Gazeta Sporturilor, iunie 1938 (nr. 2780-2809)

1938-06-11 / nr. 2790

r ■ „Voiu câștiga sigur... spune Hunt «Pisica Tigru» este mult mai hotărît. «Nici nu pot concepe ca nu voi câțtiga matchul meu cu Gorun. «Și drept să vă spun că nu mă va mulțumi decât o victorie decât în stilul celor repurtate de mine și cari m’au făcut cunoscut publicului românesc». „Veți vedea un alt Moreton“ declară cubanul «In primul meu match nu mi-am putut arăta adevărata valoare. «Obosit și neaclimatizat, in plus am avut de suportat un handicap enorm de greutate. «Toate acestea sunt suficient pentru a explica performanța care pe mine nu m-a mulțumit. «Mâine seară cu un om la o greutate mai apropiată voi face, vă asigur, cu totul altă figură. 7—r-f --------="' Reuniunea de la „Central" din ziua de 15 iunie Gh. Bishiski ,(F. C. Rapid) — A. Constantinescu (Turda). P. Ionescu ((Central) —* I. Kiriac (Turda). | Mircea Nicolae.( J. C.) — C-tin Tudose (Turda). | Gr. Cojocaru(J. C) — A. Mehedințeanu (Turda).| D. Zamfirescu ((Central) — N. Nițescu (A. ,C. T.). I. Barascc(Kul) — Ilie Lungu (A. C. T.). Gh. Petrescu(C. F. R. B. T) — Nic. Ionescu ,(A. C. T.). Nic. Petrescu(Central) — M. Mazzarin (F.C. Rapid). Puiu Obăgilă (Central) — I. Impăratu (Tir). A. Weintraubt(P. B. C.) — P Ionescu (Turda). MATCH DE ANTRENAMENT Sandu Petrescu , Andrei Costescu. 0 vizită la 1 C. T. unde maine seara 1st antrenează profesorul vedere elevii —„ Trebue să câștig“ ne spune Angelmann —„Voi câștiga sigur“declară Hunt —„ Veți vedea alt Mereton"1 ne promite adversarul lui Ilie Petrescu Mâine seară, cu începere de la ora 21, se va desfășura, pe Arena Venus, a doua gală de box, din ciclul celor proectate de Municipiul Capitalei în cadrul Lunei Bucureștilor.O gală de proporții grandioase și care nu este cu nimic mai presus decât acea organizată Sâmbăta trecută, tot pe arena din Splai- După ce ne-su prezentat un campionat european, organizatorii vor prezenta de data aceasta iubitorilor sportului cu mănuși patru pugiliști străini de cea mai ridicată clasă. In fruntea lor stă Valentin Angelmann fost până mai acum câtva timp campion mondial al categoriei muscă și’n prezent deținător al titlului european al aceleiași categorii. Al doilea reprezentant al Franței este Eugen Hunt, omul cu cea mai formidabilă carieră internațională. Publicul nostru de mult era doritor să vadă un boxeur de talia fostului campion european Cheo Morejon care va face un match la gala de mâine este astăzi un favorit al publicului bucureștean. Performanța făcută cu ocaziunea ultimei gale în fața lui Spakow, când suportând un handicap de peste zece kilograme, nu a cedat decât la puncte, l-a ridicat în ochii cunoscătorilor cari vor fi bucuroși să-l revadă pe Culian. VALOAREA REPREZENTANȚILOR ROMÂNI Acestui «bretan de ași» organizatorii îi vor opune pe cei mai de seamă reprezentanți ai boxului românesc. Lui Valentin Angelmann îi va fi opus Dumitru Panaitescu. Galateanu Panaitescu este omul cel mai indicat să înfrunte pe fostul campion european. Astăzi «Zigoto» este în cea mai bună formă și capabil de a produce orice surprize. Omul care a trimis la pământ din pumn de două ori pe excelentul Sandu Ion are tot dreptul să-și încerce șansa și’n fața lui Angelmann. Cu ardoarea carcteristică ceferistul va face imposibilul să obțină o victorie în fața lui Valentin Angelmann, victorie care i-ar deschide larg drumul către titlul european al categoriei muscă, care constitue ținta activității sale. Ion Gorun a fost sortit să apere culorile noastre în fața lui Eugen Hunt. O alegere foarte judicioasă. Pensionarul Tirului este unul din cei mai buni cocoși și după noi unul care ar putea oricând încurca socotelile lui Toma Aurel. Matchul de mâine seara va constitui un excelent prilej de verificare a formei actuale a lui Gorun, precum și de speranțele ce se pot pune în acest valoros element. Al patrulea match o pune pe Lucian Popescu lui Dumitru Iordănescu, în joc fiind titlul național la «ușoară». T ^ In mimerile noastre trecute am discutat pe larg matchurile galei de mâine. Credem util să prezentăm cetitorilor rezultatul unor vizite făcute în sălile de mâine își unde protagoniștii galei desăvârșesc forma, începem cu: SALA A. C. TPreferința noastră este explicabilă, dat fiind faptul că in această sală se antrenează nu mai puțin de cinci din cei opt participanți. Grupul străinilor compus din Angelmann Hunt și Moreton lucrează mai devreme. La ora 17, sub conducerea lui «Papa Leclere» ei sunt prezenți în sala A. CT.-ului, care cu toată ora timpurie este suprapopulată. O mulțime de iubitori ai boxului se îngrămădesc să vadă cu o zi mai devreme pe cei trei protagoniști ai galei de Sâmbătă. In special Hunt este obiectul atenției generale. «Pisica tigru» se bucură de o mare faimă la noi așa că atenția despre care vorbim mai sus este pe deplin justificată. tul Am urmărit cu atenție antrenamentoxeurilor străini, antrenament condus cu o deosebită competență de profesorul Leclerc. Este o adevărată plăcere să vezi pe «Papa Leclerc» antrenându-și elevii. Adevărate lecții de cari cu siguranță că numeroșii boxeuri cari au asistat, au profitat mult. Antrenamentul terminat am supus pe ospeți unui interogatoriu rapid. TREBUE SA CÂȘTIG... ...NE SPUNE ANGELMANN Fostul campion mondial la întrebarea noastră ce crede asupra matchului de Sâmbătă ne-a răspuns: «Nu cunosc valoarea adversarului meu despre care am auzit însă numai lucruri bune. «Tot ce pot să vă spun este că sunt in cea mai bună formă și voi căuta să fac o performanță cât mai bună. «Socot ca o datorie a mea ca in fața publicului care m’a primit așa de bine cu ocaziunea primului match susținut la București, să fac o figură cât mai frumoasă». Era natural să-i supunem și pe ei aceluiași interogator. Fostul campion european arată o valoare excepțională la antrenamentul «Lucica» pare că și-a găsit forma din zilele de glorie. •Sunt mulțumit — ne spune Lucian Popescu — că sunt în formă. La ultima eșire nu eram în cea mai bună condiție. <Am absolută nevoe de o victorie. Ilie Petrescu conștiincios ca totdeauna se antrenează cel mai mult. <Fără să mă laud — ne spune campionul categoriei grele — dar scoatez o victorie înainte de limită. •Țintesc o întâlnire cu Lazek pentru campionatul Europei, așa ca un match cu Morejon nu va constitui un obstacol in calea ce-mi propun. ILIE PETRESCU Ce spun reprezentanții noștri In sala A. C. T. se antrenează și doi Venus: Lucian Popescu și Ilie Petre din românii cari vor boxa mâine la seu. Concursul de sabie pentru cupa „Cornel Viori Deși Campionatele Naționale s’au consumat încă din luna Aprilie, concursurile de scrimă pentru diferite trofee, în Regionala de nord sunt încă în curs. Astfel, la Cluj, sub auspiciile Clubului Atletic din Cluj, se ține în ziua de II Iunie a. c. concursul de sabie pe echipe, juniori, pentru Cupa Cornel Viola. Regulamentul acestei cupe este destul de favorabil prin faptul ca dă posibilitatea de a concura eserimeuri de toate categoriile. La acest concurs nu pot lua parte eserimeurii cari, până la data concursului, s’au clasat în locurile I și II la diferitele concursuri de sabie organizate pe întreaga țară sau primul clasat la campionatele ce s’au ținut pe regionale Concursul de sabie pentru cupa Cornel Vida se va disputa după Regulamentul Național de scrimă Trăgătorii vor primi în urma clasificației puncte astfel: primul clasat 16 puncte, al doiea clasat 7 puncte, al treilea clasat 4 puncte și al patrulea clasat 2 puncte. Cupa va fi cucerită de echipa care va întruni cel mai mare număr de puncte, acumulat de echipierii ei. Cupa Cornel Viola este challange și poate fi câștigată definitiv de sala a cărei echipă o va cuceri trei ani consecutivi sau cinci ani neconsecutivi. bilete CU PREȚ REDUS pentru reuniunea de BOX deSAIBATA seara, s’au pus in vânzare inr Peluza Sei 50 , 1 Tribuna sec. n 78 si Tribuna princ. » 88 | | Rezervat w si Fotoliu :-------------------------—• '3«. I ...• • •...... GAZETA SPORTURILOR Pagina tuturor sporturilor Se apropie Campionatele internaționale ale României Câțiva din participanții străini ^TEW m 8 Sal Luna Iunie ,coincide în toți anii cu punctul culminant nai sezonului european de tennis internațional. Intr’adevăr la începutul acestei luni (în momentul de față) se dispută la Paris campionatul Internațional al Franței, care are menirea de a desemna pe campionul neoficial al lumii pe teren bătut, iar la finele acestei luni adică în ultima decadă se dispută la Londra pe terenurile din Wimbledon campionatul internațional al Angliei, considerat ca cel mai importanti concurs din lume. Acest campionat este considerat ca un quasicampionat mondial ,pe teren cu gazon. Tot în această lună se dispută la București campionatul internațional al României. De obiceiul acest campionat este plasat între două enunțate mai sus. Din această cauză campionatul României are foarte mult de suferit. Jucătorii ce i au participat La Paris sunt deobiceiu obosiți t și în afară de aceasta fiind angajați și la Wimbledon, ocolesc campionatul României, (la care participând ar fi Râ se supune la o oboseală mult prea mare. Așa fiind la Campionatul Internațional al României nu participă mai niciodată jucători cunoscuți. Nu putem spune că nu vin jucători buni deoarece Cehoslovacia și-a trimis în toți anii jucătorii ei tineri cari deși necunoscuți încă iau reușit în ultimii 5 ani să-și adjudece regulat proba de simplu domnia acestui campionat, care pentru el constituia primul pas spre o mare carieră. (Cazul jucătorilor: Paska, Cegnar, DrobUg,etc. Anul acesta ,Federația Română de Tennis, a fixat campionatul pentru începutul lunei iunie adică în același timp cu cel de la Paris. Cum la Paris nu participă chiar toți marii jucători aflați în Europa (cum este la Wimbledon) se speră că ,se va obține adeziunea câtorva vedete cu renume mondial. Intr’adevăr printre l alții remarcăm pe chinezii KHO (SINKIE și CHOI, cari își anunțaseră participarea. Spre ghinionul tennisului românesc însă tocmai în acest timp are loc la București unmare concurs hipic internațional și cum tennisul este la noi un sport nu sprea popular Federația nu-și putea permite .Luxul de a organiza campionatul Internațional la liberă concurență cu concursul hipic și s-a văzut nevoită să amâne campionatul Internațional pentru zilele de 16—20 Iunie. Cum la 20 Iunie începe și campionatul de la Wimbledon, vedetele chineze de care ar fi pomenit mai sus nu vor mai putea participa spre marele nostru regret. Până în momentul de față nu se cunoaște încă lista completă a participanților din s străinătate. In mod aproape sigur vor participa la doamne din SANDER, care și-a adjudecat și lanul trecut titlul de campioană Internaționalăa României. Anul acesta din păcate în afară de alte jucătoare străine (ce vor participa nu vedem cine iar putea să o pună în difcultate dintre iucătoarele noastre actuale. D-ra Somogyi a optat pentru cetățenia ungară dar d-na WERTHEIM și d-ra IBERESCU nu sunt în formă bună. La domnie se contează pe participarea străină numeroasă își de bună calitate. La această partidă noi vom arunca în luptă tot ce avem mai bun. Cu toată regretabila indisponibilitate la campionului național Take Carafuds, vom fi cât se i poate de bine reprezentați de celelalte vedete ale noastre dintre cari notăm pe SCHMIDT și TANASESCU. Din partea ultimului, în special ne așteptăm la lucruri mari, nefiind exclus ca după iun număr, destul de mare de ani, titlul de campion Internațional al României să rământe în țară. Vom reveni tou amănunte, asupra acestui campionat ,pe care-1 dorim cât mai reușit, i în puterile noastre viitoare. t. G. M. s. Regele adihnitei defilarea itribrilor (Continuare din pag. l-a) rășescu și generalul Ion Manolescu, membrii comitetului permanent sunt primii cari pășesc în pas de defilare în fața tribunei Regale. Sunt urmați de comandanții U. F. S. R. «Șoimii Carpaților», «Arcașilor», A. C. F.-ului și A. C. T.-ului. Vin comandanții «Falangelor», în frunte cu prof. Al. Popa, Viorica Luica, maior Dimăncescu și prof. Xenia Nicolau. Muzica batalionului Gărzii Palatului s’a oprit în fața Tribunei Regale, deoparte și de alta într’un plan inferior stau companiile de comandanți ai cohortelor și legiunilor cu steaguri și fanioane, iar în ultimul plan din fund stă fanfara «t. șc. Elevi Muzicanți din București. DEFILAREA REPRIZELOR Defilează repriza I-a în frunte cu d. prof. Mihăilescu. Muzici de străjeri de curs primar cu liră, tromboane minuscule, toboșari și flautiști. Cu stegulețele salută străjerii școalelor primare, cântând hotărât în pas de defilare. Institutorii sunt îmbrăcați în costume albe, cu brațele bronzate întinse voinicește înainte, ducând ceva din seva gliei din satele de unde s’au desprins. Au defilat 3000 de străjerițe, 6 cohorte de străjerițe de curs primar. REPRIZA II-A începe defilarea străjerițelor de curs secundar și de la A. C. F. în frunte cu d-ra Nissa Cămărășescu, urmată de plutonul comandantelor fără unități. Defilează comandanta reprizei a II-a d-ra Virga Popescu urmată de cohorta IV-a de străjerie. Iată că sosește cohorta «Asociației Creștine a Tinerelor» veselă și ordonată. REPRIZA III-A Urmează defilarea străjerilor de curs secundar și de la A. C. T. Defilează Marele Voevod pe flanc în pas cazon și cu mâna întinsă în salutul străjeresc. M. S. Regele răspunde zâmbind. A revenit în tribună urmat de d. comandant Sidorovici. Patriarhul îl felicită. A luat poziția la dreapta Tatălui primind în continuare defilarea. Se succed șiruri nenumărate, într’o disciplină inutilă de repetat. Brațele stau aliniate pe o singură linie parcă ar fi turnate. Una din grupele de fanfare cu fanioane galbene cu stema străjii lucrate în fir intonează marșul srăjeresc. In momenul pornirei la defilarea cohortelor de străjeri a școlilor militare, 3 avioane militare s’au aplecat în fața tribunei Regale lăsând să cadă o panglică de aur, desigur cu vreun mesaj tot de aur-Grupa fanfarelor școlilor militare armonizate perfect cu instrumente noi, saxofoane, acordeoane, bucurie, lire, trompete și tobe, s’a oprit în fața tribunei regale, unde sub sunetele instrumentelor lor, pășesc în pas de defilare cu mănuși albe bravii srăjeri ai cohortelor militare într’o ținută parcă turnată. Muzica școlilor mlitare execută un marș în sunetele căruia s’au apropiat în fața tribunei regale și după ce au dat onorul au privit înainte întovărășiți de aplauzele nesfârșite ale întregei asistențe. KBP înÎfcA. IV-A O fanfară a străjerilor din provincie în costume naționale contrastează prin pitorescul costumelor cu uniforma militărească a străjerilor cari i-au precedat. Defilează apoi in frumoase formații: centuria de străjere bicicliste; centuria de străjeri bicicliști; centuriile de străjeri și străjerile de ski și alpinism; centurie străjerilor de marină și aviatori. Centuria străjerilor de apărare pasivă cu vermorele și perii; detașamentul de străjeri sanitari și la sfârșit Junii din Brașov cu muzica proprie au terminat ultimele rânduri ale defilanților. «Trăiască Regele» intonat de muzică cor și asistență a încheiat această minunată serbare. Plecarea Suveranului a fost salutată de noui și nesfârșite urale. leii ULIUL ARMĂ face cunoscut pe această cale tuturor, alergătorilor care au luat parte la concursul de regularitate și îndemânare și care nu au depus încă numerile, să le aducă până Vineri ora 21 la sediul clubului strada Gr. Alexandrescu, contrar nu li se vor elibera plachetele, conform lart. 4 alin. 16 din regulament. Figuri din „Cupa Mondială“ Mon, parsângele și Winnntowshy Confratele francez l’Auto ne prezintă în ultimul său număr câțiva jucători cari s’au remarcat în mod special în primul tur al Campionatului mondial. From AStOll Caracteristica locurilor unde s’a născut — Chantilly — fără îndoială i-a dăruit acest caracter de «pur sânge» nervos și arzător, pe care el l-a imprimat stadioanelor noastre. Vroiam să spunem puțin cam fragil Dar nu este chiar adevărat. Statura sa mică îl protejează ea însăși contra greutății mastodonților, deslănțuiți contra luiîncearcă de-l lovește la umăr, și vei vedea dacă va fi comod! Apoi, acela care se preocupă numai de a-l marca trebue să ghicească ce va face acest «omuleț» care are o fugă neregulată, se oprește brusc, se întoarce înapoi, sprintează ■, înainte în momentul când adversarul crede că Va porni lateral. Pe scurt, nu-l poți sesiza și nu-l poți remarca. Se spune adesea că nu știe el însuși ce va face când este în posesia mingii. Este el un artist al footballului? Poate. Dar, footbal-ul modern dă șansa artiștilor, de a lua jocul pe cont propriu. In matchul Anglia- Franța, Aston nu și-a putut face jocul fiind sever marcat atât de mijlocași cât și de fundași. In sânul federației a circulat diferite păreri ca Aston să joace extrem stânga, însă nepunând bază pe randamentul său în acest post, a fost menținut în postul de aripă dreaptă care i-a adus și faima de care se bucură în prezent. Willimowsky Interul stânga al echipei Poloniei care în matchul contra Braziliei a fost unul din cei mai buni jucători de pe teren, marcând în acelaș timp 3 goaluri. Fizicul său este impresionant și el este un fin mânuitor al balonului, astfel de calități aparținând marilor jucători. Jocul său este diferit însă joacă mai mult cu extremele. Datorită jocului său care s-a evidențiat din primele minute a fost aspru supraveghiat de către Domingos datorită calmului său. «Willy» a făcut o demonstrație de football. Mai avem în aceste momente sub ochii noștri, un «Swoboda» unul din cei mai buni și care conducea exact toate intențiile sale și care știa să conlucreze și cu el însuși. Lei 20 Codul Justiției Militare — cu index alfabetic — Codul Chiriașilor cuprinzând ultimile legi regulamente, lămuriri fiscale Lei 30 De vânzare la librării și la Editura EMINESCU . Cuplul Henkel-Metaxa a câștigat proba de dublu-domni In concursul de tenis de la Berlin mogyi, învingând dublu domni a fost câștigat de perechea germană Henkel-Metaxa, care a dispus de Drobny, Vodicka cu 6-4, 5-7,W, 8-2. In acelaș concurs, proba dee dublu mixt a fost câștigată de dublul Kulhmann (Germania) . Clara So-Richter Wolff cu 6-4, 2-6, 6-2. In finala probei simplu doamne Zehden (Germania) —Wheeler (America) 6-2, 6-8, 6-3. In finala simplu domni: Drobny (Cehoslovacia) — Eedl (Germania) 6-2, 3-6, 3-6, 6-3, 6-3. io mal diipiita (ampienateie regionale? Această întrebare o adresăm Ligii Muntenia, deoarece, până la 12 iunie, dată fixată în calendarul FRA pentru disputarea camiponatului regional, nu mai sunt decât două zile și nu se știe încă dacă se dispută sau nu. Este o greșală destul de mare că Uda nu anunță din timp cluburile și publicul despre un concurs așa de important. Cluburile trebue să știe cu mult înainte data campionatului, deoarece au de făcut pregătiri importante necesitate de punerea la punct a echipei. Credem că în ședința de astăzi a Ligii Muntenia, se va lua o hotărâre precisă și cluburile vor fi anunțate neîntârziat pentru a-și face înscrierile. Ar fi o mare greșală să se amâne concursul deoarece Duminica viitoare are loc întâlnirea Stadiul Român — Viforul Dacia iar cealaltă (25—26 iunie) matchul România— Cehoslovacia, așa că după aceasta ar fi prea târziu. Franța și-a format echipa pentru întâlnirea cu Polonia La Paris a avut loc un mare concurs de atletism în vederea selecționării echipei pentru matchul cu Polonia. S-au obținut câteva performanțe foarte bune, remarcânduse Ramadier cu 44 m. la prăjină, Marrond cu 185 la înălțime, Joye cu 54.4 m. garduri: Cessus 3.59.5. Rezultatele tehnice: 100 m: Valmy 11.2. 1500 m, Leichtham chard 4.01. 5000 m: El Ghazy 15.12.4, Lalanac 15.13.4. 110 m. garduri: Brisson 15.4, Elie 16. 400 m. garduri: Joye 54.4, André 56.4. 3000 «n, steeple: Cuzol 9.40.2, Rerolle 9.42.2. înălțime: Moriond 185, Puyforcat ! 180. Lungime: Mersh 7.08, Heim 6.86. Prăjină: Ramadier 4 m, Wintousky j 33.80. Triplu salt: Ronson 13.24, Latt jman 13.08. Greutate: Nod 14.38, Probst 13.97. Disc: Noel 44.76, Winter 43.92. Suliță: Quintin 53.65, Ducher 51.92 Ciocan: Wîrtz 45.15, Real 38.67. După concurs s-a alcătuit echipa care la 18—19 iunie -ntâlnește Polonia la Varșovia. 100 m: Dessus, Jourdian. .200 m: Cerulli, Stoltz. 400 m: Bertolino, Joye. 800, 1500 m: Goie și Leichtman. 5000 m: Lalanne, El Ghazy. 10.000 m: Rerolle, Vatian. 110 m. garduri: Bernard, Makowski. 400 m. garduri: Andre, Joye. 3000 steeple: Cazol, Finard. Lungime: Baudry, Joanblanc, Triplu «alt: Joanblanc, Moirond. înălțime: Moirond, Puyfourcat» Greutate: Drecq, Noel. Disc: Nod, Winter, Suliță, Andre, Moirond, Ciocan, Saint-Pé, Wirtz. 4x100: Ceruti, Dessus, Joanblanc, Soltz. 1 4x400: Bertolino, Cerutti, Faure, Goix, Skawinski. 11.3. Ro- Ștafeta Brașovului a obținut un strălucit succes Pe echipe a câștigat I. A. R. Ștafeta 8 Iunie organizată de municipiul Brașov din inițiativa d. Colonel V. Naum primarul orașului Brașov a obținut un strălucit succes. Plecarea celor trei ștafete s-a dat ori la ora 8A din gala Primăriei Brașov în prezenta unui public extrem de numeros. Parcursul s’a desfășurat conform programului dinainte stabilit. S’au clasificat în ordine ștafeta galbenă a As. Sportive S. A. R. alcătuită din: D. Aurel Lupșa atletism. D. Dumitrescu, football I. Covaci, alpinism. V. Furnica, ciclism. E. Lundmann, motociclism. M. Petre, automobilism. S. U. și Mihulescu, aviație. A. Brundus, hipism. Distanța pe parcursul Brașov — București — Brașov de 360 km., a fost parcursă de echipa I. A. R. în 3 ore 40 minute. Acest timp a fost realizat în felul următor: Brașov-aeroportul Câmpina: 1 oră 20 m. Aerodromul Câmpina—București — Aerodromul Câmpina: 1 oră 05 minute. Aerodromul Câmpina-Brașov: 1 oră 15 m. 30 s. Media orară realizată este de circa 100 km. pe oră, performanța excelentă dacă ținem seama ca în ștafetă erau atleți, alpiniști, cicliști. Organizarea acestei originale ștafete a însemnat un strălucit succes pentru Asoc. Sportivă a Municipiului Brașov. REZULTATUL TECHNIC 1. I. A. R.: 3 ore 40 m. 30 s. 2. Soc. Săsească Sport și Gimnastică: 3 ore 45 m. 3. Av. Sp. a Municipiului Brașov: 3 ore 56 m. 30 s. Woodruff se remarcă din nou Campionatele in te cologii cari s’au disputat la Randalls Isand s’au soldat cu rezultate bune cu tot timpul nefavorabil. Cele mai bune performanțe le-a realizat Woodruff cu 47, s. la 440 y. și 1.52.5 min. la 880 y. Celelalte rezultate: 100 y. Talley 9.9. 200 y. Mason 22; Mila: Barck 4.13.9; Două mile Mac Cairs 9.21.2; 120 y. garduri: Wolcott 14.4; 220 y. garduri: Wolcott 23.8; înălțime: Thurber 1.99; Prăjină: Harding 4.11; Suliță: Vocmanic 66.33; Ciocan: Folswarty 54.51. Rezultate în Italia La concursurile intercluburi s’au realizat câteva performanțe foarte bune. Astfel Oberweger a aruncat 50 m. 13 la disc, Mariani 22 sec la 200, Lauzi 1.54.9 la 800, Maffei 729, Cardona 7.14 la lungime.