Gazeta de Sud, iunie 2006 (Anul 12, nr. 3432-3457)

2006-06-06 / nr. 3436

GAZETA de SdiD Marti, 6 iunie 2006 SPORT Divizia A, etapa a 30-a • Programul etapei (mâine, ora 17.00): CFR Cluj - Farul, Sportul Gloria, Jiul - Rapid (Antena 1), SC Vaslui - Steaua Pandurii Târgu Jiu are șanse infime să se salveze de la retrogradare în ultima etapă, fiind greu de crezut că echipa lui Ungureanu poate recupera avantajul de opt goluri al Jiului Petroșani. Cristi PEPTAN Cu toate că Pandurii este ca și retrogradată, președintele Marin Condescu îți menține optimismul: „Pandurii va juca și la anul în Divizia A!“. Condescu a făcut o vizită la vestiare înaintea jocului cu Poli Timișoara și le-a comunicat fotbaliștilor că gruparea gorjeană va evolua tot în primul eșalon. Pentru a-l impresiona pe tehnician, aceștia l-au dăruit pe gazon mai mult ca niciodată cu speranța că mai prind un loc pe lista lui Ungureanu. „Nu putem face o selecție din jucătorii pe care-i avem. Deja eu mi-am făcut o părere despre fotbaliștii actuali în situația în care voi rămâne la echipă“, le-a transmis „Roșu“ după joc fotbaliștilor care își probaseră caracterul și valoarea în partidele precedente. Prima variantă de salvare a „pandurilor“ ar fi cea bazată pe rezultate, oltenii să învingă la Galați și Jiul să piardă cu Rapid, în această situație, ambele formații ar acumula același număr de puncte, departajarea urmând să se facă la golaveraj, deoarece ambele partide directe s-au încheiat cu același rezultat, 1-1. înaintea ultimei etape, Jiul Petroșani are un golaveraj „-14“, iar Pandurii are „-22“, deci oltenii trebuie să recupereze diferența de opt goluri, probabilitatea ca lucrul acesta să se întâmple fiind de domeniul fantasticului. FC Național și Jiul riscă să-și piardă licența A doua variantă și cea mai plauzibilă ar fi ca una dintre divizionarele A să nu primească licență pentru sezonul viitor. Trei cluburi riscă să-și piardă licența, FC Național, Sportul Studențesc și Jiul Petroșani, după ce șeful Direcției Licențe și Afilieri din cadrul FRF a constatat unele vicii de procedură neconforme cu regulile din Manualul de licențiere. Cel mai mari șanse să nu obțină licența o are clubul FC Național, care nu a prelungit contractul de închiriere cu BNR pentru folosirea bazei sportive din Cotroceni. Aceștia intenționau, conform documentelor de la dosar, să evolueze la Urziceni sezonul viitor, dar nu au și acordul celorlalte divizionare A, obligatoriu pentru „bancari“ deoarece sediul social al clubului este în București. De asemenea, Jiul Petroșani are de plătit la stat o datorie de 30 de miliarde de lei și, dacă finanțatorul Alin Simota nu face dovada plății până pe 8 iunie, echipa din Valea Jiului riscă retrogradarea. Prin tribunele stadionului „Municipal“ s-a vehiculat intens o fuziune a „pandurilor“ cu nou-promovata Liberty Salonta, o țintă pentru comercianții de locuri în primul eșalon, știindu-se faptul că gruparea bihoreană nu a primit licență, însă președintele Marin Condescu exclude această variantă. Bogoi: „O să fim în Divizia A!“ Autorul golului doi din jocul cu Poli Timișoara, Adi Bogoi, are încredere în Condescu și este convins că Pandurii va juca în Divizia A, deși este ca și retrogradată din punct de vedere al rezultatelor. „Am câștigat în fața unei echipe cu jucători valoroși în componență. Motivația noastră a fost să bucurăm publicul. Avem șanse mici, dar până nu se termină, noi credem în salvare. Eu cred că o să fim în Divizia A“, a spus Bogoi. Căpitanul Vintilescu așteaptă să se convingă dacă a avut sau nu dreptate Condescu. „Din păcate, a venit prea târziu victoria asta, am făcut cum face românul, ne trezim la spartul târgului. Am crezut tot timpul în ce a spus domnul Condescu, să mai așteptăm un pic să ne convingem cu toții. Am crezut și în noi în salvare. Dacă nu credeam ne luam gențile și plecam. Din păcate, nu am reușit mai mult“, a declarat Vintilescu. Condescu crede că echipa sa va evolua tot în primul eșalon Pandurii se văd tot în A Pandurii (în alb) nu se consideră încă la pământ Miza pe tineri la Galați Tehnicianul Nicolae Unguranu nu mai crede în varianta salvării, dorind să se impună la Galați pentru a-și îmbunătăți palmaresul personal în Divizia A. Probabil, cu Oțelul, portarul Ijlindaru va primi credit în fața gafeurului Pustinjakovic, „Roșu“ intenționând să folosească o echipă întinerită. „Ne mai așteaptă o etapă miercuri, care ne prinde descoperiți din punct de vedere al lotului pentru că avem foarte mulți jucători accidentați. Mergem cu o echipă de perspectivă la Galați, îi felicit pe jucătorii care au intrat sâmbătă în teren și au dat dovadă că se poate mai mult cu ei decât cu ceilalți. Meciul de la Galați are pentru mine importanță personală, pentru că Oțelul a câștigat multe jocuri în deplasare, dar a dat și multe puncte acasă. Cred că s-ar putea să-l folosesc pe Pândaru la Galați“, a afirmat Ungureanu. (C.P.) Divizia D - Gorj Campioana se decide la baraj Parângul Sadu s-a impus la Câlnic cu scorul de 1 -0 prin golul lui Iordache (‘44) și și-a asigurat prezența în barajul pentru stabilirea câștigătoarei campionatului județean Gorj. Petrolul Țicleni și Parângul Sadu au încheiat sezonul la egalitate de puncte, 77, AJF Gorj stabilind ca acestea să fie departajate printr-un meci de baraj, care va avea loc vineri, de la ora 18.00, pe stadionul „Municipal“ din Târgu Jiu. Au retrogradat în onoare Rostramo Târgu Jiu și Viitorul Cătunele, echipele care s-au retras din campionat în urmă cu câteva etape. Universitatea Târgu Jiu și Recolta Bălești nu s-au prezentat în ultima etapă, disputându-se doar patru din cele șase jocuri programate. Iată rezultatele etapei a 30-a: Petrolul Țicleni - Viitorul Cătunele 3- 0, AS Stejari - Dinamo Stănești 4- 2, Universitatea Târgu Jiu - AS Drăguțești 0-3, Dumbrava Câlnic - Parângul Sadu 0-1, Vulturii Fărcășești - Rostrama Târgu Jiu 3-0, Unirea Dragotești - Știința Peștișani 5-1, Energetica Tismana - Viitorul Negomir 3-2, Știința Turburea - Recolta Bălești 3-0. (C.P.) Fotbalistele gorjene au pierdut și titlul Mereu pe locul doi Fotbalistele de la Pandurii Târgu Jiu au pierdut finala campionatului național, fiind învinse cu scorul de 2-0, după prelungiri, de Clujana Cluj. Ardelencele au deschis scorul în minutul 110, prin Lușan, și l-au majorat cinci minute mai târziu, prin Sârghe. Echipa pregătită de Cornel Tigveanu a terminat meciul cu trei jucătoare mai puțin pe teren, Laura Rus și Andreea Cojocaru fiind eliminate, în timp ce Elena Pavel a suferit o fractură la brațul drept și a fost transportată cu ambulanța la Spitalul de Urgență Floreasca. Pandurii Târgu Jiu a obținut astfel titlul de vicecampioană națională pentru al doilea an consecutiv, după ce, cu câteva zile înainte, Al,— pierduse pe teren propriu și finala Cupei României. (C.P.) r __........... tarne Tavonie pentru toti, oricând * Iltifel tarife Orange in orice rețea 50% reducere în rețea abonament gratuit 4 luni 25 de minute naționale, lunar, pe viață 20% reducere la apelurile în orice rețea Siemens A70 Siemens AX72 Sony Ericsson J2201 USD29 C261 Sony 149 USD USD 1