Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1896 (nr. 76-111)

1896-07-03 / nr. 76

640 GAZETA DE TASI 8 iulie 1896 alba, doua şipuri verzi formatul color de borviz, un metru pentru buzunar de cloniu, un felinar de birjă, una bucii de lemn legată in aer, un metru fix pătrat de lemn, un candidat de ţigaretă galbiu pus într’o cutie îmbrăcată cu pele roşie avînd pe ea iniţialeleHirsch.etcomp. laşi, un buton de os alb cu marginea suflata cu aur, o chitanţă de 30 lei subscrisa de o persoană al cărui nume nu se poate citi, una batistă în culori unsprezece chei de lacată de diferite , mărind înşirate pe un lanţ galben, două bucăţi de sopon în cantitate ca de 2 kilograme, o pânză neagra pentru corfei de damă, un pachet cu 25 tuburi ; pentru cartuşe, un sac mic ordinar un biciu, un colan de damă de materie de lină veche cafenie, una păreche mânuşi de piele vechi, albe, o cravaşa de călărie de trestie de mare roşie avind la capătul subţire ureche de pele iar la capatul gros o verigă de tiniche, una cutie avind in ea o păreche de pantofi pentru damă vechi, 1 fund cu i luminări despermantetă,macasinica megru de lină, un cortel negru bărbătesc , de satin lină cu bumbac, cu mânerul de lemn roși.tic cuierul mahonulm in ' formă de cârlig găsit intre lemnele de la vama gurei, douezuri şi cinci tuiburi şi 33 plute pentru cartuşe, un cortei bărbătesc de doc, vechi, în cadril cu mânerul in formă de cârlig, none chei de saltar mici puse p* o verigă, un certei de imitaşi trupe vechi, cil mânerul de cauciuc negru, avind în capăt o floare de psail ca un belciug , mic galbu,un evantai de aclas albastriu cu flori, un ceasornic de argint cu 3 cu porţi din care doue din ele sunt cu flori verzi, roşii şi albastre în formă de stele, una păreche ochelari de nichel, una curea pentru sac de voiaj, un cortel negru de matasfi pentru damă cu mănunchiul de os galben, un pensul mic nou, una sadelcă pentru ham de un cal avind chinga tot de pele veche cu câţiva bumbi lungăreţi de alamă, una garafă ca de jumătate litru albă, un pahar mic pentru vin cu flori pe margine împrejur, un şoret de masa eib, una cheie «le broască, o cămeşă bărbătească de zi şi un guler, una batist ii roşie cu cinei ghemuri de aţii colo- rată, un portofel «le bani de pele roşie cu o singura casă cu o floare rotundă «le alamă cu marginile albastre avind în el doue chei mici, un cortel negru de matasol cu mânerul de os, cu două canafini, cinci facturi din 1895 pe numele d lui Ilpingsborg şi Miller din Iaşi pentru predare de obecte la vama Iaşi, 8 facturi din 1894 pe numile M. Lazar, şapte coli de hârtie colorată roşie, galbenă şi albastră, un l»i«jl cu iuşca de curea şi coada de trestie îmbrăcată cu sfoară la culor galbenă, avind şi două verigi de tinichea, una hatisi albă cu marginile albastre plină de cerneala şi una cheie de broască, un lanţ de fier pentru cotiugar, un paneras de hârtie alb avind in el atârnat un bilet de vizita cu numele de Moritz Horn, trei lăcăţi vechi atârnate pe un fer, două chei de broască pentru saltare puse pe o verigă, un drug de fer, un pedestal de lampă cu oala ei crapata puţin de sticlă albă, un cortel de damă de pânză de matasă neagră ruptă, cu băţul rupt avind la capăt o îndoitură în formă de cârlig cu o verigă de lanţurel galben, doue batiste vechi din care una cadrilată cu marginile albastre şi una alba doue gulere vechi şi un fionc de cravată vechi, alb, una prostire de hasa albă, una cheie de broască pentru uşă, un gugi de stofa cafenie, un ceasornic de damă de metal brumat negru, remontuar atârnat de un franc de metal de pus la pept, una cutie de carton stricată cu 7 bucăţi ceară roşie şi una radier de gumă îmbrăcat cu lemn, recipisa casieriei generale a judeţului Iaşi No. 11346 pe suma de 12 lei, în bani, valoarea unui bilet de 5 ruble, una carte francesa întitulată,, Lees secondes Lectures Enfantines, un cortel de satin negru de damă, un şervet de bumbac, una cofa stricată, una căciulă neagră cu căptuşala de blană de oac neagră, un penaj de pene negre şi albe, una batistă de matasa mică de buzunar, la culor gălbie cu puchiţei roşi, mia cheie de broască mică, un , baston negru cotoros, un burduf de ■ pele de la o sanie, una păreche botine bărbăteşti, o bucăţi aflane de 2 metri in dungi roşietică si verde, una căruţă veche proastă, una păreche hamuri de im cal cu hăţurile lor, un cerc si una cea veche, doue pei de cai, recipisa casieriei generale jud. Iaşi No. 7509 pe suma de 30 bani. R. 504 No. 6955. D l. Mureş sin Moisă în etate de 42 ani, statura micaparid cam cărunt, sprâncenele şi musteţile castaniu ochi căprii, nasul gura potrivite faţa smadă barba neagră, un negel pe nas în partea dreaptă, cornul a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de băuturi spirtoase cu restaurant în acest oraş despra stradela Morilor No. 2. Este necesitate a se sti mai intai dacă numitul nu este călut în vreo pricină corecţională, chemat înaintea vreunui tribunal pentru bănueli, de vini sau crini sau pus sub privigherea poliţeiniască sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aciuala spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cadut în vreuna din categoriele mai sus menţionate se facă cunoscut acestui ofici până în termin de 4edile de la data foaei. R. 6 No. 7002. Dl. comisar desp. l a din acest oraş in ziua de 18 Iulie a. c. oarele 12, din zi urmînd a vinde prin licitaţie în curtea acelui comisariat obiectele aflate în depositul acelei comisii a căror păgubaşi nu s’au presentat spre a le primi în terminul de un an al publicărei care a espirat în ziua din 23 iunie a. c. se aduce la cunoştinţa generală că persoanele ce vor voi se cumpere aceste obecte să se presinte în ziua la oara şi locul sus indicat spre a concura, iar obectele ce urmiază a se vinde sunt acele prvăzute în publicaţia acestei prefecturi No. (71 ) înserată în foaia oficială Gazeta de Iaşi No. 59 din 23 iunie 1895. Prefectura jud. Bacău Serviciul Judeţian. No. 3770. La 10 Iulie a. c. oarele 21 a. m., urmează a se ţinea licitaţie publică orală în camera sub-prefecturei plasei Tazlău de sus, cu reşedinţa în comuna Tg.-Moineşti acest judeţ, pentru darea în antrepresa a confecţionărei lenjeriei necesare la spitalul din Moineşti. La 15 iulie a. c.oarele 4 p. m., urmează a se ţinea supralicitatie publică orala în camera acestei prefecturi serviciul judeţian, atât pentru lengeria necesară spitalului din Moinesti, cât si pentru cele necesare spitalului din oraşul Bacău. Valoarea totală a acestei antreprisă este de lei 3100. Garanţia provisorie va fi de 5 la sută asupra valoarea acestei antrepriză în minierariu sau efecte publice garantate de Stat şi cea definitivă va fi de 10 la sută asupra preţului rezultat la licitaţie. Condiţiunele antreprisei, cadtul de sarcini, precum si orice alte informaţiuni se pot vedea de amatori la a- I coastă prefectură în grefa serviciului judeţian, în orice zi de lucru No. 377 1. La 14 Iulie a. c.oarele 2 p. m., urmează a se ţinea licitaţie publică orală in camera sub-prefecturei plasei Tazlău de jos-Trotuşu, cu reşedinţa în Tg.Ocna pentru aprovisionarea lemnelor necesare autorităţilor următoare : 3 Stânjini lemne pentru oficiul subprefecturei din Th. Ocna. 3 Idem pentru secţiunea de 1 gean- 1 daiml 3 Idem pentru oficiul telegram-poştal din Scorţeni şi. 1 Idem pentru oficiul postal din Valea Râ. . In total 10 stânjini lemne. Inziua de 19 Iulie parele 4 p. m. urmează a se ţine supralicitaţie publică orală în camera prefecture! serviciului judeţian pentru aprovisionarea lemnelor necesare sus ziselor autori