Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1895 (nr. 97-134)

1895-10-01 / nr. 97(110)

No. 97 Dumineca I Octombrie 189ii l*n mimer 2» bani. I oa t . a mn.icATHNii.OK oficiali: din resortul clitei de alee din iaşi l.i 'h.*: «i ilHlrich* [).* on an 12 L. n. pim porto: 2 ‘ni l) Inni ase lunï 6 lei noi plus porto I leu 20 bani. 5 Apare de trei ori pe săptămână: Mercuri, Vineri şi Duminecă.V Publicaţiile judiciare se plătesc: Panft la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte arte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, dupf o mărime. Editor : Corneliu Th. Codrescu, b*dacia si administraţia, la Stabilimentul Grafie Miron Iustin laşi, str. Iolia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: întâia inserare, şase zeci Iiiul; a doua simt departe 80 bani. Citațiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor : 80 bani linia. J il li Hi 1 il IJ JL I A K? K ABONAMENTUL ANUNCIUEILS COMERCIALE linia île. trei zeci litere trei zeci bani. lasi-Tu.*a fier.'lou.1 ?( mai departe dou. zeci bani. ^ Prefectura Poliţiei Iaşi No. 10911. Danul Iancu sineţie, in date de 58 min, statura de mijloc, părul roş, ochii albştriî, nasul potrivit, mustăţile haina coşie, faţa roşcovană, cerând a i se elibera autorizaţia pentru deschiderea unui stabiliment de băuturi spirtoase în acest oraş desp. 2 a şoseaua Nicotină No. 158. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este cădut în vreo pricină corecţională, tras înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pus sub priviolierea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. S publică aciasta spre cunoştinţa gcmo şi sunt rugate toate autorităţile resjectivo cum şi ori ce persoană care ar cunoaşte pe numitul căciul in vre una din categoriile mai sus mencionate se facă cunoscut acestui oficiu până în termin de 30 de de la dala foad. II. 187 No. 10996. Im anul Morii/ Drimer, lu etate de îl ani, statura mijlocie, pârul sprincenile castanie, ochii albaştri, tiunica potrivită, nasul gura potrivite, barbarade, ţaţa smadă, musteţile castanii deschise, o alunică în forma unui nigel mic pe obrazul drept, cerind a i se elibera autorisaţia pentru a deschide o caline cu restaurant în acest oraş desp.e strada Păcurari No. I. Este necesitate a sosii mai întâi dacă numitul nu este căzut în vreo pricină corecţională trasă înaintea vreunui tribunal pentru bănitele de vini sau crinii sau pus sub privigherea poliţinească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică această spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective, cum şi ori-ce persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut in vre luna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă in 10 zile de la dată foaei. R. 192 No. 11035. Dl. Mereu lancu, în etats din 10 ani, stalul mijloc, părul, sprincenele castanii, fruntea mică, ochii căpriî, nasul, gura potrivite, barba blondă, obrazul oval ciupit de vassal, (erfind a i se (»libera autorisație pentru a deschide o cafenea, in acest oraş desp. 3-a strada Veche No. 70 Este necesitate ,i se ştie mai intăi dacă numitul nu este cădut în vreo pricina corecţională tras înaintea vre unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cădul in vreuna din categoriile mai sus menționate se facă cunoscut acestui oficiu pănă in termin de 10 zile de la data foact. H. 571 Primăria comunei Iaşi A V IZ No. 22942. D-nul Alois Heitenberghec, cu domiciliul necunoscut este, înştiinţat că d-ra Hafaila Cazamir născ. Vajnic, a cerut de la Primăria de Iaşi un certificat de paupertate pentru ai servi în procesul ce vroieşte a intenta d-vostre pentru divers. Acea cerere pe de o parte s’a trimes delui delegat comunal spre cuvenita lucrare, iar pe de alta vi se notifică că dacă cunoaşteţi că persoană mai sus arabia posede vre o avere şi dispune de mijloace de care ar pute să achite taxele judecătoreşti cătră guvern şi cătră portărei, să vă grăbiţi ca pănă în o zi liberă să daţi dlui delegat comunal toate lămuririle ce aţi avea despre averea persoanei care cere certificatul, ştiind că la din contra nu vă veţi pute plînge în contra certificatului ce se va libera. R. 491 Primăria comunei Belceşti jud. Iaşi No. 5029. Se publică spre cunoştinţa generală că după trecere de 30 trile de la apariţiunea acestei publicaţiuni înlabela Oficială se va vinde prin licitaţiune publică în piaţa târgului Podu Ibacu 2 cai declaraţi de pripas la această comună prin procesul-verbal No. 467 şi 491. R. 408 Primăria comunei Păuşeşti jud. Iaşi No. 2851. Inihua de 29 Octombrie viitor oara 11 dimineaţa în carmarocul din comuna Podu-Iloae urmează a se vinde prin licitaţie polea vacii declarată de pripas prin procesul verbal No. 211 din anul curent, la păr porumbă canele greblisă închisă şi oachişă, a căruia propietar în lăuntra terminului de 6 luni nu sau presentat , să publică spre cunoştinţa concurenţilor. R. 469 Primăria comunei Sărea jud. Iaşi No. 2582. In zilele de 10 şi II Octombrie a. c. între carele 10 a. m. şi 4 p. m. se va ţine licitaţiune publică livală in localul acestei primării pentru darea în antreprise a reparărea mobilierului primăriei cu facerea din nou a unui birou, lotci şi 2 dulapuri şi repararea celor vechi , precum şi grijitul localului primăriei cu facerea de sobe şi fereşti. Se publică aceasta spre cunoştinţa amatorilor ca, în arătatele zi şi oară, să se presinte spre a concura. R. 493