Gazeta de Sud, mai 2021 (Anul 27, nr. 7716-7735)

2021-05-04 / nr. 7716

LOCAL A înjunghiat doi tineri, în noaptea de înviere Judecătorii de la Tribunalul Dolj au dispus, duminică, arestarea preventivă a unui bărbat de 23 de ani, din comuna doljeană Vela. Inculpatul este acuzat că, în noaptea de înviere, ar fi înjunghiat doi tineri de 20 și 21 de ani, din localitate. Potrivit reprezentanților IPJ Dolj, conflictul în urma căruia au fost răniți cei doi tineri a avut loc în satul Gubaucea, comuna Vela. “în noaptea de sâmbătă spre duminică, polițiștii din cadrul Secției 3 Poliție Bucovăț au fost sesizați cu privire la faptul că pe raza satului Gubaucea, comuna Vela, a avut loc o altercație între mai multe persoane. La fața locului s-au deplasat polițiștii care au stabilit, din primele cercetări, că între un bărbat de 43 de ani din comuna Vela și doi tineri de 20 și 21 de ani, din aceeași localitate, în timp ce se aflau pe raza comunei Vela, sat Gubaucea, a izbucnit un conflict. Bărbatul de 43 de ani i-ar fi înțepat pe cei doi tineri cu un obiect tăietor înțepător. Cei doi tineri au fost transportați la spital în vederea acordării de îngrijiri medicale", au precizat oamenii legii. ARESTAT PREVENTIV PENTRU TENTATIVĂ DE OMOR Polițiștii doljeni mai spun că bărbatul de 43 de ani a fost depistat de polițiști imediat după comiterea faptei. Cercetările au fost preluate de polițiști din cadrul Serviciului de Investigații Criminale Dolj și sunt efectuate sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj. Bărbatul de 43 de ani este acuzat de comiterea infracțiunii de tentativă de omor. în cursul acestei zile de duminică, suspectul a fost dus la Tribunalul Dolj cu propunere de arestare preventivă. Instanța a admis solicitarea anchetatorilor și a emis un mandat de arestare pe numele doljeanului de 43 de ani. “Admite propunerea Parchetului de pe lângă Tribunalul Dolj. Dispune arestarea preventivă a inculpatului G.M. pe o durată de 30 de zile, începând cu data de 02 mai 2021, până la data de 31 mai 2021, inclusiv”, a dispus intanța. Hotărârea Tribunalului Dolj nu este definitivă și a fost contestată de inculpat la Curtea de Apel Craiova. Matinali cu Daciana Conflictul în urma căruia au fost răniți cei doi tineri a avut loc în satul Gubaucea, comuna Vela Petreceri „sparte” de polițiști, în prima zi de Paște Polițiștii doljeni spun că au întrerupt trei petreceri în prima zi de Paște, una în Lipovu și două în Craiova. Valoarea totală a amenzilor date de polițiști este de peste 10.000 de lei, în toate cazurile au fost aplicate sancțiuni și pentru tulburarea liniștii publice. Potrivit oamenilor legii, primele sancțiuni au fost aplicate duminică, în comuna Lipovu. „Ieri, 2 mai, polițiști din cadrul Secției 14 Poliție Rurală Bârca au fost sesizați cu privire la faptul că pe raza localității Lipovu are loc o petrecere la care participă mai multe persoane. La fața locului au fost direcționate mai multe echipaje de poliție, care au stabilit că pe raza localității, pe stradă, în dreptul unui imobil ce aparține unui bărbat de 52 de ani, din localitate, este organizată o masă privată, unde se asculta muzică la intensitate ridicată, la care participă aproximativ 40 de persoane” au precizat polițiștii doljeni. Bărbatul de 52 de ani a fost amendat în baza legilor 55/2020 și 61/1991. în plus, polițiștii au aplicat 32 de sancțiuni participanților la petrecere. Valoarea totală a amenzilor este de 6.500 de lei. DOUĂ PETRECERI DIN CRAIOVA, ÎNTRERUPTE DE POLIȚIȘTI Tot duminică, polițiștii din cadrul Secției 1 Craiova s-au sesizat din oficiu cu privire la faptul că pe strada Alexandru cel Bun, din Craiova, are loc o petrecere. „La fața locului au fost direcționate echipaje de poliție din cadrul Secțiilor nr. 1,4 și 6 Poliție Craiova, precum și o grupă SAS Dolj. S-a stabilit că la locația respectivă este în desfășurare o petrecere la care participă 17 persoane, unde se asculta muzică la intensitate mare. Astfel, a fost identificat organizatorul petrecerii în persoana unui bărbat de 49 de ani, din localitate, care a fost sancționat contravențional conform Legii 55/2020 cu amendă în valoare de 2.000 lei și conform Lg 61/1991 cu amendă în valoare de 200 lei” au mai explicat polițiștii doijeni. Polițiștii au identificat toate persoanele participante la petrecere și au aplicate încă 16 amenzi. Amenzi în valoare de 2.000 de lei au fost date și de polițiștii de la Secția 1 Craiova, care au întrerupt o petrecere organizată duminică seara, într-un imobil de pe strada Bîlteni, în curtea imobilului au fost identificate cinci persoane care ascultau muzică la intensitate mare. Pagină realizată de Aldeziz Marin