Gazeta de Sud, noiembrie 2012 (Anul 18, nr. 5383-5408)

2012-11-01 / nr. 5383

CREȘTE ȘOMAJUL ÎN EUROPA Rata șomajului în zona euro a ajuns la 11,6% în septembrie, față de 11,5% în luna precedentă, pentru care cifra a fost revizuită în creștere, potrivit datelor publicate ieri de Oficiul European pentru Statistici Eurostat. Incendiu la o conductă de gaze din Craiovița Nouă Aldezir Marin aldezir.marin.gds.ro Pompierii din cadrul ISU Dolj au fost solicitați ieri dupăamiază să intervină pentru stingerea unui incendiu izbucnit la o conductă de gaze fisurată, care alimentează blocul 175C din cartierul Craiovița Nouă. Reprezentanții ISU Dolj au precizat că incendiul, care nu s-a soldat cu victime, a fost lichidat fără probleme. Au fost afectate însă fațada blocului și ferestrele unui apartament de la parter. Pompierii doljeni au mai precizat că urmează să stabilească motivele izbucnirii incendiului și că vor asigura zona până ce se va încheia intervenția angajaților Distrigaz Sud, în urma sistării alimentării cu gaze naturale în zona respectivă, au fost afectați aproximativ 1.300 de clienți casnici și non-casnici din cartierul Craiovița Nouă. Conform unui comunicat al Distrigaz Sud, remis redacției, alimentarea cu gaze naturale urma să fie reluată aseară în jurul orei 20.00. Lucrări pentru siguranța dumneavoastră! Incendiul a fost lichidat fără probleme Bătut și încătușat în postul de poliție Un bărbat din Mehedinți a fost bătut de un echipaj al poliției care fusese solicitat să intervină la un conflict izbucnit duminică noapte la petrecerea unui botez, în comuna Malovăț. Pentru că nu a vrut să își spună datele personale, oamenii legii i-au pus cătușele și după ce l-au băgat cu forța în postul de poliție, l-au bătut până l-a luat ambulanța. Polițiștii agresivi au acum un dosar penal la Parchetul din Drobeta Turnu Severin. Constantin Negrescu (foto), din localitatea 23 August, se distra la botezul unei nepoate, lucru care i-a deranjat însă pe câțiva petrecăreți, care au sunat la 112. Polițiștii de la Postul de Poliție Izvorul Bârzii și-au depășit însă atribuțiile și au vrut să-i dea bărbatului o lecție. Mehedințeanul acuză doi polițiști de la Izvorul Bârzii și un jandarm că, după ce i-au pus cătușele, i-au rupt hainele și l-au târât prin noroi. „Eu eram la botezul unei nepoate și mă distram, cum se face la petreceri. Nu contest că poate am deranjat pe careva de la masă, dar nu am jignit pe nimeni și nu am făcut scandal. Cineva a sunat la 112 și au venit doi polițiști și un jandarm ca să mă ia la secție. E drept că eu nu am vrut să le dau buletinul și că le-am spus că nu am nimic de declarat și să mă lase în pace, dar ei au recurs la violență, mi-au pus cătușele și m-au dus cu forța la postul din Izvorul Bârzii. Acolo, unul dintre polițiști, pe care îl cunosc, îl cheamă Alin, m-a bătut și m-a târât pe jos. Mi-a dat în cap, mi-a dat la coaste și îmi zicea că mă liniștește el pe mine", a declarat Constantin Negrescu, victima agresiunilor. Din secția de poliție, victima a ajuns la spital, unde a primit îngrijiri medicale. „Am primit la Urgență un bărbat în vârstă de 44 de ani, care prezenta o contuzie de pavilion auricular și contuzie palpebrală stângă, pe care ne-a spus că le-a suferit în urma unei agresiuni fizice. Pacientul a fost externat în stare bună", a declarat Minodora Pădureanu, medic în cadrul Spitalului Județean Drobeta Turnu Severin. Bărbatul este acum decis să meargă în instanță ca să-și apere drepturile, chiar dacă are de plătit o amendă de 1.500 de lei pentru că s-a distrat la botezul nepoatei. „Pe 29.10.2012, în jurul orei 21.30, ofițerul de serviciu a fost sesizat prin 112 cu privire la faptul că pe raza localității 23 August, comuna Malovăț, are loc un conflict spontan provocat de o rudă a apelantului. La fața locului s-a deplasat echipa operativă a Secției nr. 1 Poliție Rurală Izvorul Bârzii, care din verificările efectuate a stabilit că aspectele sesizate se confirmă, conflictul fiind provocat de Constantin N., de 44 de ani, din aceeași localitate, întrucât la vederea polițiștilor bărbatul a devenit recalcitrant, adresând injurii atât oamenilor legii, cât și altor persoane prezente la fața locului, conform procedurii, acesta a fost invitat la secția de poliție în vederea identificării și luării măsurilor legale. Persoana în cauză a refuzat să-i însoțească pe polițiști, fapt pentru care s-a procedat la imobilizarea acestuia, fiind condus la sediul secției de poliție, unde a fost identificat și sancționat conform Legii nr. 61/91 R, cu amendă în cuantum de 1.500 de lei, întrucât acesta a afirmat că a fost agresat de către unul dintre polițiști, conducerea inspectoratului a dispus efectuarea unei anchete interne pentru a se verifica modul în care au acționat polițiștii, precum și dacă măsurile luate sunt în conformitate cu legea. Totodată, datorită aspectelor sesizate de către persoana în cauză, dosarul a fost înaintat Parchetului de pe lângă Tribunalul Mehedinți, competent în a efectua cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunii de purtare abuzivă, faptă prevăzută și pedepsită de art. 250 Cod Penal", a declarat Nicolae Lohan, purtător de cuvânt în cadrul IPJ Mehedinți. Polițiștii care l-au agresat pe bărbatul de 44 de ani sunt cercetați acum pentru purtare abuzivă. Alin Ghidulescu HemoroiziP Film AnaleP NOI SUNTEM SPECIfultril»^, de care ai nevoie! fără operație și fără internare! REDUCERE ti B fi consultat valabil până la 1&TI 2012 Tratament Winors DOCTOR! B'Răni Cronice