Gazeta de Sud, noiembrie 2003 (Anul 9, nr. 2641-2665)

2003-11-01 / nr. 2641

2 MAGAZIN Lara Flynn Boyle refuzată din cauză că e prea slabă Lara Flynn Boyle nu a mai reușit în ultimul timp să prindă nici un rol mai important și asta mai ales din cauza siluetei sale. Surse din anturajul actriței au spus că Lara a pierdut mai multe contracte pentru că este mult prea slabă. „Recent, a fost contactată pentru un film. Producătorii vizionaseră niște imagini cu ea și erau mulțumiți. Insă cînd au văzut-o în carne și oase, au realizat că nu e nici pe departe așa cum își imaginau. I-au recomandat să se mai îngrașe cîteva kilograme, după care să revină la interviu“, au spus aceștia. Lara are 1,72 m înălțime și o greutate de doar 45 de kilograme. Actrița intenționează ca în cel mai scurt timp să se interneze întrun centru specializat. „Lara își iubește foarte mult munca și este conștientă că trebuie să se mai îngrașe, pentru a putea munci în continuare“. La 69 de ani însărcinată cu copilul soțului ei mort nepoata ei a fost și ea inseminată cu sperma unchiului său. Cu toate acestea, ea își dorește ca ambele sarcini să fie duse la termen. Irma Serrano spune că dorește să nască pe căi naturale și că femeile din familia sa au avut copii în a doua parte a vieții. Mama sa a născut-o la vîrsta de 56 de ani. Irma nu se îngrijorează în privința viitorului financiar al copiilor săi, pentru că soțul său le-a lăsat moștenire o avere considerabilă. Tragerea la sorți a cîștigătorilor premiilor acordate de Gazeta de Sud abonaților din luna octombrie va avea loc luni, 3 noiembrie 2003, ora 17.00, la sediul redacției din str. Ioan Maiorescu nr. 4 Cit costă un abonament pe luna noiembrie la Galeza de Sud . Răspuns greșit: 25 zile x 6.000 de lei =150.000 de lei O femeie din Mexic, de 69 de ani, este însărcinată cu copilul soțului său mort, după ce a urmat un tratament hormonal. Fosta actriță și senatoare Irma Serrano a fost inseminată artificial cu sperma soțului său, Alejo Peralta, mort în anul 1997. Ea a declarat că nu și-a dorit niciodată să fie însărcinată, dar deodată a simțit un impuls de a o face. Ea a spus că și-a luat și măsuri de siguranță, pentru cazul în care nu va putea duce sarcina la termen. Astfel, Răspuns corect: 70.000 de lei . Concluzie: Dacă vă abonați la Gazeta de Sud, ECONOMISIȚI 80.000 de lei! ^ 20.000.000 de lei pot fi cîștigați lunari* Un cupon de publicitate gratuită în fiecare zi de marți! Abonați-vă acum! Abonamentele se fac la sediul redacției (str. Ioan Maiorescu, nr. 4), Poștă, RODIPET și prin difuzorii proprii. Pentru lămuriri, vă rugăm să ne sunați la 0251/412.253. Trimiteți chitanța de abonament pînă la data de 15 noiembrie pentru a participa la tragerea la sorți. Abonații prin sistemul de distribuție al Gazetei de Sud nu trebuie să trimită cistanța. * 20 de premii a câte 1 milion de lei se acordă lunar prin tragere la sorți GAZETA de SUD, Sîmbătă, 1 noiembrie 2003 Femeile de pe mapamond sînt mai încîntate de viața lor decit bărbații în toate țările de pe mapamond, atît în cele bogate, cît și în cele sărace, femeile sunt mai încîntate de viața lor decît bărbații, deși aceștia demonstrează un mai mare optimism în legătură cu viitorul lor. Diferența dintre femei și bărbați nu se limitează doar la fericire și optimism, ci reflectă, de asemenea, perspective diferite asupra vieții, potrivit unui studiu realizat de „Pew Research Centre for People and the Press“, care a realizat 38.000 de interviuri în 44 de țări din lume, în 26 din țările participante la studiu, un procent mai mare de femei a declarat că, în comparație cu cinci ani în urmă, în prezent au sesizat un progres simțitor în viața lor. Rezultatele sondajului arată că persoanele cele mai fericite, atît bărbați, cît și femei, trăiesc în Statele Unite și Canada. Aceste persoane demonstează totodată și o atitudine mai pozitivă în legătură cu șansele de a-și atinge țelurile. La polul opus, cei mai puțini satisfăcuți de viața lor sunt est-europenii și anumite populații din Africa. Diferența în ceea ce privește fericirea dintre bărbați și femei este mai pronunțată în țările mai puțin dezvoltate și în Japonia. „în mod special, femeile din Japonia, India, Filipine, Pakistan și Argentina sînt mai fericite decît bărbații“, se arată în studiu. Surprinzător, conform datelor, chiar și cei mai fericiți nu sînt atît de optimiști în legătură cu viitorul copiilor lor, rezultatele demonstrînd că mai mult de jumătate dintre bărbații din Europa de Vest și Est, precum și cei din Africa de Sud sau din țările aflate în mijlocul conflictelor cred că viitorul nu se întrevede prea ror pentru copii. Aceeași opinie este împărtășită și de peste jumătate dintre femeile din America de Nord, Europa de Est și Vest, Africa de Sud. „Cea mai mare diferență de opinie în legătură cu viitorul copiilor se înregistrează la canadieni, unde 45 la sută dintre bărbați cred că viitorul va fi mai bun pentru copii, în comparație cu doar 24 la sută dintre femei“, se arată în studiu. „Persoanele din țările mai industrializate par să aibă un mod mai pesimist de a privi viitorul. Acestea se îngrijorează mai mult în legătură cu viitorul copiilor decît persoanele din țările mai puțin dezvoltate“, a precizat Nicole Speulda, directorul proiectului. Studiul mai arată, printre altele, că femeile își fac mai multe griji în ceea ce privește sănătatea lor, copiii și educația, considerînd, de asemenea, boala ca fiind o principală amenințare. în contrast, bărbații sunt mai îngrijorați în legătură cu politica și consideră armele de distrugere în masă o amenințare mai mare decît bolile. Sentimentul matern le face pe femei mai calme și mai curajoase Aducerea pe lume a unui copil nu numai că le face pe mame mai frumoase, dar și mai calme și mai curajoase, se arată într-un studiu al cercetătorilor americani publicat în revista Physiology and Behavior. Profesorul Craig Kinsley de la Universitatea din Richmond a efectuat o serie de experimente pe șoareci, precizînd că rezultatele cercetării sale pot fi aplicate pe oameni și pe alte animale. Kinsley a descoperit că femelele care au avut unul sau mai mulți pui au fost mai puțin stresate decît cele care nu au avut deloc. După o examinare atentă a creierului rozătoarelor, s-a descoperit o activitate redusă în centrii de teamă în cazul femelelor care au avut pui. „Vraja“ lui Harry Potter face victime în rîndul copiilor „Vraja“ aruncată de recentul volum din seria Harry Potter pare să aibă un efect secundar nociv asupra copiilor, informează South Morning Herald Online. Un medic de la Washington a precizat că a consultat trei copii care s-au plîns de dureri de cap din cauza stresului fizic de a savura în cît mai scurt timp cele 870 de pagini ale ultimului volum despre aventurile micuțului magician. Dr. Howard Bennett, de la Centrul Medical al Universității George Washington, a trimis o scrisoare publicației New England Journal of Medicine, în care arată ca trei copii, cu vîrste cuprinse între opt și zece ani, au acuzat dureri acute de cap timp de două-trei zile, fiecare dintre aceștia petrecînd mai multe ore pe zi citind ultimul volum al scriitoarei britanice JK Rowlings, „Harry Potter și Ordinul Păsării Phoenix“”. După o atentă examinare, medicul le-a contadat pacienților să ia o pauză de citit pentru a-și odihni ochii. „Tratamentul eficient pentru această maladie - adică renunțarea la a mai citi pentru o anumită perioadă - a fost respins cu încăpățînare de doi dintre pacienți“, a precizat Bennett, adăugînd că în loc să-i asculte sfatul, copii au luat în schimb medicamente. Durerea de cap a micuților a trecut doar după ce fiecare dintre ei au întors și ultima pagină a cărții. „Harry Potter și Ordinul Păsării Phoenix“, cel de-al cincilea volum din seria de șapte romane scrise de scriitoarea britanică, are de trei ori mai multe pagini decît prima carte „Harry Potter și Piatra Filozofală“. „Dacă acest fenomen se va repeta, atunci riscăm să ne confruntăm pe viitor cu o epdemie de dureri de cap Hogwarts (numele școlii de magie)“, a tras concluzia Bennett. Jude Law și Sadie Frost au divorțat oficial Divorțul dintre actorul britanic Jude Law, în vîrstă de 30 ani, și Sadie Frost, de 35 de ani, a fost pronunțat de către un tribunal din Londra, punînd capăt unei căsnicii de șase ani. în documentele înaintate judecătorului. Sadie Frost a invocat „comportamentul lipsit de judecată al soțului său“, care a avut ca urmare „accentuarea efectelor unei depresii postnatale, ce a necesitat trei reprize de tratament“ pentru soția sa. Cei doi locuiau separat încă de la începutul anului 2003, după nașterea celui de-al treilea copil al lor. După ce o minge i-a lovit casa , judecătoare a arestat o întreagă echipă de fotbal , judecătoare a ordonat arestarea unei întregi echipe de fotbal, din cauză că mingile centrate de jucători continuau să îi lovească locuința. Jucătorii echipei Porto Velho tocmai se antrenau, în momentul cînd judecătoarea Rosemeire Conceicao s-a prezentat cu un mandat de arestare. Magistratul brazilian a chemat poiliția, toți membrii echipei fiind duși la închisoare, cu acuzația de disturbare a liniștii și de distrugere a unei proprietăți private. „Ei șutau mingea în pereții casei mele și din această cauză tencuiala a fost parțial distrusă“, a declarat judecătoarea. Cei 11 jucători, printre care un polițist, un doctor și un avocat, au fost duși la închisoare, însă au fost eliberați ulterior, după ce și-au plătit cauțiunea. Membrii echipei de fotbal au respins acuzațiile „onoratei Instanțe“., Jucăm fotbal aici de ani de zile și ea s-a mutat abia acum trei luni. Nu am deranjat pe nimeni. A fost un simplu meci de fotbal“, a declarat un purtător de cuvînt al echipei. Din cauza recesiunii economice Bordelurile din Berlin și-au redus prețurile la jumătate Din cauza recesiunii, prostituatele din Berlin s-au hotărît să își reducă tarifele cu 50 la sută, pentru a atrage mai mulți clienți. De asemenea, prostituatele oferă prețuri speciale pentru clienții noi și reduceri semnificative pentru clienții fideli. Sociologul Marion Detlef, membru al organizației „Hydra“, cea mai mare asociație din Germania care apără drepturile prostituatelor, spune că aceste reduceri sunt o consecință a situației financiare dificile pe care o traversează Germania. „Chiar și cele mai vechi afaceri din lume suferă din cauza recesiunii economice. Și asta în ciuda faptului că, în ultimii 15 ani, prostituatele din Berlin au practicat mereu prețuri mai mici“, a mai spus Detlef. Joyce, în vîrstă de 22 de ani, al cărei tarif este de 70 de euro pentru 20 de minute. Ea spune că a fost nevoită să scadă prețurile. „Nu toți bărbații își pot permite să mai vină la mine. Acum le fac reduceri doar clienților mei fideli, căci altfel pleacă și ei“, a spus femeia. Mary Blige: „Dumnezeu a trimis un bărbat să mă salveze!“ în ciuda faptului că posedă o avere de milioane de dolari, că și-a lansat recent al nouălea album și că a fost nominalizată din nou la MTV Music Awards, regina muzicii soul, Mary Jane Blige, a avut parte, asemenea altor mari vedete, de o viață marcată de numeroase traume. Starul, de 32 de ani, povestește că a încercat in această viață aproape tot ce a dorit. "Am călătorit mult, am băut mult și am făcut tot ce mi-a plăcut să fac, pînă cînd m-am îmbolnăvit de ulcer, însă, indiferent de durerile fizice pe care le aveam, nu am renunțat la băutură. Am trecut prin perioade cînd mă uram și voiam să-mi pun capăt zilelor". Cîntecele sale reflectă mizeria și durerile de inimă de care suferea încă din copilărie. Faptul că a crescut intr-un cartier sărac din New York, alături de mama sa și de cei trei frați ai săi și că tatăl, muzician de profesie, i-a părăsit cind Mary era mică, i-a marcat profund copilăria și adolescența. După ce a fost auzită cîntind la un concurs karaoke într-un f““ " centru comercial local, tînăra ambițioasă a semnat de îndată un contract, iar melodiile ei au apărut pe albumele altor muzicieni, înainte de a-și crea propria faimă în 1992, cînd s-a alăturat lui Puff Dady pentu înregistrarea single-ului „What's The 411?“. Mary poveș tește că singura persoană care a făcut-o să renunțe la băutură a fost productorul muzical Kendy Isaacs. „Cînd am început să ne întîlnim, era disperat să mă ajute sămi pun ordine în viață, însă eu am continuat să beau și să fac tot ceea ce îmi plăcea. într-o zi, a venit la mine și mi-a zis: «Medicii mi au spus că o să mori dacă mai continui să bei, iar eu nu pot să stau și să văd cum te distrugi și cum vii acasă beată în fiecare seară, așa că te părăsesc.» Am fost șocată. Nu puteam să cred că risc să pierd unul dintre cei mai buni tipi pe care i-am întîlnit vreodată. Așa că a trebuit să fac o alegere: alcoolul sau el. L-am ales pe el", mărturisește vedeta. Totuși, încercarea de a renunța la alcool s-a dovedit a fi o experiență foarte dură pentru Mary. „Nu a fost ușor. Am căzut în ispită de cîteva ori. Dar Dumnezeu a trimis un bărbat foarte special în viața mea pentru a mă salva. El este motivul pentru care spun in melodiile mele că bărbații buni există. Multă vreme, am crezut că nu este așa“, a spus solista. Mary este convinsă că, de data aceasta, a găsit bărbatul potrivit pentru ea și de-abia așteaptă să devină „doamna Issacs“. Despre proiectul de nuntă, vedeta spus: „Va fi o ceremonie restrînsă și intimă, doar pentru noi și familia mea. Nimic din fastul de la Hollywood. Oamenii vor auzi pur și simplu că ne am căsătorit.“ Totuși, o celebritate va fi nelipsită: Elton John. „El este unul dintre cei mai adevărați oameni pe care îi cunosc. Are o inimă atât de minunată. Este atât de generos și mi-a cumpărat atât de multe lucruri minunate de-a lungul anilor, însă, dintre toate lucrurile pe care mi le-a dat, cel mai minunat a fost un pian Yamaha negru, ca dar de casă nouă. Am exersat la el tot timpul și acum pot să cînt trei piese ale lui Stevie Wonders, a spus Mary. Deși lucrurile parcă au intrat in cele din urmă pe un drum bun, solista recunoaște că mai are mult pînă a-și găsi pacea perfectă. „încă mă mai lupt cu trecutul, cu multă tristețe și minte, încerc totuși să mă eliberez, însă nu este ușor", a precizat vedeta. Ultimul album al lui Mary 1 Life, „Love and Life“, a fost deja lansat.__________________________________________