capital cu procente de 12 la sută pe an, socotit pe timpul neplătit şi pănă la numerătoare, ce are a lua de la dl. I. Moţoc, după obligaţiunea hipolocară înscrise in registrele de inscripţiuni la acest trib. sub No. 190 din 20 Decembrie 1885, investită cu formula esecutorie No. 22 din 27 Aprilie 1887, care obligaţiune a devenit in proprietatea d-lui Theodor limitriu cu actul de cesiune de la dl. Costică V. Neculescu, autentificat de acest trib. sub No. 512 din 22 Aprilie 1887. Tribunalul motivat de cerirea inreg. la No. 17274 a d-lui creditor». Theodor Dimaitriu prin jurnalul No. 3407 din 2 Septembrie 1894, ordonă scoaterea din nou la vânzare silită a imobilului şi ipotecii partea din moşia Lehneşti, proprietatea debitorului Dimitrie Moţoc, a căria situaţiune fiind publicată in foaia oficială Gazeta de laşi No. 47 din 29 Aprilie 1894 şi anume: parte din moşia Lehneşti Răzeşi, situată in comuna Movila Ruptă, plasa Stelăneşti jud. Botoşani, in intindere aproximativ ca la 30 fălci pământ in hectare 55, pe care moşie se alia ca la 4 pogoane vie, se megieşeşte la răsărit cu Prutu, la apus cu moşia Ştefăneşti, proprietatea Băncei Naţionale, in partea despre miază noapte cu o răvăşie a d-lui Porfiriu şi in partea despre miază-zi cu moşia d-lui G Gheorghe Mihailescu. Se publică vânzarea sus zisei părţi de moşie după stăpânirea de faţă ca concurenţii ce vor fi să se presinte cu garanţia cerută de lege in camera de şedinţă a acestui tribunal in ziua de 10 Ianuarie 1895, parete 12 din zi, când urmează a se face adjudecarea asupra persoanei ce va oferi preţul cel mai avantajos. Ice cumpărător are al privi taxa cuvenită fiscului de 2 la sută din preţul ce va eşi la vănzare precum şi acea a serviciului de fortărei. Totodată se somează pe toți acei ce ar pretinde vre-un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu ipotecă sau ori-ce alt drept asupra Imnului urmărit ca înaintea zilei de adjudecare să se presinte la trib, spre aşi arata pretentiunile lor, căci în urmă nu li se vor mai ţine in samă. No. 2081. Din cauză legală la terminul de 12 Noembrie 1894 ne efectuându-se vânzarea imobilului publicat prin foaia oficială gazeta de laşi No. 88 din 5 August 1894, pentru îndestularea d-lui Haimi sin Iţie comercialii domiciliat în Botoşani cu suma de 3500 lei ca* pital plus procente de 2 la sută* pe lună* ce are a lua de la d-na EcateriimlOfmainschi născută Popovicî fără protoagHne domiciliată în Botoşani,*irt virtuteic obligaţi unei ipotecare înscrisă de acest trib. sub No. 138 din II Octombrie 1890, și învestită cu formula eescutorie sub No. 190 din II Octombrie 1891. In urmarea comandamentului preala-