Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1898 (nr. 74-113)

1898-07-22 / nr. 83

No. 83 PUBLICAŢIILE JUDICIARE SE PLĂTESC Plinii la 50 linii 4 lei mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Redacţia şi Administraţia Str. Codrescu No. 9 casele P. P. Stănescu Birou special de primirea publicaţiilor în Palatul Administrativ INSERŢIUNI ŞI RECLAME SE PLATESC Intuia inserare 60 bani linia ; a doua şi mai departe 30 bani. Gitaţiunile de hotărnicie şi publicaţiunile societăţilor 60 bani linia. Mercur! 22 Iulie 1898 Un numer 25 bau!b fl O Apare de trei orî pe septămână : Mercurî, Vineri și Duminică. Editor, C. TU. CODRESCU Administrator, P. P. STĂNESCU A Z ET A DE I A S S FOAIA PUBLICATIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN lAȘi , _ / / £&':* . ABONAMENTUL J» ANUNCIURILE COMERCIALA ^ In las! si districte pe un an 12 i. n. plus porto 2 lei Linia do treî-decî litere treizeci bani. livrarea Z 40 b. Șase iun!, 6 i. n. plus porto 1 leu 20 b. x doua si mai departe doue-^eci bani. • ^ PUBLICAŢIUNI ADMINISTRATIVE Prefectura Poliţiei /as/ No. 8032. D-nul Zalei Levivand,de 50 ani, statura mică, părul cărunt, fruntea ovală mare, sprincenile castani închise, ochii căprii, nasul mare, gura potrivită, barba race, musteaţa căruntă, fata şatenă, ochiul stâng puţin mai mic şi chel la cap, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă în acest oraş secţia 3-a, strada Golia No. 4. Este necesitate a se şti mai intă! dacă numitul nu este cădut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vin! sau erimî sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vin! sau erimî. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cădin în vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. P. 18072 No. 8341. D-nul Zeiko Starţ, de 42 ani, statura mijlocie, părul cărunt, ochii căprii, cel drept beteag, musteţile negre, barba neagră căruntă, nasul, gura mare, fața şatenă, un semn la genunchiul piciorului stâng, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă şi hotel în acest oraş secţia la strada Găre! No. 8. Este necesitate a se şti mai însăi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cădut în vreuna din categoriile firat sus mencionate se facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. P. 18073 No. 8428. D na Iulia Glantz, de 64 ani, statura mijlocie, părul sprincenile negre puţin cărunte, fruntea gura potrivite, ochii cuprii, nasul ascuţit, faţa şatenă, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un oţel cu locanţă şi băuturi spirtoase sub denumirea de Oţelul Binder în acest oraş secţia 3-a, strada De Sus No. 172. Este necesitate a se şti mai întăi dacă numita nu este cădută înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii sau pusă sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numita căzută în vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu pănă în termen de 40 zile de la data foaei. P. 18074 Comisia secţia 2-a din Iaşi No. 1552. Termenul de vindare obiectelor mobile sechestrate de la d-1 Vileni Jamaicher din secţia 2-a strada Palat No. 62, în pretenţiinea d-nei Amalia Zota, frcsat de d-l judecător ocolului 1 din Iaşi prin adresa No. 11335 din 8 Iulie 1808, pe ziua de 27 a curentei luni Iulie în piaţă Halei. Se publică spre cunoştinţa concurenţilor. P. 18075 Primăria comunei Bădeni judeţul Iaşi No. 84. Se publică spre cunoştinţa generală că în ziua de 26 Iulie a. c. oarele 12 din di, la biserica parohială Bădenii din coturni şi comuna Bădeni, plasa Bahlui-Cărligătura judeţul Iaşi, are a se ţinea o nouă licitaţiune pentru viblarea cantităţei de 138 kilograme capete de luminări de ceară albă, galbenă şi scursuri precum şi a 6 kilograme tămâe, fiind că la termicul de 5 iulie nu s-a prezentat concurenţi care să fi oferit un preţ avantajos pentru casa Epitropiei. C. 18076 Primăria comunei Mogoşeşti jud. Iaşi No 2672. Se publică spre cunoştinţa generală, că în zilele de 6 şi 7 a viitoarei luni August a. c. oara 11 a. m. se va ţinea licitaţie publică în camera acestui oficiu în prezenţa consiliului comunal pentru darea în antrepriză a următoarelor lucrări: 1] Reperarea şi grijitul a 2 localuri de şcoli Mogoşeşti şi Mânjeşti. 2] Reperarea şi grijitul localului primăriei, acestui oficiu, acestea conform cu devizul aprobat de d-nul Prefect de judeţ cu ordinul No. 3704 din 1898 al cărui valoare se urcă la suma de 349 lei 80 bani. 3] Aprovizionarea a 6 stânjeni lemne fac esenţe fagă carpen, ulm sau stejar, necesar pentru încălzitul localului de primărie şi a 2 localuri de şcoli în iarna anului 1898 — 1899 al cărui valoare după budget se urcă la suma de 325 lei.