Gazeta de Iassi, aprilie-iunie 1896 (nr. 39-75)

1896-04-03 / nr. 39

No. 39. Mercuri 3 Aprilie 18911 Un numer 25 bani a Uşi şi (istricte pe an an 12 L. n. t plus porto: 2 !»*i l) I ani Şase luni 6 ei noi plus porto 1 leu 20 bani. I'ănă la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii E@litor : Corneliu Th. Conrescu. 8 !»*r. Orice alte acte introduse în : Heilacta şi administraţia Ut Stabilimentul , ele se plătesc deosebit ca şi Grafic Miron Costai Iaşi, str. Golia. publicaţiunile, după mărime, inserţiuni şi reclame se plătesc: tudiii inserare, şase zeei bani; a doua şi nua departe 80 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor: 80 bani tiuia. Apare de trei ori pe săptămână: Mercur, Vineri şi Dumineca. RO A R V PU BUCĂȚIUNI LOR OFICIALE ABONAMENTUL Publicaţiile judiciare se plătesc: IM I RESORTI I. CUNTEI DEIDEI, DIN IAȘI MINISTRUL AGRICULTURE! .. . K. CO M E R C I LI 1 , ! DOMENIILOR ublicaţiune Se aduce cunoşlinţa celor interesaţi cd, în ziua • 3 Mai 1896, şi urînătoarele oarei I dimineaţa, se va lint* licitaţie pul şi uniform art. 0, 24 şi urmdtorii din . i înstdilidrul bunurilor Stalului di Aprilie 1889, in localul Prefecture!'j- 'ului Roman, pentru vânzarea bunuri la raiale mai jos. Doritorii de a le cumpăra, sunt rugaţi a se presenta in acea zi şi oară în localul Prefecture! acelui judeţ pregătiţi de garanţie» arătată în dreptul bunului, cunoscând ca supra oferte nu se mai primeşte. Se explică ca, după art. 38 din lege prețul bunului resultat la licitațiune se va răspunde de adjudecatar in termen de o lună tie zile, calculat de la data continuăm publicată prin Monitorul oficial. 1) Locul numit Conacul și grădina moşiei Gherăeşli pe plan litera (I, cu ecaretele compuse din o casă cu 7 camere, 2 intrări, odăile de cancelarie, odăile de lângă poartă, o bucătărie 2 hambare, o şură, o găinărie, un grajd, o clădire pentru moară cu aburi, ocolul de vite, ocolul de porci, o standol, oremisă, de maşini, coşarele construite in dublu, o pivniţă, precum şi cu ecaretele de peste şoseaua comunală şi ariume : casa «in maidanul hanului cu o bucătărie, cu magazie si hanul proprietăţel, cu 3 odăi, sală, magazie şi pivniţă, în întindere suprafaţa totală catre 8 hectare, 3.800 m. p. situat in comuna Miherăeştî plasa Moldova, fost pendinte de episcopia Roman , învecinându-se cu delimitarea locuitorilor din 1804, arendat pe periodul ISO!)—1900 cu lot 205 anual ; garanţia le 1 530. Concurenta începe de la suma de lei 32.028. 2) . Locul fost conac al moşiei Bră- Laşli ,cu 2 case şi un schelet de grajd în întindere suprafaţa totală ca de 2 hectare, 3. 150 m. p. situat în comuna Brăteşti plasa Mijlocu, fost pendinte de monastirea Neamţu , invecinânduse la nord cu locuitorii Dumitru Bulgagiu şi Dumitru Cobzaru, la sud-vest cu ilrumiul reservat pădurea Statului şi la sudest cu drumul ce merge prin satul Brăteşti , neinchiriat ; garanţia lei 402 Concurenţa începe de la suma de lei 4020. 3) Via de la Sara cu o casă şi puţin luferiş, pe plan litera A, fie pe moşia Brăteşti ia întindere suprafaţa lotală ca de 19 hectare, 8043 m. p. situată în comuna Brăteşti, plasa Mijlocu , foastă pendinte de monastirea Neamţu , învecinânduse la nord şi nord-est cu pădurea Statului şi via pe plan litera N, la est cu pământul însurăţeilor cătunului Brătăsceni la sud şi vest cu grădine Ic din vatra satului Brăteşti şi cu locuri goale ; arendată pe periodul 1895—1898 cu lei 170; garanţie Iei 340. Concurenţa începe de la suma de lei 8037. 4) Locul viei de la Muncel, de pe moşia Iicăleşti in întindere suprafaţa totală ca de 7 hectare, 3825 m. p. situată in comuna Brăteşti plasa Mijlocu tool pendinte de monastirea Neamţu , i ivecinânduse la nord şi vest cu pădurea Statului, la est cu imaşul statului Brăteşti şi la sud cu moşia Muncelu a d-lui Manolachi Morţun nearendat : garanţia lei 370. Concurenţa începe de la suma de lei 3091 bani 25. 5) Locul gradinei din giurul bisericei de pe moşia Brăteşti in întindere suprafaţa lotală ca de 2 hectare, 7040 m. p. situat in comuna Brăteşti plasa Mijlocu fost pendinte de mânăstirea Neamţu , învecinânduse la nord şi est cu Preotul Gheorghiu, la est cu Nicolae Dănilă, la sud şi sud-est cu Iftimie Sofronie şi cu şcoala, iar la sud-vest şi vest cu imaşul Statului , nearendat, garniţia lei 120. Concurenţa începe de la suma de lei 1022, bani 400) Locul cârciumei din isvor, de pe moşia Brăteşti, in întindere suprafaţa totală ca de 3047 m. p., situat in comuna Brăteşti, plasa Mijlocu fost pendinte de monastirea Neamţu, invecinându-se la nord-est cu pârâul Izvorului şi cu Dascălu Petre, la vest cu Ioana luiIEnachi a Varvarei şi la sud cu locul viran din vatra satului, nearendat; garanţia lei 20. Concurenţa începe de la suma de lei 170. 7) Locul de cârciumă din satul Săcă- Ieni, in intim suprafaţa totală ca de 1829 m.mp., situat in comuna Pânceşti, plasa Mijlocui, fost pendinte de Mitropolie, invecinându-se la nord-est şi sud-est cu Gheorghe Trifan, la sud-vest cu str. principală şi la nord-vest cu Ion Coropcaru, nearendat garanţia lei 10. Concurenţa începe de la suma de lei 100. 8) Locul morei de pe moşia Săcăleni, in întindere suprafaţa totală ca de 3 hectare, 0,580 m. p. situat in corn. Pănceşti, plasa Mijlocu, fost pendinte deMitropolie, invecinându se la nord-vest sud vest şi sud-est cu pământurile uoale exclăcaşilor de Săcăleni după legea rurală, şi la nord-est cu drumul vecinal , nearendat garanţia lei 80. Concurenţa incepe de la suma de lei 749, bani 50. 9) Locul cu casa, dependinţele şi cu pomi roditori, aflat între răzăşii Ciutureşti, pe plan lit. A. in întindere suprafaţa totală ca de 7.500 m. p. situat in comuna Roşiori, plasaFundu, fost pendinte de monastirea St. Sava, invecinându-se la nord cu locul bisericei, cu Costachi Hârţescu şi cu loan Heiban, la est cu loan Roată, la vest cu Vasile Brăescu şi strada comunală şi la£sud cu usenia comunală, arendat inpreună cu