Gazeta de Sud, septembrie 2003 (Anul 9, nr. 2588-2613)

2003-09-01 / nr. 2588

2 MAGAZIN GAZETA de SUD, Luni, 1 septembrie 2003 „Lacrimi și bere“ reprezintă tema noii comedii negre a actriței Isabella Rossellini, „The saddest Music in the World“, în care transformă mizeria alcoolismului celorlalți în beneficii personale. „Sunt o femeie cinică, bogată și manipulantă”, a declarat Rossellini despre personajul pe care-l interpretează, în cadrul Festivalului de Cinematografie de la Veneția. Filmul regizat de Guy Maddin este inspirat dintr-o operă de teatru a dramaturgului englez Kazuo Ishiguro, autorul cărții cîștigătoare a premiului Booker „The Remains of the Day“. Rossellini a ținut să menționeze că în ultimii ani a jucat în filme mici. „Nu știu ce explicație aș putea să dau, îmi plac pictura, teatrul, fotografia și poate de aceea am ales scenarii care mi s-au pățit originale“. BERBEC: Sînteți foarte bine dispus, iar relațiile cu anturajul decurg fără probleme. Singurul lucru care nu vă mulțumește pe deplin este situația financiară. Puteți avea succes în toate activitățile legate de cămin, dar și în societate. Spre seară, s-ar putea să ajungeți la o petrecere. Evitați glumele care pot ! TAUR: Sînteți foarte creativ și avea succes în afaceri. Planurile vi le faceți azi se vor concretiza voi vă vor aduce satisfacții uman?ă sfătuim să nu treceți cu vederea mele partenerului de viață. Căutațiți o cale de compromis între afasentimente I GEMENI. Astăzi aveți un farmec deosebit, care vă deschide toate ușile. Puteți să vă ocupați de afaceri și să faceți investiții pentru cămin. Vă sfătuim să evitați discuțiile în contradictoriu cu o persoană mai în vîrstă de familie. © RAC: Aveți ocazia să începeți o activitate care vă va aduce mari satisfacții profesionale și financiare. La serviciu, munciți într-un ritm alert, spre nemulțumirea colegilor. Nu încercați să vă depășiți limitele, pentru că riscați să vă îmbolnăviți sau să vă accidentați! HOROSCOP LEU. Dimineața este posibil să plecați într-o delegație anunțată în ultimul moment. Deși întîmpinați mai multe obstacole, vă descurcați foarte bine. Relațiile sentimentale s-ar putea să fie puțin tensionate. Vă sfătuim să discutați calm cu partenerul de viață. FECIOARĂ. Aveți ocazia să plecați într-o excursie cu prietenii. Vă simțiți plin de energie și cei din jur vă apreciază ideile, încercați să profitați de orice ocazie de a va relaxa! Nu trebuie să vă gîndiți la cheltuieli, pentru că meritați cîteva momente de destindere. O BALANȚĂ: Vă pregătiți să plecați într-o călătorie și toată familia intra în priză. S-ar putea să vă indispună o rudă apropiată. Totuși, mai tîrziu, sfaturile sale s-ar putea dovedi utile. Spre seară, cînd situația se mai liniștește, mergeți în vizită la prieteni. Nu uitați că trebuie să dormiți fie SCORPION. Dimineața s-ar putea să primiți o veste bună în legătură cu suma de bani pe care trebuie să o primiți de la serviciu, spre bucuria partenerului de viață. Puteți să va faceți planuri de viitor și să vă alniți cu prietenii. Va sfătuim să nu-i neglijați pe cei tineri din familie. SĂGETĂTOR: Astăzi sunt șanse să culegeți roadele unei colaborări. După-amiază s-ar putea ca relațiile sentimentale să nu meargă prea bine. Nu este cazul să vă îngrijorați, vă ajută un prieten să depășiți acest moment. Vă sfătuim să acordați mai mult timp odihnei și activităților casnice. ” CAPRICORN. După o perioadă nu tocmai favorabilă pe plan sentimental, se pare că astăzi norocul vă zîmbește din nou. Aveți ocazia să faceți cunoștință cu o persoană care s-ar putea să vă răpească inima. Nu este exclusă o relație de durată! Pe plan financiar stați bine. Nu este momentul să alergați după cîștiguri suplimentare. VĂRSĂTOR: Se pare că sînteți nemulțumit din cauza problemelor financiare. Pe plan intelectual, sînteți într-o formă deosebită. Vă sfătuim să profitați și să vă dedicați studiului sau proiectelor de viitor. Sînteți comunicativ și puteți să vă faceți noi prieteni. Ascultați-vă intuiția! ^ PEȘTI. Aveți multe probleme de rezolvat. Vă sfătuim să vă planificați cît mai bine, ca să nu vă consumați energia inutil. Chiar dacă aveți spor la treabă, nu refuzați ajutorul prietenilor! Dupăamiază, s-ar putea ca o persoană mai în vîrstă din familie să vă facă un cadou, probabil o sumă de bani. CU NUMAI 70.000 DE LEI VĂ abonați pentru luna septembrie și puteți beneficia de unul din cele Douăzeci de premii a cîte 1 MILION DE LEI ECONOMISIT! ȘI 60.000 DE LEI Iar în fiecare zi de marți aveți un cupon de mică publicitate gratuită! ! Trimiteți chitanțele de abonament pină la data de L / 15 septembrie și participați la tragerea la sorți. Abonații prin sistemul de distribuție al Gazetei le Sudi / nu este necesar să trimită chitanțele. V Abonamentele se fac la sediul redacției: str. loan Maiorescu nr. 10, R* la Poștă, RODIPET și prin difuzorii proprii, f IW Relații la telefon: 0251-412.253 încă nu a fost confirmată căsătoria Stellei McCartney Vedete cu Madonna, Liv Tyler, Kate Moss, Pierce Brosnan și Chris Martin s-au reunit sîmbătă în insula Bute din Scoția pentru a asista la căsătoria stilistei Stella McCartney cu editorul Alasdhair Willis. Căsătoria dintre fiica legendarului Beatles, Paul McCartney cu Willis, amîndoi de 31 de ani, care a avut loc în Mount Stuart, nu a fost confirmată oficial. Locul desfășurării ceremoniei este proprietatea unui prieten al familiei McCartney, Johnny Dumfries, al șaptelea marchiz al insulei Bute. Circa 12 vedete, printre care Paul McCartney și soția sa, Heather Mills, cîntăreața trupei Pretenders, Chrissie Hynde și președintele casei de modă Gucci, Tom Ford, au fost văzuți în insulă. Cotidianul „The Scotsman“ a informat că McCartney și Willis s-au căsătorit în The Mall of Kintyre, un loc care l-a inspirat pe Paul pentru o melodie. O altă versiune este că ei s-au căsătorit într-o capelă din Mount Stuart, la care au ajuns într-o trăsură trasă de cai. Presupusa mumie a lui Nefertiti ar putea aparține unui bărbat Mumia descoperită în iunie și identificată drept cea a lui Nefertiti, regina Egiptului, celebră pentru frumusețea ei, este probabil cea a unui bărbat, a declarat sîmbătă Zahi Hawass, responsabil cu antichitățile egiptene. Nefertiti, al cărei prenume înseamnă „frumoasa a venit“, a fost mult timp considerată ca fiind cea mai puternică femeie din Egiptul Antic. Joann Fletcher, expert în mumii la Universitatea York din Anglia, a declarat în luna iunie că speră să fi descoperit mumia întro cameră secretă dintr-un mormînt din Valea Regilor, la Luxor, în Egipt, în apropierea mormîntului lui Tutankhamon, ginerele frumoasei regine. Totuși, secretarul Consiliului suprem egiptean al antichităților(SCA), Zahi Hawass a estimat că această mumie nu este cea a soției faraonului Akhenaton, care a domnit între anii 1379 și 1362 î.e.n. Conform lui Don Brothwell, care a condus expediția britanică, „există o anumită confuzie privind sexul acestui individ“, deoarece nu au fost identificate urme ale organelor sexuale masculine. Mumia prezintă și două înțepături în urechi, iar femeile din epoca respectivă nu purtau cercei sau alte podoabe în zona respectivă. De asemenea, Nefertiti a murit la 35 de ani, britanicii estimând vîrsta mumiei ca fiind cuprinsă între 18 și 30 de ani. Nefertiti a născut de șase ori, dar șoldurile mumiei sunt prea stricte, fapt ce contrazice ipoteza că aceasta ar aparține faimoasei regine a Egiptului. Emir Kusturica pregătește un film despre Maradona Emir Kusturica, regizorul peliculelor „Underground“ și „Pisica neagră, pisica albă“, pregătește un film inspirat din viața celebrului fotbalist Diego Maradona. Regizorul sîrb a anunțat acest proiect la începutul acestei săptămîni la Monte Carlo și a confirmat că este un mare fan al fotbalistului argentinian. Mariah Carey spune că în viața ei au existat doar trei bărbați Cunoscuta cîntăreață Mariah Carey este de apropae doi ani singură. într-o discuție despre dragoste cu Bamy, ea a mărturisit: „în viața mea au existat doar trei bărbați. Mai întîi am fost căsătorită cu Tommy Mottola, după aceea am fost cu jucătorul de fotbal american Derek Jeter. Iar apoi am fost împreună cu cîntărețul Luis Miguelo. Relația cu solistul mexican s-a terminat în vara anului 2001 și de atunci frumoasa cîntăreață susține că nu a mai întreținut relații sexuale cu nici un bărbat, întrebată dacă de vină este celebritatea de care se bucură, Mariah Carey, a răspuns: „Da, cred că asta este de vină. Stilista mea, de exemplu, cunoaște mereu bărbați interesanți și are multe întîlniri. Mă întreb eu de ce nu am pe nimeni. Cei mai mulți cred că eu nu sunt interesată de ei“, în legătură cu posibila relație cu controversatul rapper Eminem, Mariah a declarat: „Pure speculații ale presei, însă și el are grijă să le dea apă la moară ziariștilor. Nu se comportă ca un gentleman, însă pe mine mă amuză“. în ciuda eșecului căsniciei cu directorul firmei Sony, Tommy Mottola, Carey intenționează să își întemeieze o familie. „Pe atunci eram prea tînără pentru o căsnicie, nu a fost momentul potrivit. Astăzi aș fi pregătit să am copii, însă depinde dacă voi cunoaște bărbatul potrivit“. Principalul punct de atracție l-a constituit parada celor 10.000 de motociclete Britanicii cred că prințesa Diana a fost ucisă Cel puțin un sfert dintre britanici cred că prințesa Diana a fost ucisă, se anunță într-un sondaj publicat ieri în revista Sunder Express cu ocazia celei de-a șa comemorări a morții sale într-n accident de mașină la Paris. Privit sondajului realizat de Institul NOP, 27 la sută dintre britanici cred că Diana a fost ucisă, iar , la sută nu sînt de acord cu această ipoteză, restul nepronunțîndu-se. 49 la sută dintre persoanele chestionate consideră că s-a ascuns adevărul despre condițiile în care a murit prințesa, iar 34 la sută nu sînt de aceeasși părere. 47 la sută dintre britanici s-au pronunțat pentru deschiderea unei anchete despre moartea lui Dodi și a Dianei. Tatăl lui Dodi, un om de afaceri de origine egipteană, Mohammed Al- Fayad, cere de mult timp o anchetă publică, afirmînd că fiul său și Diana au fost uciși. Sondajul Institutului NOP a fost realizat pe un eșantion reprezentativ de 1.002 adulți. Un american și-a cerut prietena de soție pe un site de licitații Adevăratele c •*l rații de dragoste se fac de m înainte pe internet, informează «iR 1 tgcom.it. Cel puțin aț a creadă un american ca' , uf prietena de soție pe I Nu mică i-a fost mirarea urmei din Florida, cînd, trecîn i revistă ofertele de pe site-u de licitații eBay, a descoperit ce erea în căsătorie a logodnicului său. Logodnicul, care cunoștea vea bine pasiunea pentru cusături online a partenerei sale, și-a ascuns cererea în căsătorie în spatele unei false oferte pentru un inel, care pleca de la prețul de vînzare de 75.000 de dolari. „Cînd eram împreună în fața calculatorului, iam spus lui Shane că aș vrea să văd cum arată un inel de 75 000 de dolari", povestește Natalie Thilem, fericita logodnică. Analizînd cu atenție descrierea inelului, un diamant de trei carate și montură în platină, tînăra a citit cu voce tare: „Atenție! Oferta nu include doar acest inel, ci și dragostea și devotamentul etern al celui care a dat anunțul. Inelul se potrivește doar unei prințese, așa că... prințesă Natalie... vrei să te căsătorești cu mine?". Viitoarea mireasă a izbucnit în lacrimi, acceptâd pe loc inedita cerere în căsătorie. Femeile preferă bărbații cu mentalitate de învingător Femeile tinere preferă bărbații puternici, informează cotidianul german Berliner Morgenpost. 70 la sută dintre femeile cu vîrste cuprinse între 14 și 29 de ani spun că preferă bărbații care sînt capabili să întrețină o femeie. Acesta este rezultatul unui sondaj al Institutului de Sondare a opiniei publice TNS Emand, la comanda revistei Marie Claire. 53 la sută dintre femeile din această grupă de vîrstă sînt atrase de bărbații de succes și care „au mentalitate de învingător". Mai mult chiar, 21 de procente dintre femeile sub 30 de ani susțin că bărbații sensibili nu sînt buni ca parteneri de viață, ci mai degrabă ca prieteni. Doar 28 la sută dintre cele 1.000 de femei chestionate sînt atrase de bărbații gospodari, care știu să gătească și să deretice prin casă sau care să aibă grijă de copii. Pe de altă parte însă, nici bărbații prea ambițioși și prea duri nu au mare succes la femei. 66 la sută dintre femeile chestionate spun că familia ar trebui să primeze pentru orice bărbat, iar 79 la sută spun că bărbații ar trebui să fie tandri și cînd sînt în public. Un pădurar a fost arestat pentru că folosea Internetul în timpul serviciului Un pădurar a fost arestat, fiind acuzat de folosirea dotărilor de la locul de muncă în scopuri personale. Carlo Milleret este acuzat că timp de mai multe luni a folosit Internetul și telefoanele de la serviciu în scopuri personale. Bărbatul intra pe „chat" și încerca să „agațe" fete, și folosea telefoanele de serviciu pentru a-și rezolva multe alte probleme personale. In urma unei anchete care a durat cîteva luni, s-a putut stabili că pădurarul folosea Internetul și în afara orelor de serviciu. Căsătorit și avînd doi copii, Carlo Milleret este foarte cunoscut în Valle d'Aosta și datorită activității sale politice. O suta de ani de Harley Davidson Sute de mii de fani Harley Davidson din întreaga lume sărbătoresc 100 de ani de la fondarea companiei producătoare a celebrelor motociclete. Festivitățile, începute în urmă cu trei zile, s-au încheiat ieri în Milwaukee. Petrecerea de 100 de ani va culmina pe malul lacului Michigan, unde sunt programate un concert și un foc de artificii. Marea sărbătoare a început joi cu un foc de artificii lansat de pe acoperișul sediului companiei Harley Davidson. Principalul punct de atracție l-a constituit parada celor 10.000 de motociclete pe străzile orașului, la care au participat motocicliști veniți din Germania, din Franța, din Scoția sau din Australia. De asemenea, fanii Harley pot admira într-un cort imens amenajat în spațiul în care se desfășoară festivitățile ,motocicletele unor celebrități, cum ar fi modelul din 1956, al lui Elvis Presley, sau modelul Heritage Softail al lui Jon Bon Jovi, precum și noile modele Harley Davidson, ce urmează să fie lansate anul viitor. în plus, sărbătoarea are și un scop umanitar, fondurile strînse, care se vor ridica, se pare, la suma de cinci milioane de dolari, urmînd să fie donate unei organizații care se ocupă cu ajutorarea persoanelor cu afecțiuni neuro-musculare.