Gazeta de Sud, octombrie 2011 (Anul 17, nr. 5056-5081)

2011-10-01 / nr. 5056

EVENIMENT Q Sâmbătă - Duminică, 1 - 2 octombrie 2011 • Gazeta de Sud SPORT. PAGINA U MECI TARE PENTRU VOLEIBALIȘTII CRAIOVENI LA DEBUT împact violent între două tiruri Patru persoane au fost rănite vineri dimineață, după ce două tiruri s-au tamponat violent pe Centura de Nord a Craiovei, unul dintre ele acroșând apoi o autoutilitară Dacia care circula regulamentar. Potrivit reprezentanților IPJ Dolj, vineri, în jurul orei 9.00, Liviu Lungu, de 38 de ani, din orașul Filiași, în timp ce conducea un tir pe DN 65F (Centura de Nord a Craiovei - n.r.), dinspre Slatina către Craiova, la kilometrul 6, a lovit un indicator rutier de pe partea dreaptă a drumului. După aceea, șoferul a tras stânga de volan, a intrat pe contrasens și a lovit lateral alt tir, care venea din sens opus și era condus de Ilie Filip, de 59 de ani, din București. în urma impactului violent dintre cele două autovehicule, tirul condus de Filip s-a răsturnat, iar celălalt a mai rulat aproximativ 30 de de metri, după care a lovit autoutilitara Dacia condusă de Dan Rusu, de 44 de ani, din Craiova, în urma accidentului dintre cele trei autovehicule, Liviu Lungu și trei pasageri din Dacia - Nelu Merișanu, Marin Gheorghe și Aristică Strepăianu - au suferit leziuni care nu le-au pus viața în pericol. Polițiștii de la Rutieră care au făcut cercetările la fața locului au stabilit că vinovat de producerea accidentului este Lungu, care a pierdut controlul direcției tirului pe care îl conducea din cauza neatenției. Tânărul șofer este cercetat acum pentru comiterea infracțiunii de vătămare corporală din culpă. Circulația rutieră în zonă a fost închisă aproximativ o oră, cât timp polițiștii au făcut măsurători, apoi traficul a fost deviat pe o singură bandă până când tirurile au fost scoase de pe carosabil. ♦ Aldezir Marin *-*nul între trumi s-a răsturnat în urma accidentului FOTO: Claudiu Tudor Simulare de accident pe trecerea de pietoni o tânără care încerca să traverseze strada Calea București din Craiova, vineri, pe trecerea de pietoni din zona blocului S200, a fost lovită de un autoturism BMW, care nu i-a acordat prioritate. Șoferul a sărit imediat din mașină și a sunat la 112 pentru a anunța accidentul, după care mai mulți voluntari ai Crucii Roșii i-au acordat primul ajutor tinerei rănite. La câteva minute după producerea accidentului, la fața locului a ajuns o ambulanță și mai multe echipaje ale polițiștilor de la Rutieră. Victima a fost transportată la Spitalul de Urgență Craiova, unde i-au fost acordate îngrijiri medicale, iar polițiștii au început cercetările pentru a stabili cine a fost vinovat de producerea accidentului. Nu a fost vorba însă de un accident real, ci de o simulare pusă la cale de reprezentanții IPJ Dolj și voluntarii Crucii Roșii, în cadrul campaniei naționale „Săptămâna prevenirii criminalității". Polițiștii de la Biroul Rutier au precizat că simularea a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere provocate de șoferii care nu acordă prioritate petrecerea de pietoni. „Am încercat să tragem un semnal de alarmă și să implementăm un comportament responsabil și preventiv tuturor participanților la traficul rutier, pentru evitarea producerii unor tragedii", a declarat inspector Alin Apostol, din cadrul Biroului Rutier Craiova. ♦ Aldezir Marin ) Micleștii au speriat Texasul Patru romi din Craiova, toți din familia Miclescu, sunt căutați de autoritățile din orașul Houston, statul american Texas, fiind acuzați că, pe 4 septembrie, au furat dintr-un magazin lingouri și bijuterii din aur în valoare de aproximativ 1,6 milioane de dolari. Potrivit houstonpress.com, poliția locală din Houston a comunicat că romii au fost identificați ca fiind Ion Miclescu, Ileana Miclescu, Mirela Miclescu și Constantin Miclescu. Aceștia ar fi avut alți trei complici în momentul furtului. Site-ul abclocal.go.com scrie că pe 4 septembrie, șapte persoane au intrat în magazinul de bijuterii Bana Jewels la puțin timp după ce acesta s-a deschis. După vizionarea imaginilor surprinse de camerele de supraveghere, anchetatorii au stabilit că în timp ce atenția vânzătorilor era distrasă, o femeie, care a fost identificată ca fiind Ileana Miclescu, a trecut pe sub tejghea, a luat mai multe obiecte de valoare dintr-un seif deschis și le-a pus într-o geantă. După aceea, unul dintre complici a apăsat butonul de deschidere a ușilor și femeia a ieșit din magazin. Valoarea lingourilor și bijuteriilor furate a fost estimată la 1,6 milioane de dolari. Presa din SUA a mai scris că patronul unui magazin din apropiere, care a văzut înregistrările camerelor de supraveghere, a observat că romii erau îmbrăcați cu haine furate din magazinul său în urmă cu trei săptămâni. EVZ.ro a consemnat că romii locuiesc în cartierul craiovean Fața Luncii, însă polițiștii doljeni au precizat că până în prezent autoritățile americane nu au cerut date despre cei patru membri ai familiei Miclescu. • Aldeziz Marin A murit după ce a petrecut de ziua vârstnicilor Trupul neînsuflețit al unui bărbat a fost găsit vineri dimineață, în apele râului Jiu, în apropierea localului unde a avut loc balul persoanelor de vârsta a treia. Aurel Floroiu avea 54 de ani și era din Târgu Jiu, în buzunarul de la pantalonii săi, polițiștii au găsit invitația la balul organizat de primărie. Un trecător a observat cadavrul: „Am venit să alerg pe insuliță și am observat în apă ceva ciudat. M-am dus la un domn care lucrează pe șantier. Acesta l-a anunțat pe un altul care lucra pe un utilaj. Ne-am dat seama că este vorba despre un om și am sunat la poliție“. Pompierii militari au scos trupul neînsuflețit din apele Jiului. Oamenii legii cred că bărbatul a vrut să își facă nevoile pe malul insuliței, s-a dezechilibrat și a căzut în apă. Aproximativ 800 de pensionari au petrecut joi seară pe Insulița de pe Jiu, cu ocazia „Zilei Internaționale a Persoanelor Vârstnice". ♦ Mihaela Floroiu Locul unde a fost găsit decedat bărbatul de 54 de ani Fih aela Floroiu (sjtAOUiojdojnv)