Gazeta de Sud, mai 2017 (Anul 23, nr. 6719-6740)

2017-05-04 / nr. 6721

V'n OUe*' Cotidianul oltenilor de pretutindeni Director: Adrian VOINEA Joi, 4 mai 2017* Nr. 6721 • 20 pagini • 1,5 lei • www.gds.ro Marcajele rutiere de pe Calea București devin invizibile Strada Calea București din Craiova începe să aibă probleme cu marcajele rutiere, care sunt din ce în ce mai greu de zărit de participanții la trafic. Drumul a fost modernizat cu fonduri europene și recepționat în aprilie 2016, în aceeași perioadă fiind trasate și multe dintre marcajele care acum s-au șters. Municipalitatea susține că situația este cunoscută și că se va interveni în curând pentru împrospătarea vopselei. FOTO: Marian Alipie __________________________________________________FOTO: Claudiu Tudor Oseminte umane, găsite într-un coșciug la marginea Craiovei Descoperire macabră la marginea municipiului Craiova, pe un câmp din spatele Complexului de agrement Water Park. Doi craioveni au observat, ieri după-amiază, un coșciug aruncat într-o grămadă de gunoi. Când s-au apropiat, au văzut și mai multe oseminte, cel mai probabil ale unei persoane decedate de mai mulți ani. în aceeași zonă erau împrăștiate candele, coroane de flori, dar și resturile altor sicrie. Una dintre persoanele care a făcut macabra descoperire a precizat pentru GPS că este vorba de un lucru „incalificabil“. „Am descoperit un sicriu în care se aflau oseminte umane. Este un lucru pe care nu îl înțelegem, unul incalificabil pentru orașul nostru, un sacrilegiu. Este o zonă în care sunt depozitate ilegal toate deșeurile din cimitire“, a precizat unul dintre bărbații care a descoperit sicriul. Sesizați despre această descoperire, reprezentanții IPJ Dolj au trimis la fața locului un echipaj de polițiști de la Secția 6, care, la rândul lor, au cerut sprijinul ofițerilor criminaliști. în urma anchetei deschise de polițiștii deljeni urmează să se stabilească exact cum a ajuns coșciugul în acea zonă, dar și cine este persoana decedată. Aldezir Marin