Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1898 (nr. 74-113)

1898-08-05 / nr. 89

No. 89 Mercur 15 August 1898 Un număr 25 bani PUBLICAŢIILE JUDICIARE SE PLĂTESC Pană la 50 linii 4 lei mai mari de 50 linii 8 leî. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Redacţia şi Administraţia Str. Codrescu No. 9 casele P. P. Stănescu Birou special de primirea publicaţiilor în Palatul Administrativ INSERŢIUNI ŞI RECLAME SE PLĂTESC Intera inserare 60 banî linia ; a doua şi mai departe 30 banî. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiunile societăţilor 60 banî linia. * I Administrator: P. P. STĂNESCU GAZETA DE IASSI FOAIA PUBLICAŢIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IAŞI ANUNCIURILE COMERCIALE Linia de treizeci litere trei-sec! ban!. Inserarea doua si mai departe două-elect bani. Apare de trei ori pe săptămână : Mercur!, Vineri şi Duminică. ABONAMENTUL In Iaşi şi districte pe un an 12 1. n. plus porto 2 leu 40 b. Şase luni, 6 1. n. plus porto 1 leu 20 b. PUBLICAŢIUNI ADMINISTRATIVE Prefectura judeţului Dorohoiu Serviciul judeţian No. 3311. In diua de 17 August 1898, se va ţine licitaţie în camera Prefecture! (serviciul judeţian) pentru darea în antreprisă transportarea quantităţii de 2050 metri cub petriş din gara Ungureni pe şoseaua Plopeni — Săveni, în conformitate cu devisul întocmit de d-nul Inginer judeţului şi care se poate vedea în orice di din timpul oarelor de lucru la grefa serviciului judeţian. Se publică acest termen de licitaţie spre cunoştinţa generală şi se invită totodată pe persoanele amatoare care vor voi a lua asuprăle această antrepriză să se prezinte în sus indicata zi, însoţiţi de garanţiunele cuvenite spre a putea concura la licitaţie care se va ţine cu oferte închise, conform art. 08 — 79 din legea de comptabilitatte. C. 21017 Primăria comunei Mironeasa jud. laşi No. 2054. Conform deligaţiunei d-lui judecător ocolului 1 Iaşi sub No. 11978, publicăm spre cunoştinţa generală că In ziua de 10 August viitor 1898 oara 10 a. m. se va vinde prin licitaţiune la primăria acestei comuni următoarele obiecte sechestrate prin procesulverbal No. 1987 de la d-nul M. D. Tulbure arendaşul moşiei Iladâmbu în pretenţia d-lui S. I. Aronovici (liniaşi cu banii ce are a lua dupâ cartea de judecată No. 1225 din 1897 învestită cu titlu executor No. 238 din 1898 şi anume: 1) Secara ce are şi de pe 140 prăj. pământ aflat în jumătăţi la locul numit Căpoteşci 2) . Un stog fân ce este clădit în Bah- Jia lui Agapi în grosime de 13 stânjeni. 3 3 fir. iarbă parte cosită şi parte necosită aflată la locul numit Bahnalul Agapi. Amatori de ale cumpără sunt rugaţi a se presenta în aratata zi şi oară însoliţi fiind şi de cuvenitele garanţii spre a concura la licitaţie. P. 21055 Primăria comunei Bădeni jud. Iaşi No. 3421. Declarându-se de pripas la această comună prin procesul-verbal No. 3348 din 24 ale curentei luni, un cal la păr murg-închis, coama coada negre, câteva fire de păr alb în frunte, breaz puţin pe bot, puţin păr alb în greban o pată albă ceva mai jos de grebăn în partea stângă, ros de ham la piept şi la pântece de ştreanguri, puţin peri albi de piedică la piciorul stâng de dinainte şi stricat de ham pe spate. Se publică aceasta pentru aflarea păgubaşului care în terminul şi cu actele prevăzute de art. 49 din legea poliţiei rurale, să se prezinte la acest oficiu, pentru a primi. C. 21015 Primăria comunei Holboca Jud. Iaşi No. 2165. D-nul Ioan Ursachi, în etate de 30 ani agricultor locuitor domiciliat în comuna Holboca plasa Codru judeţul Iaşi. Prin petiţia înregistrată la No. 1799 au cerut a i se da autorizaţie pentru deschiderea unui stabiliment de băuturi spirtoase cu amănuntul în comuna Valea-Lungă această comună, se publică clar spre cunoştinţa tuturor persoanelor care ar cunoaşte pe numitul că ar fi căzut în vreuna din faptele prevăzute la art. 15 al. d. din regulamentul siguranţei publice şi menţinerea bunei ordine, adică dacă a fost vreodată condemnat pentru omor, furt, înşălăciune, abuz de încredere, falsificare de acte private sau publice , şi în fine la orice pedeapsă infamantă să denunţe acestui oficiu în termen de 30 zile conform art. 17 din regulament. P. 21084 Primăria comunei Botoşani No. 5119. Pentru darea în antreprisă confecţionarea a 3 halate de iarnă de postav, 30 cămeşi, 20 păreche ismene, 13 halate de doc pentru vară, 60 şervete, 4 oghealuri de vară, 20 fuste de doc, 20 părechi papuci de pele, 40 grimele şi 3 mindîre de pae, necesare spitalului comunal, se publică termen de licitaţie pe diua de 18 I August a. c. Licitaţia se va ţine în camera acestei primării în diua citată mai sus oarele 2 p. m. ea va fi orală sau cu oferte închise. Concurenţii vor fi însoţiţi de garanţia necesară şi obligaţi a se conforma dispositiunelor lege de comptabilitate art. 68-79. C. 21038 Primăria urbei Hărău jud. Botoşani No. 2042. D-nul Faibes Haber, do-miciliat în urba Hărlău de profesiune comerciant în etate de 40 ani, statu- i la mijloc, părul castaniu închis, sprincenele castanii, ochii verzi, nasul po-rivit, gura potrivită barba tunde, fața smadă osebite semne n’are, voind a deschide un stabiliment de băuturi spirtoase cu amănuntul, în acest oraş, strada Munteni casa e fără număr. Este necesitate a se şti mai înainte de a i se elibera autorizaţiunea pretinsă de art. 108 din legea poliţiei rurale, dacă numitul n’au fost condemnat pentru vini sau crini, ori tras , înaintea veri unui tribunal sau altă instanţă judecătorească şi pus sub supravegherea poliţienească, pentru bănueli de crime sau vini, ori alt soiu de fapte infamante. Se publică această şi se roagă pe toate autorităţile şi pe persoanele par