Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1898 (nr. 114-151)

1898-10-02 / nr. 114

1010 Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vreunui tribunal pentru hănueli de vini sau crimi sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut în vre-una din categoriile sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40zile de la data foaei. * P. 29274 Comisia secţ. 3-a din /as/ No. 2550 Pentru ziua de 7 Octombrie a. c. para 1 p. m. în strada Ştefan cel Mare No. 1 domiciliul d-lui Berman Start, urmează a se vinde licitativ averea sechestrată de la numitul, compusă din marfă de galanterie rafturi etc. la pretenţia d-lui George Roseti Sorescu pentru chirie. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală. P. 29285 GAZETA DE IASI 2 Octombrie 1898 PUBLICATION JUDECĂTOREŞTI Tribunalul jud. Iaşi Secţia 9-a Sub-Preşedinţa d-lui M. Vidraşcu Prim-Preşedinte; d-nul D. Emandi Supleant. Şedinţa din 4 Septembrie 1898. Sentinţa No. 54. Pentru astă di fiind fixat termenul pentru judecarea procesului de divers intentat de fizic Bereu Iţie, zis şi Bercovici, contra soţiei sale Freida Bereu Iţie născută Gheţel şi procedura fiind îndeplinită, la apelul nominal se presentă reclamantul in şedinţa secretă lipsind pârâta. După cetirea lucrărilor din dosarul causei. Reclamantul cere admiterea diversului. Văzând acțiunea de divers intentată de Aizic Bercu Iţie zis Bercovici, contra soţiei sale Freida Bercu Iţie născută Gheţel. Vedând că în causă s’a îndeplinit dispozițiile art. 212 — 240 c. com. Veitând că din depunerile martorilor ascultați sub jurământ se constată că pârâta Freida Berci Iţie a părăsit domiciliul conjugal, fără a se mai reîntoarce, că acest fapt constitue pentru soțul inocent cea mai gravă injurie anume prevăzută de art. 212 c. civ. ,și care motiveazâ îndeajuns din V arsul. Vedetul că reclamantul se servește în proces cu act de paupertate. Pentru aceste motive Tribunalul In numele, legel Hotărăşte : . * Admite reclamaţiunea şi în consecinţă declară desfăcută căsătoria dintre soţii Aizic Bereu Iţie zis şi Bercovici şi Freida Bereu Iţie născută Gheţel. Condamnă pe aceasta din urmă a plăti Statului şasă deci şi nouă lei 75 bani taxe şi timbru şi corpului de Portărel 72 lei 25 bani portul citaţiilor. Cu apel. Dată şi pronunţată în şedinţa publică din patru Septembrie 1898. ss. M. Vidraşcu Emandi. ss) Grefier Tiamis. Conform Stancov Romănia Grefa trib. Iaşi secţia la Copia presenta fiind conformă cu originalul se legalizează fără timbru in baza actului de paupertate de la dosar. Grefier Olănescu. No. 10477 1898, Septembrie. România Corpul portăreilor trib. Iași No. 3138 Proces-Verbal Anul 1898 luna Septembrie 15 «file Se constată că présenta copie, s’au trecut în registrul de coloane la No. 3138 din 1898 cuvenită a se publica în Gazeta de lași, de oarece domiciliul d-nei Freida Bereu Ilie este necunoscut Portărel A. I. Oltescu. B. 29290 tribunalul jud. lași Sectia 2-a No. 3212. Domnul Constantin loan a Petrei, cu domiciliul necunoscut, în virtutea art. 71 din procedura civilă este citat a se presenta în persoană sau prin procuratele admis de lege înaintea tribunalului jud. Iaşi secţiunea 2 a la 5 a lunei octombrie anul 1898, oarele 11 din zi, când urmează a se judeca acţiunea intentată de d-na Maria C. a Petrei contra dvs. pentru divers. Aducându’și atunci și probele ce va fi având, la neurmare procesul va fi căutat in lipsa sa conform legei. P. 29287 No. 3795. Ina Maria Dominte născută Ioan Argatu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 71 din procedura civilă este citată a se presenta in persoană sau prin procuratele ad- mis de lege înaintea tribunalului jud. Iaşi secţiunea 2 a la 5 a lunei Octombrie anul 1898, oarele 11 din zi, când urmează a se judeca acţiunea intentată de dl. Gheorghi Dominte contra dvs. pentru divers. Aducându’şi atunci şi probele ce va fi având, la neurmare procesul va fi căutat în lipsa sa conform art. legel pr. civilă. • PROCES-VERBAL No. 3707 înaintea noastră preşedintele trib. Iaşi secția 2-a, s-au presentat d-l Gheorghe Dominte, cerând în oral a fi diversat de soția sa Maria Dominte, pentru insulte și părăsirea domiciliului conjugal. După ce am dat consilii reclamantului şi nereuşind în împăcare. In baza art. 219 c. civ. am închiet acest proces-verbal semnat de noi şi de Grefier, iar reclamantul n’a subscris neştiind carte. Totodată în baza art. 220 c. civ. am dispus citarea părţilor pentru ziua de 5 Octombrie 1898. Comunicându-se pârâtei şi copie de pe această ordonanţă. Făcut astăzi la 27 Iunie 1898. Preşedinte (ss). D. G. Maxim. Grefier (ss). G. Săcărescu. P. 29288 No. 17172. Alexandru Leibovici, cu domiciliul necunoscut este citat la 9 Noembrie 1898, ca reclamant în procesul D. Stoian pe lovire. R. 29238 No. 17171. Moise Leibovici, cu domiciliul necunoscut, este citat la 9 Noembrie 1898, ca reclamant in procesul D. Stoian pentru lovire. R. 29292 No. 15463. D-tru Brădianu, cu domiciliul necunoscut, este citat la 4 Noembrie 1898, ca reclamant in pro- I cesul Th. Buzduc, p. maltratare. La neurmare se va urmări conform legel. R. 292410 Tribunalul Tribunalul jud. Iaşi secţia 2-a COMERCIALA Act Dotat Subsemnata Hena Avram fără profesiune cu domiciliul in Iaşi secţia 3-a, declar că în vederea căsătoriei proiectată între mine cu Al-l Meir Nuhem Nadler, aduc zestre banii ce mi au remas ca moştenirea de la părinţii mei anume : 4000 (patru mie) lei noi in numerari. 2000 (două mie) lei noi trusou hai-