Gazeta de Sud, mai 2006 (Anul 12, nr. 3406-3431)

2006-05-04 / nr. 3408

GAZETA de SUD Joi, 4 mai 2006 SPORT Jocul de la Vaslui este important, dar nu decisiv Finala retrogradării Dacă meciul cu Steaua de aseară nu conta decât în planul imaginii pentru „panduri“, jocul de la Vaslui este important pentru existența celor două echipe în primul eșalon. Cristi PEPTAN Partida cu moldovenii lui Porumboiu este considerată de olteni o adevărată finală a evitării retrogradării care, cu siguranță, va avea un cuvânt greu de spus în ierarhia finală, dar nu desir. „Pandurii“ evoluează cu tim c, sunt incapabili să dea o pasă de doi metri pe teren propriu, însă promit un joc bun la Vaslui, unde presiunea este mai mare pe umerii gazdelor. Ungureanu vede o finală în meciul de la Vaslui, dar o finală care nu dă automat verdictul retrogradării. „Meciul de la Vaslui poate fi considerat o finală de evitare a retrogradării, însă eu am spus că retrogradatele ar putea să se știe abia în ultima etapă“, a afirmat Ungureanu. Puțini dintre jucătorii echipei Pandurii mai cred cu adevărat în salvarea de la retrogradare, deși matematic șanse există, iar aportul fotbaliștilor la materializarea acestora este decisiv. Poate că Divizia A este o pălărie prea mare pentru jucătorii lui Nae Ungureanu, dar aceștia au ocazia săîi salveze onorabil, pe final de campionat, un palmares în care deocamdată stă scris, promovarea echipei Pandurii în Divizia A. „Roșu“ stă și el la mâna fotbaliștilor săi și le cere acestora să se dispenseze de trac pentru că valoarea lor nu este corespunzătoare locului actual din clasament. „De ce să nu aibă moral băieții? La urma urmei este șansa lor. Nu numai pe mine mă va afecta această retrogradare, ci și pe ei. Va fi o pată neagră în palmaresul lor individual. Acum depinde de cum se mobilizează, cum reușesc să treacă peste acest trac, încă este un trac la echipă și lipsă de încredere în forțele proprii, dar eu spun că nu avem un lot chiar de locul pe care-l ocupăm“, a declarat Ungureanu. Ruta: „Vom juca 11 contra 13“ Dacă tehnicianul „pandurilor“ nu se teme de un arbitraj ostil la Vaslui, jucătorii săi nu au mare încredere în „fluierași“. „Nu mi-e teamă de un arbitraj ostil la Vaslui pentru că mai ostil decât a fost cel cu Jiul Petroșani nu poate fi“, susține „Roșu“, dezamăgit de prestația lui Aurelian Simion. De origine vasluian, Cornel Buta crede că Pandurii va juca în inferioritate numerică în Moldova. „Eu consider că vom juca 11 contra 13, dacă luăm în considerare și arbitrii, și publicul pe care o să-l aibă Vasluiul. Cred că arbitrii o să-i ajute foarte mult“, a afirmat Buta. „La Vaslui am stat până la 12 ani. Nu mă leagă de Vaslui decât părinții mei, care sunt însă din județ, nu din oraș. Nu știu cum voi fi primit pentru că eu nu am jucat niciodată acolo, ci la Brașov, București și Târgu Jiu. La Vaslui n-am avut nici o treabă cu fotbalul“, a adăugat Buta. Ungureanu are încredere în jucătorii pe care îi antrenează CCD Gorj a schimbat liderul Sadu, în frunte Comisia de Competiții și Disciplină (CCD) a AJF Gorj a hotărât ca rezultatul jocului din cadrul etapei a 22-a, Rostrama Târgu Jiu - Parângul Sadu 4-3, să fie omologat cu 0-3, deoarece gazdele au folosit un fotbalist în stare de suspendare. Constantin Cotoi își ispășise etapa de suspendare cu o rundă în urmă, însă clubul Rostramo nu a plătit și amenda de 300.000 de lei cu care fusese penalizat jucătorul. Pe lângă pierderea meciului, CCC a mai sancționat clubul Rostramo cu o amendă de 5.000.000 de lei vechi pentru folosire frauduloasă de jucător în stare de suspendare. Astfel, Parângul Sadu a revenit în fruntea clasamentului, devansând Petrolul Țicleni cu două puncte. (C.P.) Divizia D - Dolj Atac la promovare în restanțele etapei a 29-a, jucate marți după-amiază, s-au înregistrat rezultatele: Dunărea Bechet - Unirea Leamna 4-0, Recolta Ostroveni - Viitorul Brădești 0-0, Fulgenul Mârșani - UT Dăbuleni 2-0. Prima etapă a noii competiții se va desfășura după următorul program: play-off: Avântul Ișalnița - Progresul Băilești, Gaz Metan Podari - CFR Petrolul; locuri de clasament: Fulgerul Mârșani - Dunărea Bechet, UT Dăbuleni - Standard Șimnic; ASF Mârșani și Recolta Ostroveni vor sta; play-out: Vii toml Brădești - Unirea Leamna, Progresul Segarcea - Vânătorul play-out în afara competiției. Desa. (M.A.) . ~ HiHI ~ IHM M • Fortuna Craiova s-a retras din campionat în tur și toate rezultatele i-au fost anulate. • ASO Filiași a fost exclusă din campionat în retur și pierde toate meciurile pe care le mai avea de disputat cu 3-0. O dată cu disputarea ultimelor partide restante din prima ligă doljeană de fotbal s-a pus punct campionatului regulat. De sâmbătă, va începe o nouă luptă, cea mai importantă fiind aceea pentru promovarea în Divizia C, în care sunt angrenate patru echipe, Avântul Ișalnița, Gaz Metan Podari, CFR Petrolul Craiova și Progresul Băilești, în afară de turneul play-off, se va mai disputa unul pentru clasament, în care vor intra formațiile de pe locurile 5-10, și unul în urma căruia se va stabili echipa care va retrograda alături de Unirea Leamna, aceasta din urmă evoluând în Brigăzile de arbitri ale etapei a 26-a a Diviziei A pandurii, fluierată de Corpodean Cel mai important meci al „pandurilor“ lui Nae Ungureanu, cel de sâmbătă, de la Vaslui, capii?) în lupta pentru evitarea retrogradării, va fi condus la centru de Sorin Corpodean, acesta urmând să fie ajutat la cele două tușe de bucureștenii Nicolae Maradin și Adrian Vidan. Partida SC Vaslui - Pandurii Târgu Jiu va începe la ora 18.00 și va fi transmisă de Telesport. Iată și celelalte brigăzi de arbitri care vor oficia în etapa a 26- a a Diviziei A: mâine: CFR Cluj - FCM Bacău (ora 18.00, Telesport, V. Sandu - C. Fecioru, D. Bărgăoanu); sâmbătă: Jiul - Dinamo (ora 17.00, TVR 2; S. Colțescu -I. Popa, D. Burloiu), Gloria - Steaua (ora 18.00, Național TV; I. Setea - A. Onița, P. Gheba), FC Național - Poli Timișoara (ora 20.30, Antena 1; M. Salomir - E. Dumitrescu, H. Bochiș); duminică: FC Argeș - Oțelul (ora 17.00, Telesport; A. Constantin -I. Radu, D. Mudura), Sportul .- Poli Iași (ora 18.00, Național TV; O. Trandu - C. Avram, S. Caia), Rapid - Farul (ora 20.30, TVR 1; A. Heleșteanu - M. Savantoiu și Buză BW Sgl»), rasaurrtoapiu (M.A.) 121 Cupa României, faza județeană Barcelona, eliminată Marți după-amiază s-au disputat partidele din cadrul sferturilor de finală ale Cupei României, faza județeană Dolj. Cu o singură excepție, echipele calificate în semifinale au reușit victorii categorice. Gaz Metan Podari s-a impus cu 4-0 în meciul de la Gângiova cu Jiul, AS Prometeu Armata II a surclasat pe teren propriu pe Progresul Segarcea cu scorul de 6-1, în timp ce CFR Petrolul Craiova a învins 1.cu .jj-Q ,pg. JJpițeg • Jioipea Mare. Cel mai dramatic meci a avut loc la Leamija, unde CS Barcelona, finalista ediției trecute, când evolua sub titulatura de „Cavalerii Fluierului“, a întâlnit Progresul Băilești. După 90 de minute, scorul a fost egal, 4-4, băileștenii mergând în semifinale grație golului de 5-4 reușit de Eugen Tapangiu în minutul 116, în penultimul act al competiției, programat pe 17 mai, AS Prometeu Craiova va întâlni pe Gaz Metan Podari, \j jar Progresul Băilești pe CFR Pe traiul. (M.A.) »