Gazeta de Sud, martie 2020 (Anul 26, nr. 7421-7442)

2020-03-02 / nr. 7421

LOCAL I Luni, 2 martie 2020. Gazeta de Sud LOTO 4/49 9,49,25,36,38,24 NOROC NOROC PLUS SUPER NOROC 5181142 947460 064188 A comandat un telefon Samsung și a primit o replică de iPhone Un craiovean a fost la un pas să fie înșelat de o persoană care vinde replici de telefoane Samsung și iPhone la prețuri ceva mai mici decât unele originale. Pe scurt, bărbatul a comandat pe internet un Samsung Galaxy S10+, vândut de o persoană din Brașov cu 2.100 de lei. A primit însă o replică de iPhone 11, care valorează cel mult 700 de lei. Bărbatul a depus o plângere la Secția 1 Poliție Craiova și încearcă să-și recupereze banii de la firma de curierat. Două zile mai târziu, coletul a sosit la Craiova, cu o firmă de curierat. Problema a fost că, în colet, cumpărătorul a găsit un iPhone 11, care era vândut de același Florin Dumitru cu suma de 2.800 de lei. Bănuind că este vorba de o greșeală, craioveanul l-a sunat pe vânzător și i-a explicat că i-a trimis un telefon mai scump decât cel comandat. Avea să afle că, de fapt, primise unul mult mai ieftin decât suma plătită. „Am discutat cu vânzătorul și mi-a explicat că a încurcat coletele. Am stabilit să-mi trimită telefonul Samsung prin curier, iar eu să îi returnez telefonul iPhone. Primul semn de întrebare a apărut a doua zi. Vânzătorul m-a sunat și m-a întrebat dacă am depus cumva o plângere la firma de curierat. Eu i-am spus că nu aveam de ce să depun o astfel de plângere, pentru că aveam o înțelegere“, a povestit craioveanul. VÂNZĂTORUL ȘI-A ÎNCHIS TELEFONUL Pe 27 februarie, craioveanul ar fi trebuit să primească pachetul cu telefonul Samsung. Acest lucru nu s-a întîmplat, așa că a încercat să discute cu vânzătorul. Nu a reușit, pentru că acesta nu a mai răspuns la telefon. Al doilea pas a fost să sune la firma de curierat. De acolo a aflat că nu avea nici un colet pe numele său. Mai mult decât atât, a aflat că vânzătorul făcuse o cerere pentru a primi mai repede suma de 2.100 de lei achitată de craiovean. Mai trebuie spus că vânzătorul a apelat la o firmă de curierat care nu oferă serviciul de verificare colet prin pix. Mai departe, bărbatul a cerut și obținut blocarea sumei de 2.100 de lei. Fiind aproape sigur că este victima unei înșelăciuni, craioveanul a hotărât să vadă ce telefon a primit. A găsit în cutie o replică de iPhone 11, care se vinde cu cel mult 700 de lei. DOSAR PENAL PENTRU COMITEREA INFRACȚIUNII DE ÎNȘELĂCIUNE Tot pe 27 februarie, craioveanul a mers la Secția 1 Poliție Craiova și a depus o plângere; în baza acestei plângeri, polițiștii craioveni au întocmit un dosar penal și încearcă să dea de urma vânzătorului. Adresa de la care a fost trimis coletul cu telefonul iPhone este una din București, nu din Brașov. Și tot pe 27 februarie, anunțul cu pricina a dispărut de pe pix. „La data de 27 februarie, polițiști din cadrul Secției 1 Poliție Craiova au fost sesizați de un bărbat de 38 de ani, din Craiova, cu privire la faptul că, în urma unei comenzi online, i-a fost livrat un telefon mai ieftin decât cel pe care îl comandase și pentru care plătise suma de 2.100 de lei; în cauză, polițiștii au deschis un dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de înșelăciune. Se fa, cercetări în vederea identificării și tragerii la răspundere a persoanei implicate în comiterea faptei“, au precizat reprezentanții IPJ Dolj. De asemenea, oamenii și-au dat craioveanului o dovadă necesară pentru restituirea sumei de 2.100 de lei de către firma de curierat. Până când vor lămuri polițiștii situația, replica de iPhone a rămas în custodia craioveanului. Aldeziz Marin Ofer spre vânzare Samsung Galaxy S10+, 128Gb, Black. Telefonul este sigilat, liber de rețea. Preț 2.100 de lei. Acest anunț, al unui anume Florin Dumitru din Brașov, l-a atras pe un craiovean de 38 de ani, care a și comandat telefonul. . Mă numesc Ion A. și de vreo 6-7 ani mă confruntam cu probleme ale prostatei. Deranjul cel mai mare era că trebuia să merg de 5-6 ori pe noapte să urinez , și de multe ori nici nu mai aveam ce, era doar acea senzație neplăcută că trebuia să urinez. De fiecare dată când mergeam la țară, la 170 km de Brașov trebuia să ne oprim de cel puțin 4 - 5 ori ca să urinez câțiva stropi. Ce să vă zic, era un adevărat calvar. Când am făcut analizele, doctorul urolog mi-a spus că am adenom de prostată. Anul trecut am făcut și o infecție urinară, mi s-a umflat un testicul de nici nu mă mai puteam atinge de pantaloni, durerea radia în sus pe canalele de la hernie. Fata mea, care întâmplător este și medic, mi-a recomandat Prostatan pentru înlăturarea simptomelor prostatei. Am început să iau 2 capsule în fiecare zi, iar în 3-4 săptămâni lucrurile au început să se schimbe. Noaptea mă trezeam mai rar și simțeam că mi se golea toată vezica. Acum am două luni și jumătate de tratament și e mult, mult mi bine. Mai merg la toaletă o dată pe la 2 noaptea și încă o dată dimineața când ma trezesc. Sunt foarte mulțumit de acest produs, o să-l urmez cel puțin 6 luni. Ion A., Brașov Prostatan conține o compoziție unică de extracte din plante precum: San Palmetto (palmierul pitic), semințe de dovleac, urzică, licopen și zinc, toate cu rol important în menținerea prostatei sănătoase. Extractul de palmier pitic este substanța activă din Prostatan ce are o puternică acțiune la nivelul prostatei, fiind prescris pentru adenomul de prostată. Palmierul pitic este recunoscut la nivel internațional pentru refacerea fluxului de urină, reducerea urinării nocturne și reducerea în volum a prostatei. Semințele de dovleac refac elasticitatea prostatei i și ajută în cazurile de incontinență urinară. Extractul de urzică reduce durerile la urinare, crește fluxul de urină și reduce urinarul nocturn. Formula este îmbunătățită cu licopen, unul din cei mai puternici antioxidanți din natură, are rol de protecție împotriva adenomului de prostată. Zincul, printre cele mai apreciate minerale din natură, are un rol important în prevenirea hipertrofiei prostatei și participă la funcționarea normală a acesteia. PROSTATĂ NORMALĂ PROSTATĂ MĂRITĂ Uretră •Rezultatele sunt strict individuale p pot varia de la persoană la persoană, opinate prezentate reprezintă strict părerea persoanei in cauză (identitatea fiecărei persoane a fost schimbată pentru protecția datelor personale) Fără Prostatan era să ajungă la cuțit" „Prostata mi-a dat primele semne pe la vârsta de 60 de ani. Mă treceam noaptea tot mai des pentru a merge la toaletă. Din cauza mea nici sofia nu se mai odihnea cum trebuie. Eu eram ăla care tot timpul trezeam pe toată lumea și plimbările mele. Am început tot felul de tratamente dar rezultatele erau destul de slabe. Deoarece lucrurile se tot înrăutățeau iar prostata mea creștea întruna ajungând cât o portocală, doctorul m-a propus pentru operație. Mie îmi e cam frică de cuțit așa că m-am pus pe căutat. Am citit despre Prostatan și am decis să-l încerc. Doamnele de la comenzi mi-au spus ca are o compoziție specială și că are rezultate remarcabile. Așa a fost, am rămas uimit de cât de repede și-a făcut efectul. Nu mai urmez atât de des iar volumul prostatei a început să scadă. Recomand acest produs tuturor bărbaților cu probleme de prostată. Pe mine m-a ajutat foarte mult. ” Roman., Deva. 67 ani Toate problemele de prostatată mi au dispărut „în ultimii ani am observat că jetul la urinare este tot mai slab și că sunt nevoit să urinez mai des decât înainte. Eram nevoit să am mare atenție când urinez, pentru a nu murdări peste tot. Am mers la doctorul de familie, și acesta mi-a dat o trimitere către un doctor urolog. După câteva investigații mi-a spus că prostata este mărită și că aceasta blochează parțial uretră. M-am hotărât să încerc prima dată cu niște tratamente naturale. Im recomandarea unui terapeut am început să consum ulei de dovleac și în paralel să iau Prostatan. După aproximativ 2 luni, setul a devenit mult mai puternic și am început să urinez mai rar. După alte două luni pot spune că toate problemele de prostată mi-au dispărut. Mă bucur că sunt din nou sănătos. ’’ Teodor M., Bistrița, 64 ani De ce Prostatan? « Util persoanelor cu afecțiuni ale prostatei / Menține volumul normal al prostatei / Reducerea frecvenței urinărilor (inclusiv nocturne) Menținerea sănătății tractului uro-genital t/ Contribuie la menținerea funcției sexuale normale %/ Contribuie la menținerea concentrațiilor normale de testosteron ./ Recomandat bărbaților de peste 40 de ani Sa untitteur,a folt Comandați acum Prostatan la tel. 0784.17.24.17 la prețul de 79 RON cura pentru 1 lună sau la 257 RON 179 RON cura pentru 3 luni. Transportul este GRATUIT. Vezică urinară Vezică urinară Uretră blocată (cd. 14016)