Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1898 (nr. 114-151)

1898-12-04 / nr. 141

No. 141 GAZETA In Iaşi şi districte pe un an 12 1. n. plus porto 2 lei 40 b. Şase luni, 6 1. n. plus porto 1 leu 20 b. PUBLICAŢIILE JUDICIARE SE PLĂTESC Până la 50 linii 4 lei mai mari ale 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. Redacţia şi Administraţia Str. Codrescu No. 9 casele P. P. Stănescu Birou special de primirea publicaţiilor în Palatul Administrativ INSERŢIUNI ŞI RECLAME SE PLATESC Intera inserare 60 bani linia , a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiunile societăţilor 60 bani linia. Vineri 4 Decembrie 1898 Un minier 25 bani Editor, C. TH. CODRESCU Administrator, P. P. STĂNESCU ABONAMENTUL ANUNCIURILE COMERCIALE Linia de trei-eleci litere trei-treci bani. Inserarea doua si mai departe doua-treci bani Apare de trei ori pe septamena : Mercuri, Vineri și Duminică. PUBLICAŢIEI ABSUHINISTRATIVE Prefectura poliţiei Iaşi No. 14213. D-nul Wolf Feuerstein, de 30 ani, statura de mijloc, părul, sprincenile, musteţile castanii închise, ochii căprii, fruntea, nasul, gura potrivite, barbarade, faţa smadă, cerând a i se elibera autorizaţie, pentru a-şi permuta stabilimentul de cafenea din secţia 3-a strada Primăriei, de la No. 15 la No. 13. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vreunui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pus sub privigherea poliţienească, sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală, şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi ori-ce persoa- nă, care ar cunoaşte pe numitul, căzut în vre-una din categoriile mai sus men- ; cionate, să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la flata foael. P. 30693 No. 14223. D-na Sura Rozin, de 37 ani, faţa brună, statura mică, părul, sprincenile castanii, ochii negri, nasul , gura potrivite, cerând a i se elibera autorizaţie, pentru a deschide un sta- biliment de crâşmă cu locantă la a-cest oraş, secţia 4-a, strada Anastase Panu No. 70. Este necesitate a se şti mai întâi , dacă numita nu este căzută în vre-o pricină corecţională, chemată înaintea , vre-unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pusă sub privigherea poliţienească, sau în recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală, şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană, care ar cunoaşte pe numita căzută în vreuna din categoriile mai sus menţionate, să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. P. 30692 Prefectura judeţului Roman Serviciul Administrativ No. 7348. D-nul Chevore Sarafian, domiciliat în Roman, prin petiţiunea înregistrată la No. 655, a cerut să i se deie autorizaţiune pentru a deschide un stabiliment de ceainărie şi cafea, în acest oraş, la casa cu N. F. N. din strada Sucedava secţiunea 2-a Trebue a se şti mai întăi, dacă numitul nu este căzut în vre-o cauză corecţională, tras înaintea vre-unui tribunal, pentru contravenţiuni delicte sau crinii, sau pus sub privigherea poliţienească, sau în recidivă, pentru contravenţiuni delicte sau crimii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală, rugate fiind toate autorităţile respective, cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul, căzut în vreuna din categoriile de mai sus să facă cunoscut acestui oficiu, până în termen de 30 zile de la data prezentei publicaţiuni. P. 30685 Primăria comunei Prisecani jud. Iaşi No. 1080. Se aduce la cunoştinţa generală, cum că in dina de 20 Decembrie a. c. oara 12 p. m. se va ţinea din nou licitaţiune In camera primăriei acestei comuni, pentru arendarea a 22 hect. 07 arii pământ comunal pe termen de 5 ani, începător de la 1 Aprilie 1809, pănă la 1 Aprilie 1005; pământul este arătură şi fânaţ, deci amatorii sunt rugaţi a se presenta la acest oficiu în acea zi, şi pară însoţiţi de garanţia legală spre a putea concura. C. 30687 Primăria comunei Hărlău jud. Botoşani No. 3452. In ziua de 20 Decembrie a. c. oarele 25 p. m. se va ţinea licitaţie publică orală în pretoriu acestei primării fără drept de supralicitare pentru darea în antrepriză a următoarelor: 1) Arendarea gheretelor şi a terenurilor de pe medeanul halei acestei comuni, pe timp de un an începător de la 1 Aprilie viitor 1800 şi. 2) Procurarea furagiului necesar cailor de la comanda Pompierilor, pe timp de 3 ani începător de la 1800. 3) Repararea şi procurarea obiectelor necesare, pentru iluminatul felinarilor de pe stradele oraşului, şi în grădina primăriei pe timp de 3 ani. Aseminea în ziua de 22 de cătră d-nul Casiel comunal, se va vinde prin licitaţie publică în iarmarocul săptămânal un cal în păr murg închis, coama, coada negre, un pui alb la grebăn, unu pe spinare şi pe pântece de desupt, inferat pe şoldul stâng dinapoi, cu fel necunoscut ce este declarat de pripas la această primărie, cu procesul-verbal No. 1310 din 1808. Se publică spre cunoştinţa generală a amatorilor, care sunt rugaţi a se presenta spre a concura, la aceste licitaţiile în sus aratata zi, însoţiţi fiind de garanţiuni în regulă. Condiţiunele şi alte lucrări relative la aceste lucrări se pot vedea în toate zilele de lucru la grefa primăriei. Sunt aplicabile în cauză şi disposiţiunele art. 68—79 din legea comptabilităţeî publice. P. 30695