Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1896 (nr. 1-38)

1896-01-24 / nr. 9

66 GAZETA DE IAŞI 24 Ianuarie 1896 ma Supans, în pretenţia d-nului Const. V. Sion rare urmează a se face in ziua «de 1 Februarie a c. oara 10 m. în piaţa Sfintului Spiridon in asistenţa d-lui jud'' Ocol No. 1 Deci toţi acei care ar vroi să cumpere diferite obiecte mobile să se pre- sinte spre a concura adjudecânduse asu- J pra aceluia care va oferi preţul cel mai avantajos. R. 415 Primăria com. Cepleniţa jud. Iaşi Ne. 174. Nepresintându-se concurenţi la licitaţia din 28 Decembrie 1893 spre a lua în arenda 91, 58 hectare pământ aflat pe sama comunei de la foştii clacaşi din preună cu rîleva livezi cu pomi roditori şi puţină vie aflată pe acele pă-mânturî, precum şi una casă de locuinţă aflătoare în comuna Buhalniţa. Se pu-blică spre cunoştinţa generală casa fixat nou termin pe ziua de 30 Ianuar curent pentru alre arendare care se face pe un period tip 3 ani începător de la 23 April 1896. Prombcţiunile de arendare se pot vedea în toate zilele in cancelaria comunei. Disp. art. 68-79 din legea comptabilitătei publice sunt obligatoiii. }. 317 Primăria corn. Belceşti jud. laşi No. 239. In ziua de 25 Februarie se va vinde prin fieitaliune publică in piaţa comunei Podul Iloaea 2 cal şi in■pe, declaraţi de pripas la această comună prin procesele verbale No. 491, 2452, 2597, şi 2890 din 1895, se publică spre innostinta generală. R. 348 Primăria comunei Buznea jud. laşi No. 2502. D-nul Alecu Dole, cu domiciliul in comuna Buznea de profesie arondaşi de moşie in vrâsla de 42 ani pârul castaniu ochii albaşti i nasul gura potrivita, fruntea lată barba rotundă faţa laiană stricai de vars.il, vneşlea deschide un slabilimei:! do hăului I spirtoase cu amănuhtul in comuna (iăneşli comuna Buznea. Se publică aceasta spre cunoştința generala că ori ce persoană ar avea c unoşlință la numitul au fost condemn I .1 vro o faptă infamantă se denunse a- ■ cestui oficiu in termen de o lună de la data aceştia, după care urmează a i seda autorisiţiunen pentru a exercita acest comerciu R 336 Primăria i rbei Tg. Ocna jud. Bacău No 167. Fiind că la 15 Ianuariie nou si -p remontat concurenţi pentru arendarea acciselor comunale pe timp de 3 ani de la una Aprilie anul curent Se publică al doilea termen de licitaţie pentru ziua de 24 Fevruarie viitor, doritorii care voesc a lua această antre- priză să se presinte în aiatata zi investit de garanţiele cuvenite, iar condiţiu- j nole se pot vedea de concurenţi în toate zilele la Primărie. R. 372 Primăria corn. Tărnanca jud. Dorohoi No. 224. Văzind că nici la termenul precedent de 14 Ianuar a. c. din cauza ’ lipsei de concurenţi nu sau putut ţinea licitaţie publică pentru darea în antre- prisă a reperărei din zidării a Bisericei Parohiale a Bisericei sf. Dimitrie din comuna Tărnauca. Apoi se publică din nou» acest termin şi fixaze termei» pentru ziua de 25 Feviuar viitor a. c. pe când sund rugaţi toţi d-nii concurenţi că în arabila zi să se presinte la oficiul aceşti Primării cu garanţie de 150 lei , pentru a putea fi admişi la licitaţie. Devizul şi cartul de sarine se pot videa în toate, zilele la grefa Primăriei. IR 373 | Curtea de Apel din Iaşi Secţia I a No. 689. Inculpatul loanihimescu cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 204 din procedura penală este citat a se presenta în per- ■ soană înaintea secțiunii I a Curtei de Apel din palatul administrativ etajul de sus la 14 a lunei Februarie, anul 1896 parele l! din zi când are a se judeca procesul corecțional privitor pe el pentru fals în acte publice. R. 365 No. 700. Inculpatul Adil Banus cu do ,miciliul necunoscut. In virtutea a l 20i din procedura penala este filat a se presenta în persoană înaintea secțiunei Curtei de Apel din palatul administrativ etajul de sus la li a lunei Februarie anul 1896 oarele 11 din zi când are a se judeca procesul corecţional privitor pol şi pe altu pentru lovire. R. 366 Tribunalul jud Iaşi secţia 2 a No 1278 .Moise Iosarin cu domiciliul neruuosiul este citat la 21 Ianuarie 1816 ca pacient în procesul privitor pe David Avram pentru furt de la stăpân. No. 1277. Ileriot Oienstain cu domiciliul necunoscut este citat la 24 Ianuarie 1896 ca pacient in procesul privitor pe David Avram pentru furt de la stăpân La neurmare se vor judeca în lipsa conform legei. R. 743 No. 951. Stefan Kazariciuc cu domiciliul necunoscut este citat la 22 Ianuarie 1896 ca pacient în procesul privivitor pe Buium singurări pentru lovire La neurmare se va urmări conform legei. R. 367 Tribunalul jud. Botoșani No. 125. Pentru îndestulat la D-nelElena Sirghe proprietară domiciliată în Botoșani, cu suma de 1000 lei noi, capital cu procente de 1 şi luni, la sută pe lună socotit pe tot timpul neplătit şi pănă la numerătoare, ce are a lua de la Maicui sin Lupu zis şi Israilovici Soponariu, în virtutea obligaţiune! hipotecare autentificată de acest tribunal sub No. 1247 din 1893, înscrise sub No 279 din 1893, învestită cu formula esecutorie sub No. 269 la 17 Noembrie 1895. In urmarea comandamentului prealabil făcut in conf. art. 496 si 497 pro. civ. debitorului Marcu sin Lupu zis si Israilovici .Soponariu, comersant din Botoşani care au expirat si D-sa nu fost următori cu plata banilor. Tribunalul motivat de cererea in reg. la No. 460 a D-nei Elena (ih. Siglie, prin jurnalul No. 216 din 10 ianuarie 1896, ordonă scoaterea in vânzare silită a imobilului hipotecat proprietatea D-lui Maieu sin Lupu zin și Israilovici Soponariu urmărit de d-na Elena Lili. Sirglie a cărit situaţia după procesul verbal al agentului judecătoresc de pe lângă acest tribunal este: una casă situată în Botoşani cu 2-a mahalaua str. Neculai, înscrisă sub No. 277 compuse din 3 odăi păreţi de vălătuci acoperită cu şiudilă in ogradă un alt rând de case cu 2 odăi păreţii de vâlătuci acoperită cu şimliră, şi o casă cu 3 odăi ce serveste de fabrică pentru ston, păreţi de vălătuci acoperită cu şiudilă una şură, în rândul lor şi o altă şură fără păreţi numai pe turci acoperită cu tablă având în ogradă şi o fântână cu cumpănă mărimea locului aprocsim tiv osie: 16 stânjeni lăţimea şi 25 stânjeni lungimea, se megieşeşte despre mează noapte cu asolo d. « ! Buca Soponariu, de pro răsărit cu casele lui roabr Vizitau zis şi Ax iul în fiind cu locul caselor D-l. Gluorghe Cojocariu şi iiul loan IVinzariu, iar în faţă cu un diurn ce duce în mahala. Se publică termin de 3 luni pentru vânzarea irişului imobil ca concurenţii ce Vorli să se presinte cu garanţii cerută de lege în camara de şedinţe a acestui tribunal în ziua de 26 a lunei April 1896, oarele 12 din zi când urmează a se face adjudecarea asupra persoanei ce ar ofeci preţul cel mai avantajos* Totodată se somează pe toţi acei ce ar pretinde vre’un drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu. i