Gazeta de Sud, februarie 2008 (Anul 14, nr. 3941-3965)

2008-02-29 / nr. 3965

GAZETA de SED Vifieri, 29 februarie 2008 Lucian Bute își ară centura Americanul William Joppy a făcut declarații războinice, dar Bute a promis că îi va răspunde în ring și speră să câștige meciul înainte de limită, printr-un KO. Partida va începe la ora 4.45 (ora României) și va fi transmisă doar de Radio România Actualități. I Daniela MITROS Campionul mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, Lucian Bute, își va apăra în această noapte titlul, la Montreal, în fata americanului"William ;:;l ;< , ■ [UNK] [UNK] [UNK]". Ils's Joppy, de 37 de ani, care între 1996 și 2001 a deținut centura WBA, întâlnirea, care va avea 12 reprize, se anunță foarte spectaculoasă, dar în România nu va fi transmisă de nici o televiziune, din cauza sumei foarte mari cerute de Interbox, clubul care organizează gala. Românii interesați de meci vor putea asculta în direct la Radio România Actualități, de la ora 4.45, transmisiunea disputei dintre Bute și Joppy. Interbox, clubul la care este legitimat gălățeanul, a declarat că a vândut până în prezent peste 12.000 de bilete, estimându-se că vor fi 14.000 de spectatori la ora partidei. „Centura rămâne la Montreal“ Boxerul american William Joppy a declarat la conferință de presă că se află într-o formă fizică deosebită Și dă îi'vă lua'fotbaliflii? dih dintâi.'.'.Ști'u'li aștept de la Bute. Am vizionat casetele ultimelor sale șase meciuri. Este mare, are o alonjă foarte bună, lovește excelent, dar știu ce trebuie să fac ca să îl pun în dificultate. Bute nu a întâlnit până acum un adversar de calibrul meu. Voi învinge și îi voi lua titlul mondial“, a punctat Joppy. Bute a fost ponderat în declarații: „îi voi răspunde în ring. Centura va rămâne la Montreal“. Pugilistul gălățean va fi susținut în meciul cu Joppy și de oameni din lumea fotbalului, portarul lui Dinamo, Bogdan Lobonț, care i-a făcut cadou o pereche de mănuși, și chiar președintele FRF, Mircea Sandu, care i-a oferit lui Lucian o minge de fotbal și l-a invitat să fie prezent la Campionatul European de fotbal din luna iunie, pentru a-i susține pe tricolori. Pe 19 octombrie 2007, Lucian Bute cucerea centura IBF la categoria mijlocie, în fața columbianului Alejandro Berrio. Lucian Bute trebuie să rămână numărul unu SPORT — 113 —Imm.« IMSUI I .1 Handbal (f). Liga Campionilor Chimistele au plecat ieri în cea mai lungă deplasare, cu gândul la cele două puncte. ]| Andi NICULESCU Handbalistele de la Oltchim au plecat din Râmnicu Vâlcea ieri la prânz, în cea mai lungă deplasare posibilă din Liga Campionilor. Adina Meiroșu și compania au avut avion la ora 17:00 pe ruta București - Frankfurt și au făcut o escală lungă în Germania. Campioanele României au parcurs peste 5.000 de kilometri și au ajuns în această dimineață la Samara, localitate de unde au fost preluate de un autocar al clubului Lada și transportate la baza sportivă a formației ruse. Partida dintre Lada To gliatti și Oltchim Râmnicu Vâlcea, crucială pentru accederea în faza semifinalelor, va avea loc mâine, de la ora 17.00 (ora României), și va fi transmisă în direct la televizor pe Sport.ro. Meciul va fi arbitrat de o brigadă slovenă formată din Tomo Vodopivec și Robert Krasna, observator EHF fiind letonul Valerijs Jaskins. Manea mai stă o tură Oltchim nu o va putea folosi nici în meciul de la Togliatti pe Oana Manea, aceasta absentând și în deplasarea de la Győr. Potrivit zvonurilor, tehnicianul Gheorghe Tadici l-a pus pe pivotul chimist la un program drastic de antrenamente și la o cură de slăbire, și speră ca Oana să dea jos câteva kilograme până la partidele decisive de la Râmnicu Vâlcea cu FC Nürnberg și ETO Gyor. „Bine că am fost inspirați și am adus-o la Râmnicu Vâlcea pe Raluca Ivan. Dacă nu o transferam, stăteam acum numai intr-un pivot“, a spus Gheorghe Tadici. Maier rămâne pe podiumul golgheterelor Extrema echipei din Râmnicu Vâlcea, Ramona Maier Farcău, rămâne pe poziția a treia în topul golgheterelor din Liga Campionilor și după disputa de la Gyor. Fosta atletă are la activ 72 de goluri. Pe primele două poziții se află unguroaicele Timea Toth (Hypo Viena), cu 84 de goluri, respectiv Anita Gorbitz (ETO Gyor), cu 80 de reușite. Pe locul 15 al ierarhiei se află alte două chimiste, Adina Meiroșu și Ionela Gâlcă Stanca, ambele cu 45 de goluri. Au zburat spre Togliatti Handbal (m). Divizia A, seria B Un nou eșec în fața liderului * . Handbaliștii de la CS Universitatea Craiova au fost învinși miercuri, pentru a treia oară în acest sezon, de liderul CS HCM Pitești, la o diferență mare de scor, 35-18 (17-7). Partida, contând pentru etapa a cincea din turul II al Diviziei A, s-a disputat la Pitești, cu patru zile înainte de programarea inițială, la cererea argeșenilor, care în weekend au sala ocupată. Antrenorul principal al oltenilor, Paul Stuparu, nu a putut să folosească în meciul de la Pitești doi titulari, Cordescu și Mincan, ambii cu probleme medicale. Stuparu a spus: „Chiar și cu cei doi nu puteam evita înfrângerea. Piteștiul are o echipă foarte puternică, în pauza competițională a învins Dinamo în cadrul turneului desfășurat la Târgu Jiu. Ei au planuri mari pentru Liga Națională, pentru că vor promova cu siguranță. Cât despre jocul echipei mele, nu am cuvinte să explic ce s-a întâmplat“. CS HC V Pitești, echipă antrenată de craioveanul Titel Răduță, mai are în lot doi jucători care în trecut au evoluat pentru Craiova, portarul Grigore Albiei și Florin Șoancă. Pentru CS Universitatea au evoluat: Păun, Trancă - portari, Șerban (5 goluri), Dodon (3), Pascu (2), Mărgineanu (2), R. Mihai (1), Nițu (1), Cristea (1), Târnă (1), Năstase (1) și Bârlogeanu (1) - jucători de câmp. Chiar și în urma eșecului de la Pitești, jucătorii craioveni se mențin pe poziția a treia în clasament, la cinci puncte în fața ocupantei locului patru, în etapa viitoare, programată pe 9 martie, CSU Craiova va juca pe teren propriu cu Petrolul Teleajen Ploiești, apoi campionatul va fi întrerupt până pe 30 martie. Daniela MITROI Baschet. Divizia A BC Râmnicu Vâlcea a cedat în întâlnirea de la Cluj, din etapa a 19-a, cu scorul de 88-73. Chiar dacă echipa pregătită de Cristi Achim a jucat foarte bine, încă o dată vâlcenii au demonstrat că nu pot sta în picioare 40 de minute. Oltenii au început în forță partida cu Mobitelco, iar în minutul doi conduceau cu 9-0. La finalul primului sfert, tabela indica 20-16 pentru Vâlcea. La jumătatea celui de al doilea s-a înregistrat cea mai mare diferență de scor, Vâlcea conducând pe „U“ Cluj cu 30-18, datorită și aruncărilor de trei puncte reușite de Silviu Lupusavei. Până la pauză, clujenii au reușit să reducă din handicap, scor 33-42. în sfertul al treilea, ardelenii au început să atace mai mult decât o făcuseră până în acel moment, iar apărarea lor a fost mult mai stabilă: în numai două minute, clujenii s-au apropiat la cinci puncte (40-45), ca la finalul sfertului trei tabela să arate Se- Só. Ultimele zece minute au aparținut gazdelor (32-17), care s-au impus cu scorul general de 88-73. După jocul pierdut în etapa a 19-a, BC Râmnicu Vâlcea rămâne ultima din clasament cu 15 înfrângeri. Cei mai buni marcatori au fost Le Var Seals, cu 16 puncte, de la Cluj, iar de la Vâlcea s-a remarcat din nou Silviu Lupusavei, cu 23 de puncte. Dacă BC Vâlcea și-a mai trecut un eșec în cont, fetele de la CET Govora au câștigat întâlnirea din Sala „Traian“, cu 92-81, în fața „universitarelor“ de la Oradea. Adi STROESCU BC Vâlcea a pierdut, CET a bătut Firul de cupru deschide poarta către întreaga lume Nu vă gândiți la comerț cu metale scumpe. Firul de cupru trebuie lăsat la locul lui - în rețeaua Romtelecom - acolo unde deja a învățat lucruri noi. Nu vă curentează, dar vă pune la curent cu lumea și cu locurile unde se fac banii astăzi - fie că se întâmplă în orașul vostru sau la 5.000 de kilometri distanță, în ultima vreme a devenit foarte clar pentru toată lumea că serviciile oferite de Romtelecom nu mai înseamnă doar voce. Romtelecom oferă astăzi servicii complete de comunicații, voce, date și televiziune. Majoritatea sunt cunoscute - telefonie sau internet, rețele virtuale private sau hosting de date și aplicații - însă despre altele, comunitatea de business din Craiova a putut afla mai multe cu ocazia unei prezentări susținute de reprezentanții și partenerii companiei Romtelecom, Alcatel-Lucent, Cisco, Cosmote, IBM, Microsoft, Oracle și Tadiran Telecom. Un sfert de milion de companii românești au ales calitatea Romtelecom Serviciile oferite de Romtelecom pentru companiile din România susțin atât dezvoltarea afacerilor, cât și reducerea costurilor de operare pentru clienți. Lucrul acesta este dovedit de aproximativ 250.000 de companii, de mărimi diferite, de la IMM-uri la mari corporații, care folosesc deja serviciile Romtelecom. în oferta de business a Romtelecom se numără acum servicii ca ADSL, IP Fix, VPN, Cyberhost. Calitatea și siguranța oferite de serviciile de date sunt validate de faptul că 80 % dintre băncile care operează pe piața din România au ales VPN de la Romtelecom, iar zona bancară este printre cele mai exigente, dacă nu cel mai exigent sector economic. Pentru a putea trata clienții companii cât mai bine posibil, Romtelecom a înființat un departament special ce servește numai clienții persoane juridice. “în cursul anului trecut a fost creată o divizie dedicată exclusiv companiilor pentru a satisface cât mai bine nevoile acestora. De atunci am început să oferim servicii atractive precum tariful unic, care le permite să facă economii de până la 40% sau tarife reduse pentru convorbirile internaționale. Această nouă abordare a stârnit interesul companiilor, astfel că, pentru ca acestea să primească cele mai bune informații de care au nevoie, următorul pas logic a fost să creăm și un call center dedicat acestora. în acest fel clienții primesc răspunsuri profesioniste și economisesc timp prețios," spune Vasile Voicu, Director Coordonator - Direcția Managementul Produsului, Segment Business Romtelecom. Pentru a arăta cât sunt de importanți, clienții companii au, începând cu luna octombrie a anului trecut, un call-center dedicat, unde timpul de răspuns este de mai puțin de 20 secunde. Clienții companii mai beneficiază și de contracte de tip SLA (Service Level Agreement) pentru serviciile de voce, ceea ce garantează o dată în plus calitatea serviciilor Romtelecom. Clienții pot alege serviciile de comunicații care li se potrivesc Pentru prima oară pe piața de comunicații din România, Romtelecom oferă clienților săi companii centrale telefonice, telefoane de secretariat și alte echipamente și servicii de telecomunicații la contractarea unui serviciu de telefonie fixă oferit de Romtelecom pentru o perioadă de cel puțin 2 ani. Clienții au la dispoziție 4 pachete de echipamente care includ între 2 și 6 linii telefonice sau trunchiuri și 1 aparat telefonic de secretariat performant. De asemenea, au posibilitatea să folosească linii de interior, să își instaleze un aparat fax, să țină teleconferințe în 3, să vizualizeze numerele apelanților, să extindă numărul de linii telefonice (în funcție de modelul centralei). Pentru fiecare dintre liniile telefonice sau trunchiuri se percepe un abonament lunar, a cărui valoare începe de la 10 euro/lună fără TVA. Companiile pot opta pentru un tarif unic pentru apelurile naționale și locale în rețeaua Romtelecom, indiferent de zi și de intervalul orar. Tariful unic este de 0,027 euro/minut (fără TVA) și este oferit ca parte din abonamentele “Tarif Unic", disponibile până la jumătatea lunii aprilie. Până la data de 31 mai 2008, clienții business Romtelecom care contractează serviciul Clear Channel nu vor plăti adițional pentru instalarea serviciului, indiferent de perioada contractului care poate varia între 1 și 3 ani, precum și de alte importante avantaje, în funcție de durata acestuia. Clear Channel este un serviciu de transmisii de date, bazat pe tehnologie MPLS (Multi-Protocol Label Switching), punct la punct, între două sedii ale aceleiași companii, combinând fiabilitatea serviciului tradițional linie închiriată cu flexibilitatea unui serviciu Ethernet. Acesta reprezintă o soluție optimă pentru clienții mari, corporate și firmele mici și mijlocii de a optimiza cheltuielile legate de infrastructură, prin menținerea unui nivel ridicat al calității transmisiei de date. Serviciul asigură tansfer continuu de date la viteze egale, de la 192 Kbps la 2 Mbps, pentru videoconferință IP, schimb de documente, distribuire acces Internet, acces la aplicații tip client-server sau servicii informaționale (bănci de date stocate pe serverul central etc.), teleworking. Lansarea unei oferte comune în parteneriat cu Cosmote, care va adăuga și servicii de comunicații mobile ofertei Romtelecom, va mări atractivitatea operatorilor în rândul clienților care își doresc servicii complete de comunicare din partea unui singur operator. Partenerii Romtelecom completează gama serviciilor oferite companiilor Alcatel participă la parteneriat cu echipamente care fac posibilă, de exemplu, oferta de comunicații de afaceri Corporate Mobility Manager. Aceeași companie va demonstra o varietate de echipamente de birou, între care modemuri ADSL de ultimă generație. . Cisco aduce soluția Unified Communications, pentru comunicații de tip Internet Protocol. Cosmote prezintă serviciul CUC (Closed Users Group - Grup închis de Utilizatori) prin care oferă companiilor care achiziționează mai multe numere, cartele SIM, tarife reduse între membrii grupului și către alți utilizatori. Tadiran propune sistemul IPX Office, care integrează toate căile de comunicații ale unei companii, de la GSM și până la rețele LAN. IBM aduce conceptul de Blade Center, o structură de servere care se poate extinde în siguranță odată cu dezvoltarea afacerii. Oracle vine cu o soluție de gestiune a relațiilor cu clienții (CRM) adaptată cerințelor de creștere ale companiilor românești, împreună cu IBM, aceeași companie va demonstra eficacitatea soluțiilor sale de planificare a resurselor companiei (ERP). vasile voicu Director coordonator iar Microsoft și Romtelecom aduc avantajele unui sistem de mesagerie Business Class peste Microsoft Exchange, care integrează Direcția Managementul Produsului - segment Business nu doar o funcție de email puternică, ci asigură servicii precum calendare partajate ale angajaților, liste de discuții sau videoconferință. Companiile din pof îmbunăiă Business Class