Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1897 (nr. 1-38)

1897-01-01 / nr. 1

2 GAZETA DE IAŞI 1 Ianuarie 1897 PROCES-VERBAL No. 5411 TRIBUNALUL In basa art. 695 urm. cod com. Hotăreste: Declară In stare de faliment pe comerciantul David Barasch din desp. 3 a str. Golia No. 52. Numește Jude-Comisar pe d-na Supleant a trib. și Sindic pe d-nu Judecător Sc. Cozlovanu. Dispune aplicarea sigilelor pe întreaga avere a falitului. Fixază provisoriu epoca încetărei plaților la 19 Noembrie 1896. Stabilește terminul de 20 Ianuar 1897 în care creditorii se presinte la grefa trib. declarațiunile de creanțele lor. Designeazăliua de 28 Ianuar 1897 oara 11 a. m. când se va procede la incheerea procesului verbal de veriiearea creanțelor lor. Ordonă ca falitul se presinte pană la 3 slile registrele sale comerciale și bilanțul. Deleagă cu aplicarea sigilelor ped-lu : Judecător Sindic Sc. Cozlovanu. Ordonă ca falitul să fie lăsat liber. j ^Această sentință se va executa pro- visoriu. Cu drept de apel Dată şi cetită în audienţa publică , la 1896 Decembrie 21. C. Grigoriu, C. Crupenschi. Conform Danilache. (ss) Grefier V. Ştefănescu. Romănia Grefa trib, Iaşi secţia 2-a Copia presentă fiind conformă cu originalul se legalizează. Grefier G. Săcar escu. No. 23173 1896 Decembrie 23 R. 440 No. 22017. Se publică spre cunoştinţa generală că la No. 1603 din 1884 din registrul firmelor individuale s-a notat că firma Ioan Borcea a mai deschis o filială pentru comerciul de băuturi spirtoase şi măruntuşuri cu sediul în comuna Cornești comuna Miroslava. * R. 439 No. 18704. Se publică spre cunoştința g-rală că la No. 2484 din 1888 din registrul firmelor individuale s’a rotat că firma „ Speranţa“ proprietatea d-lui Leiba Blum, a mai deschis o filială pentru comerciul de băuturi spirtoase şi locantă cu sediul în Iaşi disp. 3a str. Hotin. nR. 438 Tribunalul judeţului Botoşani No. 21591. Findcă dl. Costache F. Vasiliu este cu dom. necunoscut pentru a i se pute înmăna citaţiunea tribunalului Botoşani No. 21591 din 28 Dechembrie 1896 în următoarea cuprindere: Dl. Costache F. Vasiliu din Botoşani acum cu domiciliul necunoscut, este citat a se prezenta în persoană înaintea acestui tribunal în ziua de 14 a lunei Ianuarie 1897 oarele 11 dimineaţă când urmează a se judeca apelul făcut de dl. Eduard Ulle în calitate de Primar , comunei Botoşani în procesul cu dv. pentru bani cunoscând că la neurmare se vor aplica disposiţiunile legei. Isc. p. Preşedinte I. Ivaşcu, p. Grefier G. Călina. Conform art. 75 al. 6 pr. c. subsem- I natul publică aceasta spre cunoştinţa numitului iar citaţiunea original s’a afişat pe uşa tribunalului local. Portărel Ath. Sevastos. 1896 Dechembrie 28. R. 444 Tribunalul județului Bacău No. 8645 Conform jurnalului acestui tribunal No. 11961 din 1896 ur- j mează a se vinde de bună voe punân- du-se din nou în licitațiune publică i- j mobilul aratat mai jos pe socoteala ad- j judecătorului Lupu Crupenschi care n’a depus preţul adjudecaţiunei în sumă de 12500 lei, şi care va avea loc în sala şedinţelor acestui tribunal în diua de 11 Fevruarie 1897 la ora 12 din zi care imobil este casele din urba Ocna acest judeţ cu tot locul lor după îngrăditura şi stăpânirea de faţă megieşite, la faţă cu strada ce duce la Gară, pe două părţi cu alte două strade iar la o parte cu imobilele d-lor Marin Bulgarin şiJostian, aceste case sunt proprietatea minorilor loan Eugenia, şi Natalia Sion precum şi a D-nei Marin Constantinescu născută Sion lasate acestor patru prin testament de defunctul Ioan Sion Gherea. Această vânzare se va face în presenţa d-nei Dochiţa Văleanu Iutricea , şi a d-nei Constantinescu. Iar după lista dată de d-na Grefier, sarcini asupra acestui imobil nu există. D-nii concurenţi se vor conforma lei geî. R. 441 No. 29924. Niță Dragomir cu domiciliul necunoscut, este citat în ziua de 20 Ianuarie 1897 ca incul, pentru furt. La neurmare se va proceda conform legei. R. 443 No. 32298. Imobile din comuna Petrești plasa Siretu de Jos jud. Bacău, proprietate a d-nei Profira Spânu, domiciliată în com. Petrești care imobile după procesul verbal închietite Percept. Circ. 15 comunicat de dl. Casier G-ral cu adresa No. 35276 din 8 Dec. 1895 este precum urmează: 2 case una învelită cu șindrilă și 1 învelită cu stub ambele construite de bârne, un bordei de bănie învelit cu I lut cu silişte împrejurul acaretelor de 40 prăj. megieşite la răsărit cu D. Damian la apus cu ţarina la mează-zi cu Ioniţă Apostu şi la nord cu I. Declin, având pe el sădit şi un sfert hectar vie roditoare şi mai mulţi pomi roditori, idem 5 fălci şi 40 prăj. loc aratura în hotarul Petreşti având pe el un sfert hectar vie roditoare, care se megieşeşte la răsărit cu siliştea caselor la apus cu ţarina locuitorilor şi mează zi cu Zamfira Vulpe şi la nord cu Vasile Lupchianu. Conform jurnalului închiet de acest trib, sub No. 11451 din 1895 urmând a se expropria silnic după documente şi stăpânirea de faţă spre îndestularea Statului cu suma de lei 674 bani 70 ce are a lua de la numita Profira Spânu din taxe de înreg. la averea remasă de succesiune şi regulându-se pentru asemenea fiint a se ţine licitaţie publică în camera şedinţelor acestui trib, în ziua de 21 Ianuarie anul 1897 oarele 12 amiază-zi. Se face cunoscut concurenţilor cari se vor conforma art. 542, proc. civilă. Totodată se somează pe toţi acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, uzufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra bunurilor urmărite, ca mai înaintea zilei de adjudecare, să se presinte la trib. cu pretenţiunile lor, căci în urmă nu li se vor mai ţinea în samă. Sarcini asupra acestui imobil nu sunt. R. 338 No. 8640. Conform jurn. acestui trib. No. 11335 şi 11755 din 1896 urmează a se vinde silnic după documente şi stăpânirea de faţă imobilele din Bacău a def. Ciril Sebastian, representat prin d-na Maria Sebastian din Bacău mama şi futricea de drept a minorului rămas pe urma sa, şi anume: un loc înconjurat cu şlaplaţi şi grilaj de lemn şi care se megieşeşte la răsărit cu trecătoarea din strada Cuda-Vodă în strada gimnasiul Ferdinand, la apus cu stradela Lupaşcu la miada noapte cu strada gimnasiul Ferdinand Coastă Mărginenii şi la moartă (şi cu strada Cudja-Vodă, şi pe care loc sunt 2 rânduri de case construite din zid, din care un rănd în strada gimnasiul Ferdinand sub No. 24 acoperită cu şindilă şi care se compune din 2 antrete, 7 odăi, una tereasă acoperită şi lipită de casă, 2 balcoane şi cu un beciu de peatră sub ele, iar ca atenanse, 6 odăi şi una poiată de paseri tot defid ’şi acoperite cu şindilă, una şură de scânduri acoperită cu tablă şi cu unjemnic dedesubt, având ogradă deosebit, grădină cu puţini pomi şi fântână, iar al doilea rând de case noi, cu faţa în strada Cuda-Vodă sub No. 8 acoperită cu tablă, şi care e compuse în partea din jos din cantrete mari, 6 odăi, 2 sale lungi una cameră, 2 balcoane și un beciu .