Gazeta de Sud, septembrie 2018 (Anul 24, nr. 7052-7071)

2018-09-03 / nr. 7052

LOCAL Luni, 3 septembrie 2018. Gazeta de Sud* LOTO 6/49 45.43,28,14,18,4 NOROC 1220294 NOROC PLUS 394805 705485 Când va funcționa aerul condiționat din Sala Polivalentă gclurile disputate în această vară în Sala Polivalentă din Craiova s-au dovedit un chin pentru sportivi și spectatori, din cauza nefuncționării instalației de climatizare. Chiar la ultima partidă internațională, cea a naționalei masculine de volei a României, jucătorii și spectatorii s-au simțit ca într-o saună, la un moment dat organizatorii fiind nevoiți să deschidă toate ușile de acces în sală pentru un strop de răcoare. Tricolorii conduși de craioveanul Dan Pascu au învins Finlanda cu scorul de 3-1 și au obținut calificarea la Campionatul European după o pauză de 23 de ani, în ciuda căldurii excesive în care au evoluat. Problema cu sistemul de climatizare al sălii datează de anul trecut, dar a mai fost ridicată o dată în ședința ordinară de Consiliu Local de joia trecută de către Adriana Ungureanu, consilier local din partea PNL. „Când rezolvați problema cu aerul condiționat din Sala Polivalentă? Bieții sportivi erau desfigurați la ultimul meci din sală din cauza căldurii, erau deshidratați de tot, s-a jucat cu ușile deschise, tot să se mai facă puțin curent. De trei ani o tot țineți așa și nu rezolvați problema climatizării! în felul acesta ne batem joc de sportivi, de toată lumea“, a spus Ungureanu, suporteră înfocată a sporturilor de sală. Primarul Craiovei, Mihail Genoiu, a explicat că trebuie un alt sistem de climatizare, deoarece cel actual nu mai poate fi reparat. „Cu aerul condiționat de la Polivalentă este, dacă vreți, o problemă precum cea legată de gazonul de pe «Oblemenco». Sistemul de climatizare s-a defectat după ceva timp și am stabilit să se dea drumul la licitația de achiziție a unor echipamente noi. Problema este că aerul condiționat nu mai poate fi reparat, ci trebuie înlocuit tot sistemul. Am dispus să ne îndreptăm însă și împotriva firmei care a asigurat mentenanța“, a spus Genoiu. „Sper să avem un sistem de climatizare funcțional până la primul meci internațional din Sala Polivalentă“, a adăugat edilul. LICITAȚIA PENTRU ECHIPAMENTE, LANSATĂ ȘI ANULATĂ Primăria Craiova a lansat pe 15 septembrie 2017 o procedură de achiziție publică a unor echipamente necesare instalației de climatizare din Sala Polivalentă stabilită în urma unei expertize teljnice făcute anterior. „întrucât s-au constatat probleme “Tehnice legate de funcționarea chilierelor și a centralelor de tratare a aerului, componente ale instalației de climatizare a Sălii Polivalente, s-a realizat o expertiză tehnică privind instalația de climatizare chiller, în baza raportului de expertiză, soluția pentru asigurarea condițiiilor optime de desfășurare a activităților în incintă este înlocuirea componentelor defecte și asigurarea protecției acestora. Astfel, produsele care fac obiectul achiziției trebuie să acopere caracteristicile echipamentelor aflate în circuit și care s-au defectat. Acestea trebuie să fie identice sau echivalente, dar să se integreze funcțional în ansamblul existent, astfel încât să nu fie perturbată exploatarea“, se explica în sfimnțul,.de participare imbricat de primărie în.’ Sisemul Electronic de Achiziții Pudice. Tot aici erau trecute și echipamentele necesare: compresoare pentru chiliere - 4 bucăți; servomotoare vană cu 3 căi - 2 bucăți; servomotor clapetă aero bucată; protecție sensibilă (releu numeric de protecție) pentru fiecare compresor și un set de descărcători 0,4 KW. Licitația era pentru achiziția cu montaj a acestor echipamente, valoarea estimată fiind de 604.355 de lei, fără TVA. Procedura a fost până la urmă anulată, pentru că la data limită de depunere a ofertelor (20 octombrie 2017) nu a existat niciun ofertant înscris. Primăria Craiova a prevăzut în anul următor, în bugetul de venituri și cheltuieli pe 2018, o sumă pentru „achiziție cu montaj elemente instalație climatizare Sala Polivalentă", respectiv 812.000 de lei, dar aerul condiționat din sală a rămas încă nefuncțional. Marian Apipie PUBLI REPORTA) Cadouri*Dulciuri*Flori marca Journal Cafe „Arta este efortul necontenit de a concura frumusețea florilor“, spunea Marc Chagall. Dacă vrei să pășești intr-un loc în care arta definește totul, Journal Cafe este acesta. Situat în centrul Craiovei, vizavi de Muzeul de Artă, Journal Cafe îți mângâie privirea cu flori și îți îmbată simțurile cu arome deosebite de cafea și ceai. Născut din pasiunea unor tinere pentru frumos și aducând un concept complet nou, Journal Cafe este, deopotrivă, oază de liniște, loc din care poți achiziționa cadouri pentru ființele dragi și, nu în ultimul rând, prilej de a întâlni specialiști care să te ajute să organizezi evenimente unice. Toate aceste trei elemente reunite într-un singur spațiu conferă originalitate. Este, de altfel, și ceea ce atrage, întrucât cu toții ne dorim să transformăm un moment oarecare într-unul memorabil: „însăși denumirea acestui loc denotă faptul că fiecare eveniment rămâne ca o amintire într-un jurnal. Ne-am gândit că nu poate fi nimic mai frumos decât un loc în care poți savura un sortiment special de ceai și te poți delecta privind vitrina de flori proaspete, destinate cadourilor și evenimentelor“, spune Inna Coară, administrator al Cadouri.Dulciuri.Flori. Ceea ce surprinde este nu numai produsul pe care îl consumați, ci și modul de prezentare a lui. Ceaiul, spre exemplu, este adus într-un ceainic transparent, în interiorul căruia se zărește o lumânare care arde pentru a-l menține cald. La final, veți primi un răvaș pe care să îl prindeți în colecția de amintiri de Journal Cafe. Dacă doriți să achiziționați un cadou, gama este diversificată. „Cadourile pornesc de la aranjamente cu flori proaspete, până la combinații cu prăjituri, macarons sau ciocolată belgiană. Avem, totodată, și o gamă de trandafiri criogenați, dar și produse cosmetice naturale aduse din Iordania. în oferta de cadouri există însă și rame foto, sticle de băuturi, dar și câteva sortimente de parfumuri“, a adăugat Inna Coară. In ceea ce privește organizarea evenimentului ideal din viața ta, fie că este vorba de o aniversare, de o nuntă sau un botez, specialiștii Journal Cafe acordă importanță tuturor detaliilor care fac diferența. „Oamenii pot degusta prăjiturile și pot face combinațiile pe care și le doresc pentru a ieși totul așa cum vor. Un aspect extrem de important este tema evenimentului, care poate fi legată de pasiunile lor. Am organizat, spre exemplu, o nuntă unde mireasa era pasionată de shopping, iar mirele de mașini și am făcut decorurile în concordanță cu hobby-urile lor. Mirii și invitații au fost fascinați de idee și cred că asta contează cel mai mult", spune Inna Coară. Dacă vrei să trăiești momente de liniște în tumultul orașului, să înveți să faci o artă din a dărui și un prilej de bucurie din a organiza un eveniment special din viața sa. Journal Cafe, situat pe str. Mihai Viteazul nr. 3, vizavi de Muzeul de Artă, este locul ideal pentru toate acestea. f 31 August - 06 Septembrie INSPIRE CINEMA Programul complet, bilete și rezervări. www.inspirecinema.ro K3QS6@S The Nun Avanpremiera IT S MOVIE TIME Slender Man Norm of the North 2 dublat (*) Alpha 3D The Spy Who Dumped Me ® Teen Titans Go! To the Movies dublat The Meg 3D is Mission: Impossible. Fallout 3D I» Incredibles 2 3D dublat Incredibles 2 dublat * Hotel Transylvania 3 3D dublat Gătește Onlințj Cumpără biletele online sau prin aplicația de mobil Filmul preferat este la un click distan