Gazeta de Sud, decembrie 2004 (Anul 10, nr. 2973-2998)

2004-12-01 / nr. 2973

GAZETA de SUd, Miercuri, 1 decembrie 2004 2 MAGAZIN Heidi Klum vrea să facă un copil cu iubitul ei Seal Modelul Heidi Klum le-a mărturisit prietenilor că își dorește foarte mult să conceapă un copil cu iubitul ei Seal, informează Ananova. Klum, de 31 de ani, de origine germană, are deja o fetiță de șapte luni cu italianul Flavio Briatore, directorul general al echipei de Formula 1 Renault, de 53 de ani. Dar cuplul s-a despărțit în timp ce Heidi era însărcinată. Modelul a început apoi o legătură amoroasă cu Seal, care se poartă ca un adevărat tată cu micuța Leni, informează cotidianul The Sun. Heidi, care a semnat recent un contract de doi pentru a face publicitate companiei McDonald's, este foarte impresionată de modul în care actualul ei iubit se poartă cu fetița. Modelul își dorește ca interpretul, de 41 de ani, al cărui nume adevărat este Leathenry Samuel, să fie tatăl celui de-al doilea copil al său. Perechea a mărturisit prietenilor că vor să conceapă un copil cît se poate de repede. Un apropiat al cuplului a declarat: „Seal este incredibil de drăguț. Ar fi un tată minunat“. Heidi Klum își dorește ca Seal să fie tatăl celui de-al doilea copil al său David Beckham le-a dăruit copiilor săi un parc de distracții de 170.000 de euro David Beckham (foto) și soția sa Victoria le-au făcut cadou celor doi băieței ai lor un parc de distracții în valoare de 170.000 de euro. După cum informează agenția italiană de presă Adakronos, lucrările de construcție ale ineditului loc de joacă au început deja de trei săptămîni, astfel că Brooklyn, de cinci, și Romeo, de doi ani, vor avea ocazia să își „desfacă“ darul chiar în ziua de Crăciun. Terenul de joacă se întinde pe o suprafață de 30 de metri pătrați, și căpitanul naționalei Angliei a decis să îl construiască în incinta luxoasei sale proprietăți „Beckingham Palace“ în Hertfordshire. Potrivit tabloidului Daily Mail, în parc va fi construită un fel de fortăreață de lemn cu două etaje, cu diverse turnuri și un pod pentru trecerea unui trenuleț. Bineînțeles că din parcul de distracții nu vor lipsi un tobogan în spirale și diferite leagăne. Și pentru ca micuții Beckham și prietenii lor să se poată distra chiar și atunci cînd soarele a apus, grijulii părinți au decis să instaleze în parc și o instalație de iluminare. Japonezii preferă să stea în fața computerului decît să facă sex Accesul facil la pornografie prin intermediul internetului și lipsa de informații în materie de sex au dus la scăderea considerabilă a vînzărilor de prezervative în Japonia în ultimele două decenii. Vînzarea de prezervative a scăzut de la 737 de milioane în 1980, la 419 milioane în 2003, a anunțat cel mai mare producător de mijloace de contracepție masculină Okamoto, facînd referire la un raport al Ministerului Sănătății. Grație ultimelor tehnologii, niponii pot rămîne conectați toată noapte la internet fără să plătească nici un fel de taxe suplimentare. Din această cauză, ei nu se mai desprind din fața calculatorului și nici nu mai fac sex; în plus, cei care totuși întrețin relații sexuale nu mai folosesc prezervative. Purtătorul de cuvînt al companiei Okamoto s-a plîns și de faptul că în școli nu sînt suficiente ore de educație sexuală, astfel că mulți elevi învață despre sex uitîndu-se la poze și filme pornografice. Acestea oferă însă o impresie greșită, deoarece aici nu se văd nici un fel de prezervative. Colin Farrell petrece din greu pentru a putea dormi Actorul Colin Farrell (foto) consideră că are un motiv întemeiat pentru participarea sa constantă la petreceri, susținînd că îl ajută să doarmă, informează site-ul female fist. Vedeta din pelicula „Cabina telefonică“ spune că îi place să petreacă pentru că este irlandez și altfel nu ar putea dormi. „După o zi lungă de lucru nu pot merge acasă, să mă bag în pat și să privesc la «Prietenii tăi», să comand o pizza și să adorm. Aceste metode nu sunt pentru mine. Nu pot să dorm mult. Funcționez cu foarte puțin somn. Așa am fost dintotdeauna“, a afirmat actorul. GAZETA DE SUD ÎȚI PLĂTEȘTE ÎNTREȚINEREA! Completează cît mai multe taloane și vino cu ele la redacție sau trimite-le prin poștă, pînă la 17 decembrie. Adresa noastră: GAZETA de SUD, str. Cîmpia Islaz, nr. 97A, 200420, Craiova, Dolj. Trei familii vor beneficia de plata întreținerii pe luna noiembrie, în urma tragerii la sorți ce va avea loc pe 19 decembrie. fTfiel«C.W^|«E CONCURS^mapiÎppF] | Nume Prenume -------------------------- ----------------------------------| Ocupație_____________________ B. I.________________________________ _ Adresă_______________________________________________________________ _ VÎrstĂ________________________ Telefon-------------1___________________ Gazeta de Sud angajează DISTRIBUITORI abonamente în zona: _ O BRAZDA Solicitanții trebuie să aibă domiciliul în zona. Relații la Departamentul Difuzare, str. Alpia Islaz 97A (Tipografia de Sud) Polițiștii cer ajutorul divinității pentru a scăpa de infractori Polițiștii din orășelul britanic Bournemouth au cerut preoților să se roage pentru ca nivelul infracționalității să mai scadă. După cum informează Yahoo!News, șeful poliției, Bob Boulton, a lansat acest apel inedit, după ce a citit un articol publicat recent de presa britanică cu privire la eficacitatea și puterea rugăciunilor adresate divinității; în prezent, 15 biserici din Bournemouth au decis să dedice 40 de zile de rugăciuni pentru a le da o mină de ajutor polițiștilor, în lupta împotriva infracționalității, numărul crimelor crescînd în ultima perioadă cu 17 la sută, iar cel al afacerilor cu droguri cu 21 la sută. Apogeul perioadei de rugăciuni dedicate poliției va fi atins săptămîna viitoare, cînd va avea loc un maraton de 24 de ore de invocări divine continue la Biserica St. Andrew. „Aceasta este doar o altă metodă de a implica o parte a comunității, mai ales pe cei care frecventează biserica, în lupta împotriva infracționalității“, a declarat Boulton. Graham Roberts, preot la biserica St. Andrew, s-a declarat optimist în legătură cu eficacitatea acestei inițiative și speră că rugăciunile vor fi de folos. „Problemele din acest oraș sunt grave, însă sunt ferm convins că rugăciunile le pot face să mai dispară“, a spus clericul. Godzilla a primit o stea pe Bulevardul Celebrităților Hollywoodul a aniversat 50 de ani de la debutul pe marile ecrane a celebrului monstru Godzilla, pe care l-a onorat cu o stea pe Bulevadrul Celebrităților, informează site-ul abc.net.au. Sute de admiratori au luat parte la această ceremonie, alături de invitatul special Shogo Tomiyama, producătorul filmului „Godzilla Final Wars“. Cineastul le-a mulțumit fanilor din America de Nord și a declarat că, în ciuda faptului că „Godzilla Final Wars“ reprezintă sfîrșitul existenței monstrului, „acesta va fi readus la viață pe viitor de alți producători“. Reptila preistorică se va alătura unor personaje celebre precum Mickey Mouse, Bugs Bunny și Woody Woodpecker, care au primit deja o stea pe Bulevardul Celebrităților. Versiunea originală a acestui film a fost realizată la nouă ani după terminarea celui de-al doilea război mondial. Hollywoodul a aniversat 50 de ani de la debutul pe marile ecrane a celebrului monstru Godzilla Un australian vrea să trăiască trei săptămîni ca un porc Un activist pentru drepturile animalelor din Australia și a propus să trăiască exact ca un porc timp de trei săptămîni. După cum informează Yahoo!News, Ralph Hahnheuser i-a provocat pe toți porcarii dornici de un astfel de experiment, să îl lase să locuiască într-o cocină timp de trei săptămîni. Hahnheuser, de la organizația Animal Liberation din sudul Australiei, vrea să atragă atenția asupra condițiilor de viață ale porcinelor. După cele trei săptămîni, australianul se așteaptă să se aleagă cu leziuni ale pielii sau cu pneumonie, la fel ca mulți porci care locuiesc în cocine insalubre, „însă eu voi avea șansa să fiu supravegheat în mod regulat și daca situația devine de nesuportat, eu pot să renunț“, a declarat Hahnheuser cotidianului Herald Su, adăugind: „Cel mai bun lucru la care se poate aștepta un porc este eventual un glonț în cap“. Australianul a povestit că a văzut adăposturi de animale care măsurau chiar și doi metri în lungime, însă aveau o lățime de maximum 60 de centimetri, porcii neavînd spațiu unde să se miște. „Asta nu este ceva ce-am făcut pentru că așa mi-a venit mie. Scopul meu este de a atrage atenția asupra condițiilor în care trăiesc porcii. Nu există scuze pentru faptul că aceștia nu au fiu sau un loc mai bun unde să doarmă“. Din păcate australianul nu are prea multe șanse să își pună în practică prea curînd experimentul, pentru că pînă în acest moment nici un porcar nu s-a oferit să îl găzduiască. Catherine Zeta Jones intenționează să cumpere un club de fotbal Actrița Catherine Zeta Jones intenționează să cumpere un club de fotbal aflat în vecinătatea casei ei din Țara Galilor, intormea^f h^db^g.conu ^ ^ ^ ^ nia cîteva scene din următorul ei film. Președintele clubului este unchiul lui Zeta Jones, Rovert. Clubul este situat cht Ar păstra echipa în familie și are destui bani pentru a o întreține amul loc în clasamentul primei divizii a campionatului de fotbal din Țara Galilor. Un umorist columbian va spune glume timp de 65 de ore Umoristul columbian Jose Ordonez va încerca să stabilească un nou record mondial spunînd glume timp de 65 de ore în cadrul unei emisiuni de radio, între 3 și 6 decembrie, au informat promotorii acestui program. Potrivit site-ului spaniol efe. es., umoristul se va odihni numai trei minute pe oră. Aceasta este a șaptea încercare a lui Ordonez de a doborî vechiul record; în anul 1993 columbianul a spus glume timp de 24 de ore; în 1994 a ajuns la 26 de ore și cu altă ocazie la 36 de ore; în 1996 a ajuns la 50 de ore; în 1997 la 60 de ore, iar în 1999 a ajuns la 62 de ore; în urmă cu cîteva luni, umoristul a participat la reality-showul „Insula celebrităților“, care a fost realizat în Republica Dominicană. Pamela Anderson ar putea avea un nou iubit Pamela Anderson (foto) ar putea avea o legătură amoroasă cu actorul Stephen Dorff, deoarece actrița a fost văzută părăsind casa lui Dorff din Malibu, California. Fostul star din pelicula „Baywatch“, de 37 de ani, avea părul răvășit cînd a ieșit din casa lui Dorff, a declarat o sursă pentru cotidianul The New York Post. „Era evident că tocmai se dăduse jos din pat. Ea purta cizme pînă la genunchi, jambiere negre, un jerseu și ochelari de soare de culoare închisă, aceeași vestimentație pe care o purtase cu o seară înainte. Părea să fi avut o noapte grea“, a declarat aceeași sursă. Dorff, de 31 de ani, care a interpretat rolul fostului component al formației Beatles, Stuart Sutcliffe, în pelicula din 1994 intitulată „Backbeat“, sau protagonistul filmelor „Blade“ și „Blood and Wine“, a avut relații amoroase cu modelele Rhea Durham și May Anderson. Reprezentanții actorilor nu au făcut nici un fel de comentariu cu privire la aceste afirmații. Un prieten al lui Dorff a declarat că cei doi sunt „prieteni de ani buni“, dar nu a putut spune dacă starurile au devenit între timp iubiți. Anderson are doi copii cu Tommy Lee, fostul toboșar al formației Mötley Crue. ■ Pagină realizată cu știri furnizate de Agenția Click News Alcoolul și celularele, o combinație periculoasă Un operator de telefonie mobilă din Australia oferă abonaților săi posibilitatea ca, înainte de a ieși seara în oraș, să creeze o „listă neagră“ cu numere de telefon, pentru a reduce astfel riscul unor apeluri nocturne jenante și nelalocul lor. După cum informează Reuters.it, un sondaj efectuat de Virgin Mobile pe un eșantion de 409 persoane a scos în evidență faptul că 95 dintre abonați încep să dea telefoane atunci cînd sunt într-o avansată stare de ebrietate. Dintre acestea, 30 la sută dintre apeluri sunt făcute către foști parteneri, 19 la sută actualilor parteneri și 36 la sută altor persoane, printre care și proprii șefi. Studiul a mai scos în evidență faptul că 55 la sută dintre respondenți au obiceiul să își verifice telefonul a doua zi, la prima oră, pentru a-și aduce aminte pe cine au apelat în momentele cînd erau ceva mai amețiți, în timp ce doar opt la sută spun că primul lucru pe care îl fac după o noapte de beție este să ia o pastilă pentru dureri de cap.