Gazeta de Sud, mai 2006 (Anul 12, nr. 3406-3431)

2006-05-22 / nr. 3423

i SPORT Gala profesionistă de box „Noaptea Campionilor - Ardă Brăila 2 “ . Tănăsie a făcut spectacol Meciul dintre pugilistul craiovean și francezul de origine marocană Nordine Barmou a fost superb, „Pantera“ impunându-se la puncte, cu 2-1. Daniel BISTRICEANU Gala profesionistă de box „Noaptea Campionilor Arde Brăila 2“ s-a desfășurat vineri seară, în Sala Sporturilor din orașul de la Dunăre, în prezența a peste 2.000 de spectatori. Acest eveniment, în cadrul căruia s-au disputat șase meciuri, a fost organizat de Federația Română de Box împreună cu promotorul Eduard Irimia. Cel mai spectaculos meci al galei de la Brăila a fost cel dintre craioveanul Sorin Tănăsie, campion al României la categoria cocoș, și francezul de origine marocană Nordine,Barmon, fost campion în Hexagon. „Pantera“ Tănăsie a câștigat la puncte, cu 2-1, după o luptă superbă din partea ambilor combatanți. Barmon a încercat să-și valorifice alenja superioară, însă Tănăsie a replicat de fiecare dată și a fost la un pas de a-l face KO pe francez în repriza a treia, când l-a surprins cu un croșeu: în ultima repriză, pugilistul craiovean a părut epuizat fizic, însă a reușit să ducă meciul la bun sfârșit, înregistrând a noua victorie la profesioniști. Să remarcăm că Barmon l-a înlocuit pe compatriotul său Franck Gorjux, desemnat inițial ca adversar al lui Tănăsie. Viorel Simion a debutat la profesioniști în cadrul galei de la Brăila și-a făcut debutul la profesioniști Viorel Simion, multiplu campion național de amatori, medaliat cu bronz la CM 2005. Simion l-a învins la puncte, în patru reprize, pe bulgarul Nikolai Mihailov. „Puteam să mă pregătesc pentru Jocurile Olimpice de la Beijing, dar vreau să fac carieră și la profesionism. Nu am mai boxat de nouă luni și acest lucru s-a văzut în meciul cu bulgarul. Mă bucur însă că mi-am trecut în cont prima victorie în circuitul profesionist“, a spus Viorel Simion la finalul meciului cu Nikolai Mihailov. Iată rezultatele complete înregistrate vineri seară, la „Noaptea Campionilor Arde Brăila 2“, cat. 57 kg; Viorel Simion b.p. 4 reprize Nikolai Mihailov (Bulgaria); cat. 86 kg: Lucian Bot b.p.p. 4 reprize Jose Rodrigues (Portugalia); cat. 66 kg: Cristian Hodorogea b. KO tehnic repriza 1 Mahdi Seyed Mirhosseini (Iran); cat. 53 kg, Sorin Tănăsie b.p. 6 reprize Nordine Barmou (Franța); cat. 57,5 kg (pană) - titlul național: Waldemar Cucereanu b.p. 8 reprize Gheorghe Ghiompirică; cat. 61,2 kg, feminin: Dana David b.p. 4 reprize ^Eunice Miranda (Portugalia). Tănăsie (dreapta) a făcut un meci foarte bun Handbal Sorin Toacsen arde gazul la Ploiești Cu câteva luni în urmă, Sorin Toacsen (37 de ani) anunța în premieră prin intermediul GdS că vrea să se întoarcă în România și că i-ar plăcea să își încheie cariera la clubul la care s-a consacrat, Universitatea Craiova. Mai mult, la vremea respectivă au existat și discuții preliminarii cu persoanele aflate la acel moment în conducerea Clubului Sportiv Universitatea, dar în cele din urmă lucrurile au luat o întorsătură nefericită. Pentru că gruparea olteană nu și-a rezolvat problemele financiare, echipele de jocuri sportive fiind în prag de desființare, Toacsen a decis să meargă la Uztel Ploiești. „Pe 3 iunie am terminat cu Franța. Mă întorc acasă, pentru că România este casa mea. Am semnat un contract de joc pe doi ani cu Uztel Ploiești, unde voi fi jucător și antrenor secund, iar obiectivul echipei este calificarea într-o cupă europeană“, a anunțat portarul oltean. .. Speranța moare ultima . Toacsen și-a exprimat însă regretul că nu a ajuns la Craiova, așa cum își propusese. „Din păcate, discuțiile de astă-iarnă nu au avut nici un fel de finalitate. Ce se întâmplă acum la Craiova este incredibil. Sportul craiovean a ajuns într-un punct mort. Practic, mai jos ca acum nu are unde să se ducă. Fără oameni interesați să ajute sportul, fără bani și fără Sala Polivalentă, sportul craiovean a ajuns bătaie de joc. Eu sper însă că până la urmă se va găsi cineva care să redreseze situația, dar mai ales sper să mai apuc să joc un meci oficial în noua Sală Polivalentă pe care autoritățile craiovene se laudă de multă vreme că o vor reconstrui“, a mai spus Sorin Toacsen. (S.C.) După etapa de sâmbătă, în Divizia D doljeană disputa pentru promovare s-a clarificat: în urma victoriilor obținute în deplasare, Gaz Metan Podari (17 puncte) și CFR Petrolul Craiova (15 puncte) vor continua în doi lupta pentru accederea în Divizia C, în timp ce Avântul Ișalnița și Progresul Băilești, rămase cu câte zece puncte, s-au îndepărtat de obiectiv. „Găzarii“ au făcut scor la Ișalnița, iar în runda viitoare, prima din retur, vor juca pe „Depou“ cu CFR, meci care poate consfinți promovata. Iată rezultatele etapei de sâmbătă: play-off: Progresul Băilești - CFR Petrolul Craiova 0-1, Avântul Ișalnița - Gaz Metan Podari 1-4; play-out: Viitorul Brădești - Progresul Segarcea 5-1; locuri de clasament: ASF Mârșani - Fulgerul Mârșani 1-0, Recolta Ostroveni - UT Dăbuleni 2-2, Dunărea Bechet și Standard Șimnicul de Sus au stat. (M.A.) Energoconstrucția Craiova a fost învinsă la Deva de lidera clasamentului, FC CIP, în etapa a 7-a a play-off-ului Diviziei A de futsal. Gazdele s-au impus cu 6-4 după un joc echilibrat, în care oltenii nu au jucat deloc rău. „Cu trei minute înainte de final era 5-4, iar noi presam pentru a egala. Am fost surprinși pe contraatac, s-a făcut 6-4, după care adversarii au ținut cât au putut de minge“, a explicat antrenorul Vali Nistoran. Pentru Energo au marcat Pantelimon, Chiliman (2) și Chivu, la Deva mai evoluând Bizan, Florescu, Mihalache, Mirea, Răduț și Bugălă. Deși au pierdut, craiovenii se mențin pe locul trei în clasament, cu 12 puncte,cu patru mai multe decât Silvanul Reșița, învinsă cu 5-2 la Odorheiu Secuiesc, și cu cinci față de Mühlbach Sebeș, care urma ieri după-amiază să joace la Constanța. (Ma. Divizia D - Dolj Luptă în doi pentru promovare Energo a pierdut la Deva Futsal, Divizia A - play-off -------------------•